shoval123
ואווו מיאש שאין מה לכתוב אז מחרבשים משהו תגיבו תענו עצות משהו שיעזור לי^&^$$#^%&*)()*&^%$#$^&*%$# מייאש תגיבו D:

ילד אני שונאת אותך אבל… פרק 2

shoval123 22/01/2013 930 צפיות תגובה אחת
ואווו מיאש שאין מה לכתוב אז מחרבשים משהו תגיבו תענו עצות משהו שיעזור לי^&^$$#^%&*)()*&^%$#$^&*%$# מייאש תגיבו D:

וואי אני כל כך שונאת אותו מלמלה רוני לעצמה והתחילה ללכת ברגל לבית ספר שהיה חצי שעה הליכה מהבית שלה.
בבית ספר*
נכנסתי לבית ספר וואו איזה בית ספר גדול !! יש להם חשבתי לעצמי שבדרך נתקעתיי באיזה ילד תסתכל לאיפו אתה הולך אמרתי לו וקמתי בלי להסתכל עלו אפילו, והמשיכתי ללכת למשרד המנהל כדי לקחת מערכת ולדעת איזה כיתה אני. שנכנסתי לחדר המזכירות ראיתי ילד היא זיהיתי אותו זה היה שון המנהל צעק עלו שיפסיק לעשות בלאגן או שיסלקו אותו!!!! שון ענה לו באדישות מה אכפת לי מימלא אני מת לעוף מהבית ספר הזה המנהל באה להגיב אבל שון קם ויצא, שראיתי את זה הבנתי ששון הוא הילד הבלגניסט. המנהל מלמל משהו, וקרא לי להיכנס לחדר שלו נכנסתי וישבתי המנהל בירך אותי שהצליח פו ועל מה שקורא בדרך כלל . ושים לדבר סוף סוף אחרי הנאום הארוך שלו הביא לי תמערכת היא כיתה י10. יצאתי מהמנהל והלכתי לחפש את הכיתה שלי שבחוץ אני רואה את שון עוקב אחרי הסתובבתי ושאלתי אותו מה אתה רוצה, שון עונה לה , אני כלום סתם הסתובבתי בחוץ.
רוני : אז למה אתה עוקב אחרי?
שון : אני לא עוקב אחרייך אני הולך לכיתה שלי י 10 איזה כיתה את?
רוני : אני גם י10 באה לך אולי להגיד לי איפו זה ?
שון : כן בואי איתי.

שון היה כל כך חתיך שזוף עם עגיל בגבה ושער שחור פרוע כל בחורה הייתה מזילה עלו ריר אבל לא אני אני חושבת שהוא סתם ילד שאוהבת להציק לקטנים אליו ,שמשחק אותה והוא ערס.
אחרי 2 דקות מייאשות עם שון שלא ניגמרו הגענו לכיתה נכנסנו כולם נעצו בנו מבטים, המורה שאלה אותנו למה אחרנו, רציתי להגיד שהלכתי לאיבוד לפני שהספקתי להוציא מילה שון התפרץ ואמר הראתי לרוני תבית ספר כי היא חדשה ולא שמנו לב לזמן, מה!! אמרתי לו הוא סימן לי לשתוק אם היד. אני שונאת אותו שונאת שונאת שונאת. הילד הזה יעשה הכל כדי לצאת מעונש המורה אמרה לו שישב במקום ושזה בסדר. והסתכלה עליי ואמרה לי האא את רוני הילדה החדשה בואי כנסי אני הכיר אותך לכיתה.
המורה השתיקה את הילדים שבכיתה ואמרה תכירו זת רוני. רוני את רוצה לספר משהו על עצמך
או קיי עניתי, אני רוני בת 16 בת יחידה זהו בעצם, תודה רוני המורה אמרה את יכולה לשבת ליד ליסה (ליסה ילדה בולנדינית אם קצוות אדומים ועיניים ירקרק כחול כזה), היי אמרתי לה היי החזירה אני ליסה אני יודעת אני רוני אני יודעת היא החזירה אחרי 2 מייגעות של מתמטיקה המקצוע השנוא עליי ואחרי שהכרתי לי קצת את ליסה הגיע ההפסקה.


תגובות (1)

תמשיכייייייייי

09/02/2013 04:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך