אנה
לא כתבתי את ההמשך המון זמן כי לא הייתי באתר.. קיצר עכשיו חזרתי בגדול.
מקווה שתהנו .. :)

"ילדי הפלא" פרק י'ג

אנה 16/06/2013 629 צפיות אין תגובות
לא כתבתי את ההמשך המון זמן כי לא הייתי באתר.. קיצר עכשיו חזרתי בגדול.
מקווה שתהנו .. :)

שכבתי על הרצפה במחסן עוד כמה דקות עד שהבכי התחיל להירגע, ורק אנחות והתנשפויות תקפו אותי מידי פעם. שהיתי במחסן אולי משהו כמו 40 דקות, אבל אף אחד לא חיפש אותי או ניגש לראות מה שלומי. פרט זה בהתחלה העליב אותי והעלה לי רצף נוסף של דמעות, עקב חוסר האכפתיות של הסביבה כלפי, אבל לאחר מכן נרגעתי וחשבתי שככה אפילו יותר טוב, ואני לא צריכה את הטובות או הרחמים שלהם.
המקלט היה מן מקום מפלט שלי, ברחתי אליו תמיד כשלא הייתי מסוגלת להתמודד אם מה שקורה סביבי, אך הוא תמיד היה חשוך וכמעט לא נראה בו דבר. רק הפעם כשישבתי בו כל כך הרבה זמן, התחלתי להבחין בדברים סביבי. מול המקום שישבתי בו היו אופניים ישנות שהיה חסר בהן גלגל, על הקיר היו תלוייות תמונות ישנות במסגרות, זכויות מנופצות היו מפוזרות על רצפת המחסן וזה היה די מוזר שעוד לא נתחתי מכמה מהם,היו שם גם כלים לגננות כמו עט חפירה ומגרפה, על הרצפה היו מפוזרים דפים עיתונים וספרים ישנים.
החלטתי שאם המחסן הוא מקום מפלט שלי, אז הגיע הזמן לעשות אותו יפה יותר. פתחתי לרווחה את הדלת של המחסן כדי שהאור יכנס לתוכו והתחלתי בעבודה. תחילה גררתי עם המגרפה את כל הניירות הישנים, הבאתי שקית אשפה גדולה והכנסתי לשם את כל הספרים הישנים ושאר האשפה. הורדתי את המסגרות, הבאתי מטאטא והתחלתי לטאטא את הרצפה, כאשר טיטאתי בפינת המחסן המטאטא נתקע במין מכסה ענק של סיר, או חפץ אחר שאני לא יכולה לזהות. ניסיתי להזיז אותו עם המטאטא אך זה לא הצליח, התקופפתי וניסיתי להזיז את הדבר הזה אך גם נסיון זה כשל.
התמקדתי בחפץ וראיתי שהוא כאילו מובנה בתוך הרצפה,ניסיתי שוב למשוך כלפי מעלה למרקה שאני טועה או הוזה, ושוב לא קרה דבר. זה היה נורא נוזר והדמיון שלי התחיל להסחף אם האופציות שהדבר הזה יכול להיות.. אבל הכל נראה לי הזוי ולא הגיוני, למה שמישהו יחבר דבר עגול וגדול מברזל שנראה כמו מכסה של סיר לרצפה?!
החזקתי בבליטה המעוגלת ודחפתי את החפץ שוב בכל הכוח נגד כיוון השעון,ופתאום שמעתי חריקה, הדבר העגול זז ממקומו ויצר פתח את מתחת לאדמה, ומשם יצא אלי ניצוץ חלש של אור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך