shoval123
או קיי שמעו אין ניקוד או פיסקות אני מכוונה שאתם לא כועסות אליי זה פשוט מבלבל אותי ואני לא מתמצאת בזה אני מקווה שהצלחתם להבין

אז אך להתחלה ? תגיבוו זה חשוב לי

ילד אני שונאת אותך אבל…

shoval123 16/01/2013 734 צפיות 5 תגובות
או קיי שמעו אין ניקוד או פיסקות אני מכוונה שאתם לא כועסות אליי זה פשוט מבלבל אותי ואני לא מתמצאת בזה אני מקווה שהצלחתם להבין

אז אך להתחלה ? תגיבוו זה חשוב לי

(טוב אז קצת אליי, אני רוני בת 16 עם עיניים כחולות ,שער שטני צבע גופי בהיר האא ואני בת יחידה ,אני מהמתבודדות לא היה לי חברות בשום בית ספר שהייתי בו אני שונאת ערסים פרחות. אני לא פוחדת לומר להם כל מה שצריך בפנים אם הם ידברו אליי כמו אני לא יודעת מה אני העשה להם תמוות. תמיד היינו עוברים דירות ממקום למקום בגלל העבודה של אבא שלי אני מישראל תמיד גרנו בעיר וככה עברנו מעיר לעיר משום אופן לא במושב עד שיום אחד …. )

(נקודת מבט רגילה)
רוני קומי את תאחרי ליום הראשון שלך אמא קרא לי, טוב אמא צעקתי.
האמתי לא היה לי ממש כוח לזה תמיד שנאתי לעבור בית ספר כל שנתיים,
עד שהשנה ההורים שלי אמרו שנישארים לתמיד אם קנו תבית הזה כל כך כעסתי לעבור למושב ועוד להישאר פו עם כל הערסים שיש פו.
אמרתי לאמא שלי שיצאתי ונתתי לאבא שלי חיבוק ויצאתי לתחנה קצת הסתבכתי בדרך אבל הסתדרתי שהגעתי לתחנה היו שם כמה בנים, ערסים יופי מלמלה לעצמה והתרחקה. שון אחד מהבנים שם לב אלייה ואמר להם קלטו את זאתי הוא צרח לרוני כוסית, רוני שלא הבינה מה הוא רוצה מהחיים שלה צעקה לו תמצא חיים היא ראתה אותו מתעצבן וגיחחה לעצמה האוטובוס הגיע היא באה לעלות והבנים לא נתנו לה רוני התעצבנה עלייהם דחפה אותם היא ראתה שהיא לא מצליחה להזיז אותם והאוטובוס נסע היא התייאשה ושאלה אותם מה אתם רוצים אז שון ענה לה שאין מקום באוטובוס בשבילה היא ממש התעצבנה מילמלה לעצה ילד דפוק אני שונאת אותך לך להיזד*** הוא שאל אותה מה היא אמרה ,והיא צעקה אליו אמרתי שתלך להיזד*** טוב עכשיו תזוז לי מהדרך ותיקח איתך תחברים שלך הוא התחיל לצעוק ,עלייה ולהגיד לה שלא כדי לה להתעסק איתו רוני שממש לא פחדה ממנו התקרבה אלו הם היו במרחק של נשיקה היא הרגישה אך הלב שלא הופך להיות מהיר ולחשה לו , למה מה תעשה לי הוא אמר לה בקול ילדה לא כדי לך להתעסק איתי אני לא איזה סתם אחד. טוב אחי רוני אמרה לו זלזול . שון התקרב עלייה ואמר לה כדי שתיזהרי . רוני באה לדבר והוא כבר הסתובב והלך …


תגובות (5)

תמשיכי…

16/01/2013 11:53

נחמד….

16/01/2013 12:35

תמשיכי

17/01/2013 02:54

תמשיכי

17/01/2013 02:54

מרכאות:)

16/02/2013 10:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך