shiran11997
מקווה שהפרק טוב ואם אתם קוראים תגיבו לפחות אני ממש צריכה לקבל חוות דעת אז תפרגנו בתגובה אפילו קצרה.. =)

כאן דרכינו נפרדות – פרק 3

shiran11997 18/07/2012 689 צפיות 2 תגובות
מקווה שהפרק טוב ואם אתם קוראים תגיבו לפחות אני ממש צריכה לקבל חוות דעת אז תפרגנו בתגובה אפילו קצרה.. =)

הנשיקה הייתה מדהימה הרגשתי את הדם זורם בעוצמה בכל עורקיי אך הנשיקה נעצרה בסופו של דבר, זה היה אמור להיעצר אבל זה לא בא ממני וגם לא מתום אלא אפרת שקראה בשמו ואחר כך גם בשמי מהמרפסת היא זו שעצרה את הנשיקה.
"שיט, אסור שהיא תדע על זה" אמר תום ומיהר לכבות את הסיגריה שלי "אני ארד קודם תרד אחרי שניכנס" אמרתי ובאתי לנשק אותו אך הוא התחמק ממני ונראה לחוץ כולו.
"אני פה" אמרתי וירדתי מבית העץ "עישנת? רגע איפה תום?" אמרה אפרת לאחר שהתקרבתי אליה "תום הלך למכולת הוא אמר שהוא רוצה לקנות קרטיב" אמרתי לאחר מחשבה קצרה "אה.. רגע לא ענית לי, את מעשנת?" שאלה אפרת "הייתי חייבת סיגריה, אני לא מכורה או משהו" אמרתי בהיסוס "מאיפה הייתה לך סיגריה?" שאלה אפרת "אה.. יש לי חפיסת סיגריות בבית העץ לא רציתי שההורים שלי ימצאו.." אמרתי והייתי די מרוצה מיכולות המשחק שלי "אוקיי.. אני ממליצה לך להיגמל לפני שאת מגיעה לפנימיה. עכשיו בואי ניכנס פנימה" אמרה אפרת ונכנסה פנימה 'פנימיה איזו פנימיה מה?!' חשבתי לעצמי "כדאי לך לחזור עם קרטיב זה עולה רק שקל פה במכולת ליד" אמרתי לתום ונכנסתי פנימה בגיחוך קל "על מה את מדברת?" שאלתי כשמצאתי לבסוף את אפרת "בקשר למה?" שאלה אפרת "פנימיה?!" אמרתי "אה מה זה ברור שאת לא תישארי כאן לבדך את יודעת.." אמרה אפרת "זה לא כזה ברור" אמרתי בתוקף "מה חשבת שאני באמת אשאיר אותך פה בבית ריק בלי שום חפצים ובלי אף אחד מבוגר שישמור עליך" אמרה אפרת בקול מתנשא "אני לא צריכה מבוגר שישמור עליי אני בסדר גמור" אמרתי בתוקפנות והלכתי ממנה "בטח שעכשיו את לא צריכה אבל מה תעשי כשתיהיי רעבה, כשתיצטרכי בגדים, כסף, את צריכה ללכת לבית הספר איך תלכי לשם?" אמרה אפרת "אני אסתדר אני אמצא עבודה" אמרתי והלכתי לכיוון המדרגות "תקשיבי זה לא נתון לשיקולך באמת שאת חמודה והכל אבל אני בסך הכל צריכה למלא את העבודה שלי את לא יכולה להישאר בבית שהולך להימכר ע"י הוצאה לפועל" אמרה אפרת "לא ראית את השלט?" הוסיפה והתיישבה לצידי על המדרגות "את בכלל לא כמו שחשבתי את לא דואגת לרווחת הילד את דואגת לרווחת העבודה שלך" אמרתי והתחמקתי מניסיונה להניח עליי את ידה כתמיכה.
קמתי מהמדרגות ויצאתי בכעס החוצה עוקפת בדרך את תום שנכנס מהחצר "מה קרה?" שאל תום והתקרב אל אפרת "כמו תמיד, תסכול בגלל המעבר לפנימיה אבל אל תדאג היא תישבר אני מכירה סיפורים רבים כמו שלה" אמרה אפרת והשעינה את ראשה על ידה "אם את אומרת" אמר תום והתיישב לידה לאחר כמה דקות נכנסתי חזרה אל הבית והלכתי ישירות אליהם "אני אלך לשם בתנאי שאני אקבל חדר לבד" אמרתי בתוקף "זה לא תלוי בי אבל" אמרה אפרת " אז תדאגי לזה זה התפקיד שלך לא תמציאי איזה סיבה למה אני לא יכולה לישון עם עוד בנות" אמרתי והלכתי לכיוון הדלת "זזים?" שאלתי במבט מזלזל "יאלה בואו נזוז" אמר תום וקם ואחריו קמה גם אפרת.
נכנסתי למכונית וחגרתי אפרת ישבה מקדימה ותום נהג, הוא התניע את המכונית ופתאום נזכרתי..


תגובות (2)

התחלתי לקרוא וזה מדהים
אני יקרא אחר כך את השאר
תקראי גם את הסיפור שלי

21/09/2012 07:21

בכיף מאמי =) ותודה! ♥

27/09/2012 15:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך