AllStar :)
מקוות שתאהבו!!

כוחן של מילים – פרק 6

AllStar :) 16/05/2012 625 צפיות 6 תגובות
מקוות שתאהבו!!

*ויולט*
בהתחלה מיד רציתי להגיד לא, אבל אני צריכה להבין, למה לעזאזל היילי דומה לי?
"ויולט, את כאן?" כתבה לי היילי.
"כן, בואי ניפגש, אבל איפה?" כתבתי.
"את בדרום ואני בצפון – מישהי תצטרך לעשות דרך ארוכה." כתבה היילי.
"לא, בואי ניפגש איפשהו באמצע." כתבתי.
"בסיליקאט סיטי?" כתבה היילי במהירות.
"כן, אבל איפה בסיליקאט סיטי?" שאלתי.
"אני והמשפחה שלי היינו פעם במלון שקוראים לו סיליקאט פאלאס." כתבה היילי.
"אווקי. אז ניפגש בסיליקאט סיטי במלון סיליקאט פאלאס." כתבתי.
"כן, באיזה שעה?" שאלה היילי.
"אני חושבת שהכי טוב זה בשעה ארבע כי אני יודעת שהמרחק בין הצפון והדרום לסיליקאט סיטי שווה ולדעתי בערך בשעה הזאת נגיע למלון. אז מחר בארבע?" כתבתי.
"אווקי. אכפת לך שאני אביא איתי את אליסון?" כתבה היילי.
"לא אכפת לי, ואני מביאה איתי את ג'רמי.
"אווקי, אני הולכת להתארגן למחר. ביי." כתבה היילי.
"ביי, ניפגש מחר." כתבתי והתנתקתי. עכשיו הגיע הזמן להודיע לג'רמי שהוא בא איתי, מה שבטוח זה יעלה לי במשהו – מניסיון.
"אממ… ג'רמי." אמרתי. ג'רמי שכב במיטתי ובהה בתקרה.
"אני מכיר את הטון הזה – מה עשית?" שאל אותי מבלי לזוז.
"אני דיי קבעתי עם היילי בסיליקאט סיטי מחר ודיי אמרתי שאתה תבוא." אמרתי באיטיות.
"אווקי." אמר. מה? אני עושה הכנות נפשיות, מכינה נאומים, מתכוננת נפשית למשא ומתן וכל מה שיש לו לומר זה אווקי?!
"סליחה?" שאלתי בהבעה מבולבלת.
"מה? אני חייבת לראות את השיבוט שלך." אמר כשהוא עדיין מסתכל על התקרה.
"אווווקי." אמרתי. שמעתי דלת נפתחת ונטרקת – זאת אמא שלי. לאמא שלי קוראים סנדרה והיא עובדת בחברת פרסום. מכירים את האימהות מהסרטים שהן כל כולן בעבודה ויש להן אוזנייה באוזן ובגדים מכובדים ומגוהצים בלי קמו אחד? זאת אמא שלי. רוב הזמן זה מעצבן אבל במקרה הזה – מצוין! הלכתי אליה וחיבקתי אותה.
"שלום מתוקה." אמרה אמא אבל היא לא הסתכלה עלי, היא הייתה עסוקה בפלאפון שלה. ג'רמי הופיע מאחורי.
"היי אמא, תקשיבי, יש לנו טיול כמה ימים מטעם בית ספר, ואני צריכה כסף." אמרתי.
"לאיפה?" שאלה אמא ולא הסיטה את מבטה מהפלאפון.
"לסיליקאט סיטי." אמרתי.
"למה?" היא שאלה אותי. התחלתי להמציא לה משהו – לא חשבתי על זה עד הסוף. אלתרתי לה איזו סיבה והיא הרימה את ידה לעצור אותי באמצע המשפט. כן – חפירות זה עובד.
"קחי." אמרה והביאה לי את הארנק שלה.
"כמה לקחת?" שאלתי.
"קחי את הכל." אמרה אמא והלכה למטבח.
"הלוואי שזה היה עובד על אמא שלי." מלמל ג'רמי ואני צחקתי.
"יאללה, צריך להתארגן – מחר אני והיילי נפגשו." אמרתי והלכתי במהירות לחדרי.


תגובות (6)

יפה, נחמד – ג'רמי החמודוש :)))))))
בסוף שתיהן התאהבו באותו אחד XDD
מה זה הפרק מיני הזה? מישהי מהאולסטאריות מוכנה להסביר????
תמשיכנה (: (חחחחXD)
אתן כותבות ממש יפה, רהוט, מובן ומפוסק מעולה.

16/05/2012 11:46

חחחחחחח אנחנו מצטערות שהפרקים קצרים…. רצינו לחבר פרקים הבעיה היא שזה הורס לנו את הסופים של הפרקים (למשל הסוף של הפרק הבא יהרס אם נחבר אותו לפרק שאחריו) אז לצערינו הפרקים יישארו ככה..

אנחנו שמחות שאהבת! תודה על התגובה :)

16/05/2012 12:18

וואו!!
מחר שתי השיבוטים יפגשו!!
איזה מרגש!!!!
וכמו תמיד, כתיבה מדהימה..עלילה מותחת ואני די מקווה לאיזה רומן בין ג'רמי לויולט… ;-)

17/05/2012 10:13

כתיבה מושלמת אהבתי מאד מאד מאד ומבקשת כי תמשיכי דחוףףףףףףףף תודה בקי ♥

17/05/2012 10:16

דייי אני לא מאמינה !!! פעם שלישית שניסיתי להגיב וזה לא הגיב לי !!!!
אתר טוקי (:

אז בקיצור –
פרק ממש ממש יפה D:
אהבתי את הרעיון הזה מממש , ס'קולי D:
וכל השאר אני אגיד לכם מחר בעל פה כי הלכו לי הילדים מהתרגילים בתמטיקה !! :(

17/05/2012 12:09

יפה

05/06/2012 09:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך