Disney
תהנוו

ילדי החוץ פרק 27

Disney 24/03/2015 870 צפיות 4 תגובות
תהנוו

"אז אתה עובר שינוי.." איתמר סיכם את שיחתנו בכמה מילים פשוטות.
"משהו כזה. כן" עניתי לו.
יושבים על אחד הספסלים שברחבת הדשא הסתכלנו על כל הילדים שהתיישבו בקבוצות קבוצות.
"לכבוד מה השינוי הזה?" הוא שאל וסובב את מבטו אליי.
"לכבודי. הייתי צריך את זה" אמרתי לו חוזר להסתכל עליו בחיוך דומה לזה שלו.
"ספר לי על זה." אמר וישר את מבטו.
"התרחקתי מהחברים הכי טובים שלי,אני כבר לא נמצא בסטודיו ורוב הזמן אני מתעסק בדברים מפגרים" אמרתי לו ושתיקה מביכה הגיעה לאחר מכן.
מרגיש את עיניו על צווארי סובבתי אליו את מבטי..
"כמו רגשות של אנשים?" הוא שאל ואילו לי לקחו כמה שניות של הבנה.
"ספר לי על התכניות שלך לגבי יולי. מה אתה מתכוון לעשות איתה?" הוא שאל וכעת סובב את כל גופו אליי בהקשבה מלאה.
"אין לי תוכניות לגבי יולי. די קיוויתי שלפחות נשאר ידידים אחרי מה שעשיתי לה" אמרתי לו והוא גיחך מדבריי.
"אז לא תנסה להפריד בינה לבין ליאם?" הוא שאל,גורם לי לגחך מדבריו.
"אמרתי לך כבר,אני עובר שינוי. לא עוד לפגוע באנשים" עניתי לו וקמתי ממקומי כשהצלצול נשמע.

״אוקיי אז כפי שכולכם יודעים,אנחנו אמורים לעשות פרוייקט השנה שבעצם יהיה הבגרות שלכם בעל פה.״
המורה החלה להסביר ואילו אני הייתי עסוק בלצייר על המחברת סקיצה לקעקוע הבא שלי.
"אתם צריכים להתחלק לזוגות,כך גם יהיה לכם יותר קל. מכיוון שאתם לומדים בכיתת חמש יחידות אסור לכם לבחור דמות שטחית. זאת אומרת שיהודה לוי או נינט טייב,לא בא בחשבון" מתחיל כבר לשמוע את הלחשושים של כולם בשביל לוודא שלא יהיו אלה שישארו לבד.
"הדמויות שאתם צריכים לבחור חייבות להיות דמויות ששינו את פני ההיסטוריה. עשו משהו למען האנושות. מרטין לות'ר קינג,אובמה,גנדי,כל אלה הם אנשים שישנה סיבה שבזכותה הם נחשבים לדמויות פרצות דרך בהיסטוריה." מסובב את מבטי לימיני הסתכלתי על יולי שישבה בסמוך אליי.
קוראת ספר שמוסתר מאחוריי קלמרה..
כשחיוך קטן עולה על שפתיה הבשרניות היא הציצה אליי בשובבות.
מסובבת אליי את מבטה היא הנהנה לכיוון המורה.
גיחוך קטן עלה על שפתיי.
בהנהון קטן הרגשתי התרגשות מתפרצת מחזי.

"היי" טפחתי על גבו של איתמר שדיבר עם אליסי בזמן שכולם דהרו לכיוון שער היציאה.
"אה אחי" סובב את מבטו אליי ולחץ את ידי.
"מה איתך?" שאלתי אותו בשעמום יודע שזה הדבר שהכי מעצבן את אליסי.
היא לא סובלת שמפריעים לה בשיחה לחינם.
"אש אחי. איך אתה?" איתמר התעניין משתף איתי פעולה.
"אתם צוחקים עליי?!" היא צווחה בעצבים ושנינו החלנו לצחוק.
"כן טאי,מצאת כבר בן זוג לפרוייקט?" שאלה בעוקצנות ושילבה את ידיה בספקנות.
"את האמת כן" עניתי לה מניח את ידי על צווארה ומשפשף את אגרופי על שיערה.
"מי המסכן?" שאלה מעיפה את ידי ממנה עם חיוך קטן שנמלט משפתייה.
"יולי. נראה לי" אמרתי לה נאנח והבעתה הייתה מופתעת ומשועשעת כאחד.
"וואלה?" איתמר שאל מוציא את מילותייה מהפה.
"וואלה" עניתי לו בדיוק כשצעקתו של מתן נשמעה מחוץ לשער.
"חייב לזוז" אמרתי לשניהם והחלתי להתקדם אל כיוון השער יחד עם זרם התלמידים.
"מה קורה?" שאלתי אותו חוצה את הכביש ולוחץ את ידו.
"אין לך תגבור עכשיו?" שאלתי אותו מבולבל והבעת פניו נהפכה כעוסה ברגע.
"זין אני הולך לתגבור הזה!" ירק בעצבים וסובב את מבטו הצידה.
"מה יש לך? שון אמור להיות איתך לא?" שאלתי מבולבל וחיוך ציני עלה על שפתיו.
"לא מדבר עם הבן של זונה הזה. עושה לי סצנות בכוונה. למה? כי כולם כבר יודעים שהוא אוכל בתחת אז אין לו בעיה ללכת יד ביד מול כולם. אם אמא שלי תדע…זה יהרוס אותה. אבל כמובן שהוא לא שם זין על זה." הוא סיים ושקע לתוך הרהורים עמוקים.
"איך אמא שלך נכנסה לתמונה? בעוד עשר שנים גם תתחתן איתה? היא אמורה לקבל אותך וזה מה שהיא תעשה. אתה אוהב אותו?" שאלתי מנסה לכוון אותו למסקנה שאליה הוא אמור להגיע.
"את מי?" מסתכל עליי במבט תמים חייכתי לנסיון הכושל שלו.
"את שון יא טמבל" עניתי לו ובאחת הוא החל להרגיש לא בנוח.
"אני כבר יודע את התשובה" גיליתי לו לאחר כמה שניות של שקט.
"כן." ענה לבסוף והסתכל עליי בכעס,"פאק,איך נפלתי. ועוד לבחור. ג'ינג'י!" הוא קרא והרים את ידיו מעלה בבקשת תחינה.
לא מצליח להתאפק החלתי לצחוק מתגובתו המוגזמת.
"יאללה עוף מפה ותלמד אותו מה זה לעשות לך סצנות קנאה" אמרתי נותן לו דחיפה קטנה לכיוון הבית ספר.
חיוך ממזרי עולה על שפתיו.
"אוקיי עד לכאן אחי! אני לא אמור לדעת מה אתם עושים במיטה" קראתי לו זז אחורנית בידיים מורמות משתי צדי ראשי.
"היי יולי" הוא אמר וקרץ לי בשובבות.
פאק.
מסתובב במקומי ראיתי אותה מחייכת אליי בזרועות שלובות.
"אז..מתי מתחילים?" שאלה ואני חייכתי כמו טיפש גמור.


תגובות (4)

גאד אני שונאת אותךךך זה כזה יפההההה את חייבת להמשיך מהררר טוסי לשמוע איזה שיר ולכתוב לי עוד פרקקקקק את ממשיכה את זה עכשיו מאמילההה אני התמכרתי זהו.

24/03/2015 00:17

    חחחחח זה מה שאני עושה בזה הרגעע!! וכנל לגבייךך כן??

    24/03/2015 00:39

תמשיכי מושלם!!!:)

24/03/2015 07:13

פרק מושלם, סיפור מושלם, את כותבת מושלם !!
מכורה לסיפור הזהה
תמשיכי אותו כברר !!

10/05/2015 17:52
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך