ולדה_ש
סליחה על האיחור אבל המחשב שלי נכבה, מקווה שאהבתם, המשך כותבת מלאך הצללים

ילדי ארבעת העונות פרק 8 (סיפור משותף)

ולדה_ש 17/07/2013 981 צפיות 14 תגובות
סליחה על האיחור אבל המחשב שלי נכבה, מקווה שאהבתם, המשך כותבת מלאך הצללים

אחרי שהשיעורים נגמרי חיפשתי את אליס, רציתי לדבר איתה,לא על משהו מיוחד אבל היא עדיין היתה החברה הראשונה שהכרתי כאן, הייתי רוצה ללמוד עליה קצת.
הלכתי במסדרון ארוך בתקווה שאתקל באליס בשלב מסויים, אולי היא בחדר שלה?, הרי אין פעילויות מסויימות היום ,החלטתי שעדיף ללכת למזכירות ולשאול באיזה חדר אליס ובאיזה חדר אני.
"סליחה גבירתי, את יכולה להגיד לי באיזה חדר נמצאת אליס גבאי מבניין האביב?", המזכירה חייכה לעברי חיוך קצר ולקחה בידה נייר עם הסמל של ילדי האביב על גבו.
"היא בחדר 28, היא גם השותפה שלך חמודה, אני מניחה שעוד לא אמרו לך את מספר החדר", הודתי לה ורצתי מהמזכירות לקומה השניה בבניין שלי.
כשעמדתי מול הדלת דפקתי עליה קלות,"באה", נשמע קול מהצד השני ולאחר מכן הדלת נפתחה.
"אנבל, תהיתי מתי תבואי",חייכתי אל אליס ונכנסתי לתוך החדר.
"לא ידעתי את המספר עד עכשיו", התיישבתי על אחת המיטות הגדולות שהיו בחדר," אז מה שלומך?", ניסיתי לפתח שיחה.
"בסדר, אני מתרגשת ,בשבוע הבא יעשו לנו בדיקות הרי", הרמתי גבה, בדיקות?.
"בדיקות?, מצטערת אבל לא בדיוק הקשבתי למורה,איזה בדיקות?",
"לגלות אם אנחנו חורצים או לא", אמרה עם חיוך קטן על פניה,"אני לא חושבת שיש י אחד אבל זה עדיין מרגש ,מעניין לאיזה ילדים יהיה חורץ",הסתכלתי עליה לשניה, היא נראה כמו מישהי שיש לה אחד, אם כי אני לא בטוחה.
"נחכה ונראה", אמרתי וניגשתי לפינה של החדר ,שם היו המזוודות שלנו ,חיטטתי כמה שניות במזוודה.
"לך יש אחד?",שאלה אותי אליס,"אני חושבת שכן, דרך אגב זה בשבילך",אמרתי והושטתי לה את הורד הצהוב שהבאתי מהבית,"זה סמל לחברות",אמרתי וחייכתי חיוך גדול.
"תודה, ולמה התכוונת בזה שאמרת שאת חושבת שיש לך אחד?", היא לקחה ממני את הורד ושמה אותו בשערה.
"טוב… ,תמיד היה לי קשר חזק מאוד עם הטבע ואני יכולה לגרום לצמחים לגדול מהר יותר ,אז אני מניחה שכן", אליס עמדה המומה לשנייה אחת ואז קפצה עליי.
"איך את עושה את זה?, תראי לי, הנה תנסי על הורד שלך", היא שמה את הורד בכף היד שלי.
נאנחתי, לקחתי את הורד ועצמתי את העיניים, ריכזתי כמה שיותר אנרגיה ביד שהחזיקה את הורד.
בבקשה תגדל, אמרתי בליבי, בבקשה. לפני שהספקתי לפתוח את העיניים שמעתי את אליס מתנשפת.
"מדהים!", היא אמרה, פקחתי את העיניים והסתכלתי על הורד, הוא גדל בכמה סנטימטרים וגדל לו עלה נוסף.
"טוב ,אני עייפה אז בואי נתכונן לשינה ",אמרתי והלכתי לחדר השירותים שהיה קרוב לדלת הכניסה,החלפתי לפיג'מה שלי ולאחר מכן יצאתי ונשכבתי על המיטה.
"עדיין מוקדם ,השעה היא רק שבע בערב,לא?",הנהנתי.
"טוב, אני לא רגילה ללמוד על ארבע והייתי רוצה לצייר קצת, או לקרוא ספר", החא נאנחה והלכה להחליף בגדים,אני בינתיים לקחתי את הספר האהוב עליי והמזוודה והתחלתי לקרוא.
"על מה הוא?", אליס יצאה מהשירותים,"על נוטרת שמסתגלת לחייה החדשים בטבע",
"נוטרת?",
"נערה שמסוגלת להפוך לזאבה, לא אשת זאב אבל", היא הנהנה,
"הבנתי, נשמע מעניין ,תשאילי לי אותו אחר כך?",אמרתי לה שכן וכל אחת מאיתנו בילתה את שארית הערב בעשיית הדברים שלה.


תגובות (14)

אליס *~*
אליסוו *~*
אליס תדע בהמשך לדבר עם צמחים *~*
את אדירה ולדה *~*

17/07/2013 12:33

חחח, תודה אני מניחה אבל למה אני אדירה???

17/07/2013 12:34

כי ככה *~*
ומיראי ניקי זה מטריד *~*

17/07/2013 12:35

חחח, מה שנכון נכון (מדברת על מיראי ניקי) ><

17/07/2013 12:36
~~

המשך דחוףףף *~* =0 חחח

17/07/2013 12:37

נערה שהופכת לזאב אוווו תביאי את הספר!!!
חח פרק יפה :)

17/07/2013 12:56

תאמת יש ספר כזה, קוראים לו צל-לילה ,ספר יפה^^

17/07/2013 12:58

ב'זאבה הנודדת' נעמה הפכה לזאב..

17/07/2013 12:59

יש לי את הספר הזה :)
וחח טוב אני הופכת אצל אורין זה כבר טוב XD

17/07/2013 13:01

חחח, איכשהו זה היה צפוי שיהיה לך את הספר הזה…דרך אגב גיליתי עובדה מטרידה על יונו…, צ'ירונו ונעמה בואו לצ'אט

17/07/2013 13:17

אדיר, אנחנו ממש עולות על הגל, מלאך הצללים תעשי את זה מהר כי אני ממש רוצה לכתוב את שלי…

17/07/2013 13:22

מצטערת שזה לקח לי הרבה זמן.. היו לי בעיות שאי לא יכולה לכתוב עליהןו..אני יכתוב ברגע שאוכל

23/07/2013 10:32

מצטערת שזה לקח לי הרבה זמן.. היו לי בעיות שאי לא יכולה לכתוב עליהןו..אני יכתוב ברגע שאוכל

23/07/2013 10:33

נ.ב\
פרק נחמד מאטד..כיח חביב, בסוף היא תלחם ברשעים עם צמחים חונקים!! איי יאא!!

23/07/2013 10:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך