עדי צ'אן!!!
זה קצת אקשן עם צחוקים.. מקווה שתאהבו..

ילדות רעות

עדי צ'אן!!! 02/10/2011 772 צפיות 3 תגובות
זה קצת אקשן עם צחוקים.. מקווה שתאהבו..

החיים שלי הם ריגוש. ריגוש לא רגיל. כן אני בת 15 ואני הנערה הכי מקובלת בשכבה. וכן כמו שאומרים אני ילדה רעה. אבל זה עוד כלום לחיי הלילה שלי. כמובן שמסיבות. אבל לא מהסוג של חברים. מסיבות הפשע עם עצמי.
היי אני איי ואני בת 15. אני עובדת וחיה אצל בחור בשם ריימונד. הוא פושע רציני. הוא אימן אותי מגיל קטן לרצוח,לגנוב וכל הדברים האלה. בלילה הוא שולח אותי למסיבות. אם הוא צריך כסף אני משיגה לו. אם בן אדם הסתבך איתו אני מטפלת בו כמו שאומרים. בואו נגיד שאני מתנקשת מספר 1. אתם מנחשים למה ריימונד בחר אותי? כן הורי היו חברים טובים שלו ולפני שמת הם אמרו שאם יקרה להם משהו הוא יטפל בי. טוב עכשיו אני חיה חיי כיף. אני מאוהבת בריימונד והוא חבר שלי. כן זה לא בדיוק חבר רגיל. הוא היה הראשון שלי. טוב הוא לא כזה צעיר אבל מה לעשות. אני אוהבת שהוא נלחם איתי. זה מדליק אותי ואותו. והלילה נגמר נו כמו שאומרים. במסיבת רוקנרול ענקית.
——————————————————-
היי שמי קורטני. אני בת 15. התשוקה שלי לחיים הם מוזיקה. טוב כפי שאתם יודעים כבר מיזו איי (הילדה שחפרה מלמעלה) ואני עד לפני כחודשיים הייתי ילדה רגילה ללא שום בעיות. עד שאיי ראתה אותי מתגוננת על עצמי. הייתי ילדה שלומדת ועושה את כל המחויביות שהוריי הורו לי. לפני כחודשיים איי רצתה לצחוק עליי והתחילה לרדת עליי. ולא כמו כרגיל ביום הזה נמאס לי. סטרתי לה בחוזקה והסתובבתי ללכת. היא ניסתה להוביל עליי במכות אך כמעט ולא הצליחה. כן אני טובה בזה. ללא שום תרגול כלום. טוב עכשיו אנחנו חברות טובות. יש לי חבר ששמו ברנדון. הוא הבן של ריימונד. אני מאוהבת בו. הוא יודע מה אני עושה ולא איכפת לו. טוב בקיצור אני עוזרת לאיי בכל הפשעים.
אבל הפשע הכי אהוב עליי זה רצח. כן כן אני לא נאיבית כמו שחשבתם. אני מפתה אנשים ומחסלת אותם. בהתחלה זה הציק לי אבל כמו שאומרים. איי הרסה אותי.
אז ריימונד הוא המסטר של כולנו.
בקרוב יתחילו האימונים אני צריכה ללכת
אייי הולכים!!!!

המשך יבוא


תגובות (3)

נו נו נו !

02/10/2011 12:58

תמשיכי

02/10/2011 13:33

נשמע ממש מעניין תמשיכיי !

02/10/2011 14:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך