AllStar :)
מקוות שתאהבו :)

כוחן של מילים – הקדמה

AllStar :) 29/04/2012 670 צפיות 6 תגובות
מקוות שתאהבו :)

סיליקאט קמה על חורבות היער השחור לאחר שהאדם השמיד אתת הטבע במלחמות והרס. אנשים בודדים ניצלו וביחד הקימו מדינה חדשה – סיליקאט. אותם אנשים כונו 'ראשונים'. הראשונים גילו שכאשר האדם מתחבר לעצמו ולומד לשלוט יותר טו במוחו ובגופו, המילים שלו מקבלות כוח. הראשונים היו אנשי טבע שטיפחו את סיליקאט. יום אחד פרצה מלחמה בגלל מילים והראשונים החליטו להפסיק את כוח המילים. הם לא דיברו יותר ולא לימדו אנשים לשלוט במוחם ובגופם, אט-אט המילים איבדו את כוחן והשקט חזר לסיליקאט.

השמועה אומרת שכל כמה שנים נולד תינוק שלמילותיו יש כוח.

ויולט והיילי, שתי נערות בנות שבע עשרה, הכירו לראשונה באתר אינטרנט ומאז הן מתכתבות כל יום. הן גרות במדינה שנקראת סיליקאט. מדינה עתידנית שבה למילים יש משמעות וכוח. יום אחד היילי וויולט מגלות שהן נראות בדיוק אותו הדבר – ואין ביניהן קרבה משפחתית. הן מחליטות להיפגש, אבל כל מיני גורמים מנסים לעצור בעדן מכיוון שכאשר הן ביחד המילים שלהן רבות עוצמה. בדרכן מגלות היילי וויולט עולם של שחיתות ושקרים, והן מחליטות לשנות את זה – בכוחן של מילים בלבד.


תגובות (6)

את חדשה כאן??
אם כן, ברוכה הבאה!!
אם לא, אני סתם עילגת.. ;P

29/04/2012 11:41

רעיון פשוט אדיר!
הולכת לקרוא את הפרק הראשון (:
חדשה נכון? ברוכה הבאה!

29/04/2012 11:43

תודה רבה :)
וכן, אנחנו די חדשות פה (אנחנו שתי בנות שכותבות את זה)

29/04/2012 11:46

נשמע מגניב

29/04/2012 12:02

מברכת אתכן בברוכות המצטרפות לאתר והסיפור שלכן מהמם תמשיכו כך ובהצלחה ממני בקי ♥

30/04/2012 03:20

נשמע מעניין!

05/06/2012 08:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך