AllStar :)
מצטערות שהפרק קצת משעמם, אבל בקרוב העלילה תתחיל להתפתח ואז יהיה הרבה אקשן :)

מקוות שתאהבו!

כוחן של מילים – פרק 1

AllStar :) 29/04/2012 860 צפיות 17 תגובות
מצטערות שהפרק קצת משעמם, אבל בקרוב העלילה תתחיל להתפתח ואז יהיה הרבה אקשן :)

מקוות שתאהבו!

*היילי*
"יש לי הודעה חשובה." המורה מירנדה נכנסה לכיתה.
"זה בטח בקשר ליריד השנת." לחשה לי אליסון.
"זאת הודעה חשובה, היריד השנתי לא חשוב." לחשתי לה בחזרה.
"היילי, ואליסון, תהיו בשקט." אמרה המורה. היא בחנה את כל הכיתה בעיני הנץ שלה.
"הממשלה החליטה לבטל השנה את תוכנית 'חבר לעט'." אמרה המורה.
"יש!"
"לא!"
"אווף!" נשמעו קריאות בכל הכיתה.
"איזה באסה, ממש אהבתי את חבר לעט." אמרתי.
"אל תדאגי, אני בטוחה שבאינטרנט יש אתרים שאפשר להתכתב בהם עם אנשים." עודדה אותי אליסון. חייכתי אליה וחזרתי להקשיב למורה.
קוראים לי היילי, אני בת שבע עשרה ואני גרה במדינה שנקראת סיליקאט, מדינה שבה הכוח הכי חזק – הוא המילים. תמיד אמרו לי שמהמילים שלי יקרה משהו גדול, אני לא בטוחה בזה.
כשהלימודים נגמרו חזרתי הבית עם אליסון.
"כשנגיע אלייך הביתה נחפש אתר להתכתבויות." היא הבטיחה.צמתה הג'ינג'ית קיפצה על גבה כשהלכנו ועיניה הכחולות סרקו אותי כמו רנטגן. חייכתי אליה והמשכנו ללכת. אף אחד לא מבין את הקטע שלי עם התכתבויות, אבל אני אוהבת את זה. תוך דקות אחדות הגענו לבית שלי, פתחתי את הדלת, אליסון ואני זרקנו את התיקים על הרצפה ונכנסו לחדר שלי. אליסון ממש גרה אצלי, אנחנו צריכים לשנות את השלט על הדלת ל: משפחת דורק ואליסון. הדלקתי בזריזות את המחשב.
"עכשיו תגגלי אתרי התכתבויות." אמרה אליסון, וזה בדיוק מה שעשיתי. נכנסתי לאתר הראשון שהופיע אבל במקומו היה מסך לבן שעליו נכתב באותיות שחורות: אתר זה נסגר ע"י הממשלה באישור ראש הממשלה ריין.
"מה? מה זה השטויות האלה?" שאלתי בקול.
"הממשלה חסמה את האתר." אמרה אליסון.
"את זה הבנתי." אמרתי. נכנסתי לעוד כמה אתרים, כולם היו חסומים.
"מה עובר על ראש הממשלה?" שאלתי.
"אולי הוא גילה שאתרי ההתכתבויות נשלטים על ידי כוחות כאוס אפלים." אמרה אליסון.
"יכול להיות." אמרתי. ניסיתי את כל האתרים ברשימה וכולם היו חסומים.
"אוף, זה ממש מעצבן." אמרתי.
"יש פה אתר שעוד לא ניסינו." אמרה אליסון והצביעה על המסך. נכנסתי לאתר בלי ציפייה מיוחדת.
"היי! האתר הזה עדיין עובד!" קראתי.
"לא! כוחות האופל בכל זאת עומדים להשתלט על העולם!" אמרה אליסון.
"אם זה יקרה, אני אגיד להם ללכת." אמרתי. אליסון חייכה. נרשמתי לאתר ומיד הופיעה לי הרשימה של האנשים המחוברים.
"וואוו, קצת אנשים מחוברים עכשיו." אמרה אליסון. היו בסך הכל 52 אנשים באתר ושמונה עשרה מתוכם היו מחוברים. הסתכלתי על הרשימה של האנשים המחוברים.
"האנשים פה לא נראים מעניינים." אמרה אליסון.
"יש פה מישהי עם תמונה של תו מוזיקה!" קראתי בהתרגשות. לחתי על התמונה שלה ומיד הופיע לי כיתוב – שם: ויולט. כרגע: מחוברת. מצב: משעמם לי, שלחו הודעות חופשי.
"היא מצחיקה." אמרה אליסון. חייכתי וכתבתי לה. "שלום."
"היי!" התשובה שלה לא איחרה לבוא.
"קוראים לך ויולט?" שאלתי.
"כן, ולך?" שאלה ויולט.
"היילי." עניתי.
"נעים מאוד, היילי." רשמה ויולט.
"נעים מאוד, יש לך תמונה של תו. את אוהבת מוזיקה?" שאלתי.
"כן, מוזיקה זה כל החיים שלי.": כתבה ויולט.
"וכבר יש לכן משהו במשותף." אמרה אליסון. חייכתי לעצמי, מצאתי חברה לעט חדשה.


תגובות (17)

אעהאעאאההאעאהע !!!!!! (:
מי החמודות שאני אוהבת ??
אהבתי מאוווווד ! (:
נראה שזה הולך להיות מעניין! (:

29/04/2012 10:53

הסיפור שלך נשמע ממש טוב, אהבתי , תמשיכייי (:

29/04/2012 11:24

מממ… נשמע טוווב…
אגב, רק עכשיו קלטתי שאתן שתיים,
אני ממש לא מפוקסת… X(
בכל מקרה, אשמח לקרוא את ההמשך
ואני עוד יותר אשמח שתקראו את הסיפור שלי!!!
בהצלחה לכן!

29/04/2012 11:43

תודה רבה!
אנחנו נעלה את הפרק הבא בקרוב :)

29/04/2012 11:47

חחחחחחחחחחחחחח שתי שרוטות , שעה אני דופקת תראש בקיר למה עדינה כתבה ברבים וכתבה שאתן חמודות ! חחחח הרגתן אותי , חסר לכן שאתן לא ממשיכות ונוטשות את הסיפור כמו שנטשתן את עולמות !

29/04/2012 12:54

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טלי XD
איך את לא מזהה את שילי ונופי הקוליות בוליות !?!??!!?

29/04/2012 13:24

בטעות חשפתי את השמות שלכן סליחה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצטערת רק אחרי התגובה אמרתי לעצמי 'אוי אולי אני אקרא מה שהן כתבו בקצת על עצמי' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מצטערת! (:
ועכשיו אתן חושבות שיש לכם הרבה תגובות ממשתמשים שונים וזו בעצם אני סליחוש חמודות שלי חחחחח 3>

29/04/2012 13:25

יש מצב שזה לא הן… O__________O
אופס.:S

29/04/2012 13:29

חחחחח זה לא אנחנו – אנחנו פתחנו בשבילהן :)
(הבאנו אותן לכאן)
אנחנו מפרסמות מהמשתמש הזה חחחח

29/04/2012 13:36

מההההממם יא מוכשררוותת!!
אמרתי לכן שיאהבו את זה!!
תמשיכוו ;)

29/04/2012 13:39

מהמם !
תמשיכוווו ^ _^

29/04/2012 13:47

טוב..כתוב בצורה מענינת ומסקרנת, מחכה לפרק הבא.. ושיהיה מהר אני חולה פה!!

29/04/2012 22:30

רוחמה ושושנה , חס לכן שמחר אלרי הבגרות אתן לא מעלות !!!!

29/04/2012 23:23

חחחחחח עד שנחליט לחשוף מי אנחנו, אתם יכולים לקרוא לנו… בחירה אקראית של שמות: ויולט והיילי ;)

30/04/2012 01:29

ויולט והיילי, אהבתי חחחח.
הסיפור שלכן באמת נשמע מסקרן, אף על פי שעוד לא מבינים מה קורה.
הכתיבה שלכן מעולה, והתיאורים טובים. אפשר ממש לראות את היילי מחייכת כשהיא רואה שהאתר עובד חחחח.
תמשיכו מהר! D:

30/04/2012 01:41

כתיבה טובה =]

05/06/2012 09:01

כתיבה מושלמת תמשיכי ממני בקי ♥

05/06/2012 09:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך