ילדת הפלא
סוג של פרק ארוך עשיתי פה , נחכה לאישור של האתר הזה שבוע , ביי P:

ילדת הפלא – פרק 1

ילדת הפלא 02/12/2012 724 צפיות אין תגובות
סוג של פרק ארוך עשיתי פה , נחכה לאישור של האתר הזה שבוע , ביי P:

אני לא יכולה לדבר עכשיו " היא אמרה ורצה להמשך המדרכה .
' מוזר ' אמרתי לעצמי .
" עכשיו תיצרכי לזנק מולי לכל מקום ? לא , לא מגיע לך להיות איתי את לךא מקובלת כזאת " טליה , הילדה הכי מקובלת מהכתה שלנו , היתרוצצה מולי ועם שלוש ילדות מאחוריה .
" תני לי בבקשה לעבור , אני לא רוצה ללכת בדרך הכביש , ולא תצליחי להרוס לי גם את השנה הזאתי !! " צעקתי ודחפתי אותה לצד , היא הסתכלה עליי במבט המום ושואל .
" היי ! " קייט נעמדה מולי ונופפה לשלום .
" היי " אמרתי באדישות והמשכתי ללכת .
" אני ממש מצטערת , אבל אני לא ישמע אותך בהמשך המדרכה , אני שומעת שירים של אריאנה גרנדה " ציחקקה קייט ושמה את האוזניות שלה לאוזניים , סתומרת …שמה אותם מול האוזניים .
" אריאנה גרנד..? " שאלתי אותה במבט רציני וקצת פסימי .
" אריאנה גרדנה , מה לא שמעת עליה ?? המהממת הזאת עם השער האדום " ציחקקה .
" כן אני מכירה אותה , על תהרסי שאלות " עניתי והרמתי את התיק שלי .
" להיות בנות 12 זה הכי סטייל ! דרך הגב , ראית את רומי עם איזה שקית מטונפת בדרך ? " שאלה קייט והשליחה עליי מבט .
" אממ..לא בדיוק " גילגלתי את עייני לעבר המוט שהיה מולי .
היה שקט ויותר לא השמענו מילה , את דרך בית הספר .
קייט סיימה עם השירים ושמה את האייפון בתיק .
" מה קרה לבית ספר ? " שאלתי והסתכלתי לכל הכיוונים .
" לא יודעת , שנה חדשה בית ספר משופר " ציחקקה קייט .
" את לא ממש עוזרת לי " גילגלתי את עייני לעברה .
" חיחיחיחי " ציחקקה קייט .
" בואי ניראה את הכתה החדשה שלנו " דחפתי אותה ורצנו לעבר הכתה ..החדשה .
" טוב , זה הדבר הכי מטונף שראיתי מאז שנות ה-60 " אמרתי לקייט .
" חיית בשנות ה-60 . עם כן בבקשה תספרי לי הרפתקאות חח " ציחקקה , היסתכלתי עליה במבט שואל .
" אויי קייט , את מוציאה לי את העצבים !! " צעקתי ונועה מיה וקורל שלחו עליי מבט .
" ברוכים הבאים לכתה ה…אהה אילו רק אתן , בואו שבו " אמרה המחנכת והשיבה אותנו .
קייט עוד פעם פתחה את האייפון שלה והשמיע מוזיקה, הפעם של אליזבת ושל ויקטוריה .
" קייט מה עובר ? " שאלתי אותה .
" מממ…מצטערת " אמרה .
השלחתי מבט לכל הכתה , כל הלוח היה מצויר , כל הכיסאות היו שונים מהקודמים , ולחלונות היו וילונות קרועים ופתטים .
" אני מאוד מצטערת על הכתה , עוד לא שיבצו לנו אותה " אמרה המחנכת ורד וניקתה את הלוח .
המחנכת ורד היסתכלה על החומר לימוד שאנו צריכים לילמוד עכשיו .
קודם כל היא בירכה את השנה החדשה , אחר כך היא הביאה לנו מערכת , ואחר כך מילמלה דברים לא מובנים .
היסתכלתי לאחור לעבר קורל , ראיתי שיש בידה עיפרון ובשולחנה דף , ובדף ראיתי שהיא מציירת איזה שהוא גן חיות ..
" תיסתובבי בבקשה " אמרה המורה ורד והיסתכלה לעברי .
" מממ..קורל מה את עושה שם ? " צעקה בשאלה .
קורל מיד רצה וזרקה את הדף לפח , בעודה מיתנשפת מלחץ .
כולם הפנתו את המבט לעבר קורל .
קורל מילמלה דברים לא מובנים ובסוף אמרה ….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך