עדי צ'אן!!!
נו תגיבו!!!!

ילדות רעות-פרק 4

עדי צ'אן!!! 19/10/2011 648 צפיות אין תגובות
נו תגיבו!!!!

נקודת מבט איי- הסתכלתי על ריי בחשש. הוא קרא את המכתב על הידיעה שמצאו את ג'ק. הוא סיים לקרוא והסתכל עליי. הבטתי בעיניו. הוא קרא שוב והפנה את מבטו ממני ומהמכתב. רק שאלה אחת. "למה?" עניתי "הוא עמד לעשות מעשה נורא. אני מבטיחה שלא אעשה זאת שוב. ריי בבקשה האמן לי!!" והוא נעמד לבש חולצה ולקח את האקדח שלו. שתקתי. הוא הביט בי. דמעה ירדה מעיני. ידעתי שמשהו כזה יקרה. הוא היה כל כך קר אלי בזמן האחרון. הוא הסתובב והתחיל ללכת. קמתי בזריזות ואמרתי "זה נגמר?? ככה??" הוא לא הסתכל עליי אפילו. שתק. הוא התחיל ללכת ואני עקפתי אותו בזריזות ועצרתי אותו. הוא צחק ואמר "זריזה כמו תמיד הא?? אריאנה תפסיקי" הסתכלתי עליו. אמרתי "איך אתה מעז?? אחרי ה…" הוא עצר אותי ואמר "את רק ילדה אריאנה. תפסיקי זה נגמר. את לא בשבילי." אמרתי "חבל ריי. פיספסת מתנקשת רצינית." התחלתי ללכת והוא תפס בידי חיבק אותי ונישק את מצחי ואמר "איי את הרגת את ג'ק. את חייבת לי כי חיפיתי עלייך. אז את לא הולכת"

נקודת מבט קורטני- הסתכתי על איי בחשש. עינייה היו אדומות ושפתיה חתוכות.הסתכלתי על ריי והוא היה עם פנס בעינו. אמרתי "הלכתם מכות??" ברנדון הסתכל עליי במבט משתיק. איי אמרה "אני הולכת. להתראות" היא קמה וריי קם אליה. קמתי גם. היא עלתה למעלה. ריי אחריה וכך גם אני. הוא אמר "אני אגיד למשטרה.." "תגיד ריי. מה זה משנה??" היא ענתה ברעד. אף פעם לאראיתי אותה ככה. ידעתי שהיא אהבה את ריי והוא אוהב אותה. מה לא בסדר?? הוא אמר "איי זה יגמר לתמיד אם תלכי" והיא אמרה "אתה אמרת שזה נגמר כבר." אחרי כמה דקות של ריב היא התחילה להרביץ לו. זה היה ממש לא צפוי. הוא החזיר. היא נפלה על הריצפה איתו מחובקת ושניהם צחקו. הצחוק נחלש ואיתו הגיעו הנשיקות. ירדתי למטה וחשבתי לעצמי עוד דרמה של איי. ראיתי את ברנדון וחייכתי. הוא הבין. נישקתי אותו והתיישבתי על ברכיו.הוא הרים אותי כמו תינוקת. צחקתי. הוא הוביל אותי לחדרו הושיב אותי וסימן לי לשתוק. חייכתי. הוא הלך וחזר עם היד מאחורי גבו. הוא כרע על ברכיו ו..

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך