Disney
תהנווו ♥♥♥ אשמח אם תגיבו את דעתכם על הפרק של 'ירח של מלחמה' לילה טובב :)

ילדי החוץ פרק 24

Disney 04/02/2015 1096 צפיות 4 תגובות
תהנווו ♥♥♥ אשמח אם תגיבו את דעתכם על הפרק של 'ירח של מלחמה' לילה טובב :)

"…וככה בעצם הנאצים השיגו רוב נאצי בבחירות החוזרות"
אותו שיעור,שעמום חדש.
מעביר את מבטי אל התלמידים השקועים בדבריה של המורה,נאנחתי בעייפות.
למי יש זין לזה עכשיו?
מניח את ראשי על זרועותי המשולבות על השולחן עצמתי את עיני בעייפות.
"כן יולי?" עיני נפקחו באחת לדבריה של המורה,שמסיבה כלשהי נהפכו ליותר מעניינים כרגע.
"רובי ביקש ממני להודיע הודעה" קולה היה ביישני ומתוק והמורה ענתה לה בחיוך לחיוב.
"כל מי שמעוניין להשאר אחרי בית ספר ו…" קולות המחאה החלו להשמע ומילאו את השקט ששרר כמה שניות לאחר מכן בכיתה.
"אנחנו לא צריכים יותר מדי אנשים" קראה בטון נעלב ואני חייכתי למבטה החמוד והזועף.
"כמה בדיוק?" אליסי שישבה כמה שולחנות לפניי שאלה בסקרנות.
"שתיים" יולי ענתה לה בחיוך.
"מעולה! טאי ואני מתנדבים" קראה ומבטי המופתע הצליח לגרום לכמה ילדים להחניק צחקוק.
"ואת החלטת את זה איך?" שאלתי אותה והיא סובבה את מבטה בערמומיות.
"סמוך עליי. אתה תודה לי על זה" אמרה והחזירה את מבטה אל הלוח בדיוק כשיולי סגרה מאחוריה את דלת הכיתה.

"אני מחכה לרגע שאני מודה לך על זה" אמרתי לה גורף את המים החוצה אל המסדרון.
"זה יגיע" היא אמרה צוחקת וחזרה לשפשף את השולחנות המקושקשים.
"מה את מתכננת?" שאלתי לבסוף בחשדנות מהולה בשעשוע.
חיוכה היה כמו של ילדה קטנה המסתירה סוד מהוריה.
"הפתעה" אמרה לי ואני הסתובבתי אל הכיוון שאליו הסתכלה.
"היי" יולי הופיעה שם בחיוך דומה לאליסי ומשהו מוסתר מאחורי גבה.
"מה אתם עושים?" שאלה בכיווץ גבות כשהסתכלה על המים שעמדו בכיתה וחיכו שאגרוף אותם.
"שוטפים?" שאלתי כמובן מאליו והיא צחקה כתשובה.
"אני יודעת אבל..למה?" המשיכה לשאול והרימה את מבטה אליי.
"כי זה מה שאנחנו צריכים לעשות..לא?" שאלתי כעת מבולבל לחלוטין את אליסי שהתקדמה אל יולי.
"אז כנראה שאצטרך לחפש אנשים אחרים שרוצים לעשות גרפיטי בדלתות של המסדרון.." אמרה והחלה לצאת מהכיתה.
גרפיטי? בבית ספר? מבלי להסתבך?
הגעתי לגן עדן.
"אפ אפ אפ" קראתי מאחוריה,זורק את המגב לרצפה.
"תני למקצוענים לעשות את זה" אמרתי לה ותפסתי את הפחית שתפסה ביד שהסתירה מאחוריי גבה.
"היי!" היא קראה מופתעת וכעת הייתה זו שעמדה מאחוריי,צוחקת בצחוק במתגלגל שלה.

"זה נחמד" איתמר אמר מסתכל בחיוך על אליסי שהשתובבה עם יולי.
"אחי אתה חסר תקנה" אמרתי לו מתעסק בעיסוקי.
"לא תשאל למה זה נחמד?" הסתקרן וחזר גם הוא לציור שהחל.
"אני כבר יודע למה" אמרתי לו מעוצבן רק מהדיבור על הנושא.
"אתה חתיכת אידיוט" הוא קבע והרמתי אליו מבט מוזר.
"על מה אתה מדבר?" שאלתי אותו מתרומם מעט על רגליי אליו.
"אני מדבר על זה שיכולת לצאת עם יולי ובחרת במאי. ואתה יודע מה? אם כבר להתוודות אז עד הסוף. אתה חתיכת אידיוט על זה שוויתרת על יולי בשביל ליאם. ואתה עוד יותר אידיוט על זה שהכנסת את עצמך למצב שאני בספק אם תוכל לצאת ממנו מבלי להפגע" הוא אמר בשטף דיבור שלא היה ניתן להפסיק.
"תמשיך" ביקשתי ממנו מתרומם על רגלי ומשלב את ידיי אליו.
"נראה לך שיולי לא מבינה את הראש שלך? אתה אולי חושב שאתה משחק בה אבל את האמת אחי..היא משחקת בך. ואני רואה על הפנים שלך שאתה שונא כל רגע מזה. מה מיוחד במאי? תחשוב על זה ותסגר על עצמך כבר. אולי החזקת עם מאי שנה שלמה אבל מה שלא יודעים לא הורג" אמר ומבטי היה אטום לדבריו.
כלפי חוץ לא היה אכפת לי,הדפתי את מילותיו הצידה.
אבל מבפנים ידעתי שהוא צודק,שהוא נתן לי סטירה עם האמת ואני כמו אידיוט לא יודע מה אני עושה ולמה.
איך נכנסתי למצב הזה,יולי הולכת להיות עם ליאם ואני הולך לצפות בה מתייחסת אליו כמו שאני רציתי שתתייחס אליי.
"רגע..מה?" שאלתי לבסוף,מתנתק ממחשבותיי.
"מה אמרת?" המשכתי לשאול מתקרב אליו בכעס.
על מה לעזאזל הוא דיבר?
"חוץ מאת האמת?" שאל בציניות ונעמד מולי.
"אתה יודע משהו שאני לא יודע" הודעתי לו והמשכתי לאחר שניות,"ואני רוצה לדעת את זה".
"על מה אתה מדבר?" שאל אותי מבולבל.
"מה שלא יודעים לא הורג. למה התכוונת?" שאלתי ורק לפי הבעת פניו ידעתי שאמר דבר שלא היה אמור לומר.
"דבר איתמר" קראתי לו דוחף אותי אחורה.
רוצה כבר לפרוק עליו את עצביי.
הוא נתן לי לדחוף אותו,ידע שהכעס שלי בא ממקום מוצדק.
דבר שעצבן אותי יותר.
רציתי שילחם נגדי,יעמוד על שלו ויחזיר לי.
"אני מצטער אחי" הוא אמר במבט מצטער.
מהלומה חזקה פגעה בסנטרי,מעיפה את ראשי הצידה.
"תחזיר לי" אמר ואני צחקתי לדם שנזל משפתי התחתונה.
תפסתי בחולצתו מצמיד אותו ללוקרים שלידנו.
"עם מי היא הזדיינה?" שאלתי אותו בקול נמוך כך שדברינו נשמעו רק בין שנינו.
"אני לא יודע. שמעתי רק שמועות" אמר עומד נגדי באומץ.
"כמה זמן?" שאלתי אותו נאנח בחיוך ששיקף את הרגשתי.
"כבר כמה חודשים. " ענה ואני העפתי אותו הצידה.
נותן לו ליפול על הרצפה.
הרגשתי את ראשי מסתחרר ועיניי צרבו.
בגרוני היה גוש מעיק ורגליי העיפו אותי משם.
היא בגדה בי?
היא? בגדה,בי?
הוציאה אותי אידיוט מול כל הבית ספר?
הרגשתי יותר מעוצבן מאשר פגוע.
היא לא ראויה לשבור לי את הלב אם היא הזדיינה עם חצי מתל אביב.
משהו מוזר קרה לי,ואני לא אנוח עד שאבין מה הוא.
אבל קודם כל,אני צריך לגלות ממקור ראשון על מה איתמר דיבר.
עומד מול ביתה של מאי,נכנסתי בשביל הגישה.


תגובות (4)

אני בשוק! בשוק! בשוק! את לא משאירה אותי ככה! אם את לא ממשיכה ברגע זה אני שוברת אותך! וזה בה ממקום מוצדק האיומים שלי שששש. עכשיו! את ממשיכהה!! עכשיוו אין סיכוי שאת משאירה אותי ככה ליותר משלוש דקות אני לא אעמוד בזה! אני לא מאמינה שמאי בגדה בו! כאילו, אני כן מאמינה חחח זאת מאי היא סתם זונה אבל עדיין.. אני בשווק! איך הוא איבד את יולי, איך הוא מאבד את מאי שמלכתחילה אני לא חושבת שהייתה שלו אבל עדיין! דיי את לא משאירה אותי ככה! את פשוט לא יכולה!

04/02/2015 22:35

תמשיכייי

05/02/2015 01:22

פרק לפני שבת?

06/02/2015 15:53

אם יולי חוזרת לטאי אני מתאבדת ..
ראי הוזהרת חח
שונאת את מאי ותמיד שנאתי אותה.

07/02/2015 21:55
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך