scupcake
פרק קצר, מצטערת ..
פרק של "ככה זה מרגיש" יעלה או היום (אם אני אספיק) או מחר (:

יסודות טבעיים – פרק 3

scupcake 14/11/2013 845 צפיות 3 תגובות
פרק קצר, מצטערת ..
פרק של "ככה זה מרגיש" יעלה או היום (אם אני אספיק) או מחר (:

"קדימה! תמדדי את זה!"

"אני לא רוצה היילי!"

"אני לא שואלת אותך!"

היילי זרקה עליי את הגופיה המושכת, הניחה על גבי את שתי ידיה ודחפה אותי לתוך התא בחזרה.
נאנחתי בקול וסגרתי עם ידי את הוילון הארוך והשחור. שלפתי מעליי את הגופיה הפשוטה והלבנה שלבשתי, והכנסתי דרך ראשי את הגופיה שהיילי נתנה לי.
באדישות פתחתי את הוילון ויצאתי מתוך התא, נעמדת מול אמבר שישבה על הכורסא עם האייפון שלה והיילי שעמדה מול המראה עם שמלה כחולה בידיה.

"הו, מיי, הופ" אמבר חייכה כשהרימה את ראשה מהמסך וראתה אותי. היילי סובבה את ראשה אליי ושפתיה התעקמו לחיוך גדול שחשף את שיניה הקטנות.
"זה בסדר" מלמלתי ובהיתי דרך המראה בגופית השיפון השחורה שחושפת מעט מהחזה שלי.
"בסדר?! זה מושלם עלייך" היילי חייכה והניחה את ידיה על הגופיה, מסדרת אותה כמו אימא. "זה בסדר" חזרתי על דבריי במשיכת כתפיים.
"זה ילך מצויין עם סקיני ג'ינס גבוה וכהה" היא הוסיפה, והסתובבה חזרה אל המשך החנות, מתקדמת לעמדת הג'ינסים. אמבר חייכה ונופפה עם ידה אל נקודה מסויימת.
סובבתי את ראשי כדיי לראות על מה היא מסתכלת – ולא הופתעתי לגלות בחור שנראה מבוגר מאיתנו בסביבות ה-20, מחייך אליה בחזרה.
"תני לי לנחש, את מכירה אותו מהקולג' של אחותך" אמרתי בגיחוך והתיישבתי לידה. היא הנהנה והסיטה את מבטה ממנו, אליי.
"כול הבנים שם פשוט.. אח', אני חייבת לקחת אותך יום אחד" היא חייכה בחולמניות ובהתה בתקרה עם ראשה למעלה. "אני אוותר" מלמלתי בגיחוך והעברתי יד בשיערי.

"הינה!" קולה של היילי נשמע, ולאחר כמה שניות בודדות היא נעמדה מולינו עם סקיני ג'ינס שחור-כחול כהה בידיה, יחד עם אותה שמלה כחולה ממקודם.
"לכי תמדדי" היא הוסיפה בחיוך, ומבלי לשאול אותי תפסה את ידי והקימה אותי מהספה. היילי הניחה בידיי את הג'ינס ודחפה אותי קלות לכיוון התא, לא לפני שהסיטה את הוילון.
לא מתכוונת אפילו להתווכח איתה, שלפתי את השורט הבהיר שלבשתי. הכנסתי כל רגל לתוך הג'ינס והכנסתי אותו לגופי בקפיצה קלה. סגרתי את הכפתור והזזתי את הוילון.
יצאתי מתוך התא, פוגשת בחיוכה של היילי הבוחן אותי. "מושלם!" היא מחאה כף בחיוך ומשכה אותי לכיוון המראה, כדיי שאביט בעצמי. אני חייבת להודות, זה באמת מושלם. היילי תמיד יודעת איך לבחור בגדים.
"יופי, סיימנו?" אמבר קיפצה במהירות מתוך הספה הארוכה והשחורה, חיוך מרוח על פניה שאומר – 'בבקשה סיימנו'.
"נראה לך?! עכשיו את! ואז נסיים" היילי לקחה את ידה ומשכה אותה בחזרה אל המשך החנות. צחקתי כשאמבר סובבה את ראשה אליי מרחוק, פרצוף סובל על פניה.

מאוחר יותר בערב, כבר הייתי לבושה בבגדים שהיילי בחרה בשבילי הבוקר ונעלתי נעליי עקב שחורות. ניפחתי מעט את שיערי השטני מול המראה, והעברתי מבט על האיילנר החתולי שהתמזג בצורה מושלמת עם צבע עיניי הכחולות.
מרחתי על שפתיי אודם אדום כתות והתקדמתי אל עבר הדלת. החזקתי בידית ויצאתי מתוך החדר – לא לפני ששמתי על עצמי ג'קט שחור ומבריק שהשלים את הלוק.
עברתי את המסדרון הצר וירדתי במדרגות. כשהגעתי כבר למטה אל המטבח, נזכרתי שלא שלחתי לטום הודעה על הכתובת שבו המסיבה מתקיימת.
שלפתי מתוך הכיס האחורי את האייפון שלי ופתחתי אותו בעזרת הסיסמא שלי. נכנסתי להודעות ולחצתי על שמו כשמצאתי אותו מבין אנשי הקשר.

"5090 דרך פנישו" שלחתי את כתובת הבית של קיילי ג'ונסון, הבחורה שכמעט כל סוף שבוע יש מסיבה בבית הענקי שלה.

לאחר כמה שניות, הרגשתי רטט ובהיתי במסך.

"ניפגש שם" הוא שלח חזרה יחד עם סמיילי קורץ. חייכתי ונעלתי את האייפון, מכניסה אותו בחזרה לכיס האחורי שבסקיני גי'נס.

"לאן את הולכת מכוערת?" קולו המוכר והעייף של זאק נשמע. סובבתי את גופי וראיתי אותו קם מהספה שבסלון, ומתקדם אליי.
"למסיבה" עניתי והתעלמתי מלהחזיר לו. "עם מי?" הוא שילב ידיים ובחן אותי מכף רגל ועד ראש. אני שונאת שהוא משחק את תפקיד האבא. למרות שצריך דמות גברית בבית, בזמן שאבא תמיד בנסיעות עסקים.
"עם – " תקתוק על הדלת קטע אותי. סובבתי את גופי בחזרה ודילגתי אל עבר הדלת, פותחת אותה בחיוך.
"איתן" אמרתי לכיוון זאק, כשהיילי ואמבר נכנסנו לתוך הבית וסגרתי אחריהן את הדלת. "הו, ברור" הוא משך את כתפיו והתכוון להסתובב, אך נשאר במקום כשראה את היילי בשמלתה הקצרה והכחולה שישבה על גופה הקטן בצורה מדוייקת ומושלמת, כאילו נתפרה בשבילה.

"זאק" נאנחתי וכיווצתי אליו את עיניי, כשהוא חייך אליי וניסה להפעיל את 'קסמיו'. "תהנו, בנות" הוא קרץ לעברינו, יותר נכון להיילי – והסתובב לכיוון הסלון בחזרה.
על פניה של היילי היה מרוח חיוך ענקי. "אוח'" אני ואמבר מלמלנו בגועל וסובבנו את ראשינו בחזרה אל הדלת.
"אם יש בעיות תתקשרי אליי" הוא צעק ועצר את גופי שנייה לפני שיצאתי מהדלת. "כן כן" מלמלתי וסגרתי את הדלת אחריי.


תגובות (3)

מושלם

14/11/2013 05:43

תמשיכיייי

14/11/2013 08:16

תמשיכי ;)

15/11/2013 06:27
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך