Disney
חחחח תהנו אני מניחה ♥

ירח של מלחמה פרק 17 (18+)

Disney 06/04/2015 1562 צפיות 9 תגובות
חחחח תהנו אני מניחה ♥

“חכה" הנחתי את ידי על ידו.
עוצרת אותה לפני שתעלה אל שדיי ותגרום לי לשכוח כל ספק שאי פעם היה לי לגבי הרגע הזה.
"מה קרה?" שאל משפיל אליי את פניו.
"איך אני אדע שזה אתה?" שאלתי אותו מרימה אליו את עיניי בחשש.
מתרחק ממני מעט הוא הסתכל עליי בסבלנות.
"מה תרצי שאעשה?" שאל מכניס את ידיו אל תוך כיסי מכנסו.
מניחה על חזו את ידי,דחקתי בו בעדינות להתקדם אל המיטה.
יודעת שעיניו סוקרות אותי בעודי עושה את הדרך שנראתה כל כך ארוכה באותו רגע.

"כלום" לחשתי לו כשהגענו אל מרגלות מיטתו.
מאיצה בו לשכב על המזרן הקשיח כשעיני לא משות מעיניו.

יודעת שאני מצליחה להשפיע עליו.

ידי שנחה על חזו החלה לרדת בליטוף עדין אל חגורת מכנסו. מתירה את האבזם העדין ומושכת בו.

זוחלת על גופו,ולא מחסירה מגע,התיישבתי על מפשעתו. רגליי כפופות לצידי גופו וידיו מלטפות אותן.
סוללות את דרכן אל ישבני ואוחזות בו ברכושנות.
עיניו נעצמות ושפתו ננשכת על ידי שיניו.
תופסת בשולי חולצתו הכנסתי את ידי תחתה. מרגישה את העור הנעים שלו נמתח מעל שרירים קשים כאבן.
עולה מעלה ומושכת את החולצה שהיוותה כמחסום מייגע. מקרבת את שפתיי אל אוזנו ביקשתי,"אני רוצה שתסתכל עליי".
נשיכה מרומזת קטנה ועיניו נפקחו בקושי.
מורידה את החולצה המפריעה זרקתי אותה הצידה.
חזק יותר משציפיתי.
מתנגשת בקיר ונופלת אל הרצפה שנינו חייכנו.
שפתיי ירדו אל בטנו התחתונה. נותנות נשיקה זעירה על שביל השיער הדליל מעל מפשעתו. עולות לאט אל צלעותיו. מגיעה די מהר אל חזו ומשם אל צווארו. משאירה שם נקודה לחה וממשיכה אל שפתיו. מתנשמת מעליהן אך לא עושה דבר.
ידיי יורדות אל מכנסו. פותחות את כפתור הג'ינס ומתירות את הרוכסן. מתרומם מעט הוא הקל עליי.
עיניו מסתכלות עליי ברגש שלא הצלחתי לפענח.

מרגישה את ההתקשחות מתחתי,נשקתי לשפתיו בעדינות. נשיקה קצרה ויבשה. בוחנת את תגובתו שאיחרה לבוא. לאחר שניות הוא תפס את פניי והצמיד אותי לשפתיו. לשוני מלטפת את לשונו וגופי מתעורר באחת לחיים. תופסת בצווארו הוא התרומם,מחבק אותי בחוזקה ומסובב אותי כך שגופו מכסה את גופי ושפתיו לא מתנתקות משלי.
"חשבתי שאני אחליט מה לעשות" אמרתי מתנתקת משפתיו בחיוך שובב.
"את לוקחת יותר מדי את הזמן" הקניט אותי ואני צחקתי מדבריו.
"אפילו הצחוק הזה מצליח להדליק אותי. כנראה שהבעיה היא בי" אמר מנשק את צווארי וגורם לי לחייך כשידיי ליטפו את צווארו.
"את בטוחה שזה מה שאת רוצה?" שאל מרים את ראשו ומסתכל עליי בסבלנות.
"תתכחש לזה אחר כך?" שאלתי מקווה לשמוע את המילה שיכלה לסלק את כל הדאגות מלבי.
"לעולם לא" אמר ובשתי המילים האלו חייכתי בהקלה.
"אז אין דבר אחר שהייתי כל כך בטוחה בו כמו ברגע הזה" לחשתי לו והוא חייך אליי באושר.

ידיי יורדות במורד גבו בלטיפה ומבטו חוזר להיות מהופנט. מסוקרן ממה אני עומדת לעשות כל רגע.
אצבעותיי נוגעות בגומי שמכסה חלציו ובחיוך ערמומי החלתי להוריד אותו באיטיות.
נוגעת בישבנו המוצק ועדה כעת לגופו בשלמותו.
וזה גוף מדהים.

איברו נלחץ אליי ורגליי נסגרות אוטומטית.
"אני מוכן לחכות לך ארטי" לחש לי וליטף את פניי בהבנה.
"אני רק צריכה להתרגל לזה רגע" הרגעתי,לא בטוחה את מי.
מלטפת בכף רגלי את רגלו,טיפסתי אל אגנו מחבקת אותו.
זוכה לטעימה קטנה הוא התחכך בי מעט. פולט גניחה חלושה כשחש יותר משהתכוון.
"את כל כך רטובה" לחש בנשימה מואצת.
מנשק את צווארי הוא ירד היישר אל שדיי. מענג שד אחד וגורם לאותם זרמים מוכרים אך זרים להשתלט עליי בשנית.
נושך,מלטף,צובט. מתגרה בי ובונה בי הרצון למצוא פורקן,רצון שהתחזק בכל רגע.
גבי מתקמר והדגדוג המוכר מתחיל להתגבר למטה.
עובר אל השד השני הוא העניק לו את אותו הטיפול שהעניק לראשון.
ידי תופסת בעורפו ואילו השנייה בגבו. גניחות חלושות,אנחות קטועות וקצרות נשימה בוקעות בשפתיי. צלילים שלא שמעתי קודם אך בהחלט תורמות לרגע.
ידו ליטפה את זרועי עד שהגיעה אל ידי. משלבת בה את אצבעותיו.
איברו החל להדחק אל תוכי. עושה זאת ומתחרט. נכנס שוב פעם בקושי ויוצא ממני בחיוך מתגרה.
"אריאן.." נאנחתי בתחינה ועיניי עצומות בחוזקה. מרגישה את הבל פיו על ידי אוזני הוא לחש בחיוך,"אני רוצה שתסתכלי עליי".

עושה כדבריו פקחתי את עיניי לחריצים מעורפלים.
"תגידי לי אם אני מכאיב לך" מלמל ונכנס אל תוכי בזהירות.
כאב חד גרם לי לנשוך את שפתיי בכאב.
"אאו.." מלמלתי בלחישה קטנה. ידי אחזה בו בחוזקה ושפתיו נישקו את לחיי. מוותרות לי בינתיים על עיניי שנעצמו.
יוצא ממני באותה זהירות שבה נכנס ידו ליטפה את רקתי.
"עכשיו זה יהיה מהנה" אמר ונכנס אל תוכי בשנית. שום כאב לא גרם לי להתכווץ,רק עונג שהולך ונבנה בתוכי. לוקח אותי הכי גבוה כדי שאוכל ליפול הכי חזק.
מתחיל לנוע בתוכי הוא לחש לי בבקשה,"תראי לי איך אני גורם לך להרגיש".

אגני החל לזוז בקצב שבנה,עולה מעלה ומתחכך בו. ראשי מושלך אחורנית בעונג ורגליי מפושקות לרווחה,רוצה להרגיש כמה שיותר ממנו.

שרירי גבו נעים תחת מגע ידי וגניחותיו כמו מוזיקה לאוזניי.
נושכת את שפתי בהנאה הרגשתי את שפתיו נוגעות בשפה הכלואה.
"אם תנשכי את השפה הזאת שוב הלילה הזה לא יגמר" אמר ופקחתי אליו את עיניי. רואה אותו טובע בתוכי.
"מי אמר שאני רוצה שיגמר?" שאלתי וידיו תפסו בראשי,מקבעות אותו אל מולו. כאילו היינו בעולם משל עצמנו והחמצן היחידי ששרר ביננו היו הנשימות המואצות שלנו.
מטיח את עצמו אל תוכי הוא לקח אותי מעלה. אנחות אמיתיות שמוקדשות אך ורק לאוזנו גורמות לו להטרף ושפתיו מנשקות אותי בעדינות.
"תגמרי איתי." לחש אל שפתיי והרשתי ללחץ המתגבר להשתחרר וליפול אל תוך הפורקן המענג שגרם לי הוא.
נדחק אל תוכי בפעם האחרונה גופו התקשח ושפתיו נצמדו אל שלי.
מנשק אותי כשמצא את פורקנו הרגשתי את זרם הנוזל בתוכי. מתרפה עליי הוא עצם את עיניו בחיוך מרוצה. משעין את ראשו על חזי.
"תתחילי לקחת גלולות ארטי. אני מתחיל לאהוב את הסגנון הזה איתך" מלמל ואני הסתכלתי עליו המומה.
פוצחת בצחוק ומעיפה אותו מעליי כך שנפל הצידה בהפתעה.
"ככה היית עם כל החברות שלך?" שאלתי חוזרת להתיישב עליו.
מחייך אליי ומלטף את בטני התחתונה הוא נשך את שפתו בשובבות.
"לעזאזל את מדהימה" מלמל ועצם את עיניו,לוקח נשימה עמוקה.
"אל תסטה מהנושא" דחקתי בו צוחקת ואילו הוא שלח את ידו אל אחת המגירות שעל יד מיטתו והוציא ממנה קערה מלאה בקונדומים.
"זה היה כאן,רק הייתי צריך להושיט את היד" אמר מתרומם לישיבה.
"אני לא צריך את זה עכשיו" לחש לשפתיי וזרק את הצנצנת אל הקיר המרוחק.
מתנפצת לרסיסים,תכולתה התפזרה על כל רחבי הסלון.
מחזיר את מבטי אליו הוא הרחיק את שיערי הלח מפניי ונישק אותי בעדינות.


תגובות (9)

תמשיכי !!!

06/04/2015 14:28

פאק יו גירל! איזו פנטזיה מרגשתת^^ ולחשוב שהייתי אמורה לעזור לך לכתוב אותה! את לא צריכה אף אחד יש לך כישרון בידיים! (בלי עין הרעע!) גאד כתיבה כל כך מושלמת שזה מפחיד! כל כך אהבתי את הקטע שאת אפילו לא מבינה כמה חחחח מתאים לך סגנון פורנו הייתי רוצה לקרוא קטע שאת כתבת בסגנון חמישים גוונים של אפור חחחחחחחח נראלי שזה יצא מושלם! תמשיכייייייי

06/04/2015 14:35

תצשיכיי

06/04/2015 14:36

אואואווווווווולההלהה*~*
אומייגדס זה פשוט… וואו!
תמשיכי מהר. אין ביקורת, לא צריך אותה.

06/04/2015 15:25

זה מדהים!!
וואוו את כותבת ממש טוב והתיאורים שלך יוצאים מן הכלל!!
מחכה להמשך:)

06/04/2015 19:33

אין לי מילה אחרת חוץ ממדהים….. תמשכי

06/04/2015 19:39

אני מודה לכולכן!! כל כך כיף לדעת שהמילים שאני כותבת מצליחים להגיע אליכם!! תודה על התמיכה ואני מקווה שתהנו באותו צורה גם משאר הסיפורים שלי ^.^

06/04/2015 20:17

    ישששש עכשיו אקטיון(זה השם?) לא יוכל להרוג אותהההה
    היא לא בתולה יותררררר
    תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

    06/04/2015 21:04

מדהים! פשוט….במילה אחת-מושלם! אני לא יכולה לחכות לפרק הבא!!

13/06/2015 18:45
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך