AllStar :)
ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מממש
סליחה על העיכוב... ממש סליחה...
אנחנו נשתדל להעלות הרבה פרקים בקרוב :)
מקוות שתאהבו :)

כוחן של מילים – פרק 19

AllStar :) 22/07/2012 679 צפיות תגובה אחת
ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש מממש
סליחה על העיכוב... ממש סליחה...
אנחנו נשתדל להעלות הרבה פרקים בקרוב :)
מקוות שתאהבו :)

*ויולט*
"אז מה, אתן באות לפה הרבה?"שמענו קול מוכר. פרחתי את עיניי וראיתי את קול וטיילור.
"בזמן האחרון כן, אנחנו דיי גרות כאן." אמרה היילי.
"אז את מאשרת שאת דג?" שאל טיילור. היילי השפריצה עליו מים.
"היי! תפסת אותי לא מוכן!" צעק טיילור והתחיל להשפריץ על היילי. קול הצטרף אליו ורק אני ישבתי בצד הבטתי בהם, נהנית מהשמש והצרחות של קול, היילי וטיילור.
"היי, איך את יבשה?" שאל קול והשפריץ עלי מים.
"אין בעיה." אמרתי והשפרצתי על קול חצי בריכה – כן, אני מוכשרת בזה בזכות ג'רמי.
"לא חשבתי שתטביעי אותי." אמר קול. התחלנו מלחמת מים מטורפת עד שהמצילים העיפו אותנו מהבריכה בצעקות.טיילור קנה לנו ארטיקים וארבעתנו נשכבו על כיסאות-נוחים והתחממנו מהשמש.
"אחח… החיים הטוביןם." נאנחתי ונתתי ביס בארטיק שלי – בריין פריז מישהו?? באותו הרגע הטלפון שלי צילצל, זה היה ג'רמי.
"תחזרו לאכסנייה, אתן חייבות לראות מה משדרים בחדשות." אמר ג'רמי.
"אין בעיה." אמרתי וניתקתי. קמתי ממקומי.
"אני מצטערת, אבל דיברתי עכשיו עם ג'רמי. אנחנו חייבות לחזור.
"מה קרה?" היילי התרוממה גם היא.
"ג'רמי יסביר לנו בחדר." אמרתי.
"איפה אתן נמצאות עכשיו?" שאל קול.
"מה זאת אומרת?" שאלנו היילי ואני ביחד.
"אנחנו יודעים שעזבתן את המלון, איפה אתן נמצאות עכשיו?" שאל טיילור. הבטתי בהיילי. לספר להן? יש לי הרגשה שהם ירדו מהקטע של להרוג אותנו.
"באכסנייה." אמרה היילי.
"אנחנו ניקח אתכן לשם." אמר קול. הוא הוביל אותנו למכונית שחורה בחנייה והוא וטיילור הסיעו אותנו לאכסנייה. ג'רמי חיכה לנו בחוץ.
"בואו מהר!" הוא אמר והלך לחדר. היילי ואני התקדמנו בעקבותיו וקול וטיילור באו אחרינו. כולנו נכנסנו לחדר שלי ושל ג'רמי. ראינו את אליסון מול הטלוויזיה.
"תראו." היא אמרה והצביעה על המסך. השדרן של החדשות היה באמצע דיווח.
"כן, בחור צעיר בן 22 ושמו דיוויד אברנת'י נרצח היום ליד…" אמר הקריין.
"הוא היה עם כוחות." אמר טיילור.
"זאת עבודה של ריין." אמר קול.
"ששש!!" השתיקה אותם אליסון והגבירה את הטלוויזיה.
"דייויד נמצא ברחובות סיליקאט ללא רוח חיים כשכדור פילח את גולגלתו. אקדח היה מונח ליד הגופה וכרגע נמסר לנו שעל האקדח היו טביעות האצבעות של המנוח – השוטרים מניחים כי מדובר בהתאבדות ולא רצח. מה עוללו לנער המסכן שהוביל אותו להתאבדות – עדיין לא יודעים…" אמר השדרן.
"מקס, אני בטוח." אמר קול. הראו תמונות של דיויד בטלויזיה.
"אבל אמרו שהוא התאבד." אמרה היילי בבלבול.
"מקס העלים ראיות – אסור שיידעו שהשלטון אחראי לזה." הסביר טיילור.
"אתם פעם הרגתם מישהו?" שאלתי אותם.
"עדיף שנדבר על זה אחר כך." אמר קול.
"מה נעשה? אנחנו המטרה הבאה." אמרה היילי.
"אולי תברחו לחו"ל?" הציעה אליסון.
"בלתי אפשרי – ריין מעסיק אנשים שיעקבו אחריכן וברגע שיגלו את זה יחכו לכן בשדה תעופה ויהרגו אתכן." אמר קול.
"אולי ננצל את זה." אמרתי.
"מה זלא נמאס לכם מזה שריין רק רוצה לשלוט ובגלל זה הוא הורג אנשים? יש לי רעיון. הוא די הזוי אבל אפשרי." אמרתי.
"מה הרעיון?" שאל טיילור.
"צריך להפיל את ריין מהשלטון." אמרתי.


תגובות (1)

וואוו זה ממש יפה!!
תמשיכו :)

22/07/2012 14:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך