מאיווש 2772
הי לכן!!
אז כן, הסיפור הזה הולך להיות קצת סדיסטי...
אל תאכלו אותי, טוב???
כתבתי את זה עם חברה בעלת כישרון כתיבה נדיר- שורה אני
שורה היא אז מיד אפשר לראות את ההבדל..חחחח...
מקווה שתאהבו!!!!

כוכבים נופלים – פרק 1

מאיווש 2772 08/07/2012 1043 צפיות 15 תגובות
הי לכן!!
אז כן, הסיפור הזה הולך להיות קצת סדיסטי...
אל תאכלו אותי, טוב???
כתבתי את זה עם חברה בעלת כישרון כתיבה נדיר- שורה אני
שורה היא אז מיד אפשר לראות את ההבדל..חחחח...
מקווה שתאהבו!!!!

הלכתי בקניון, תוהה לאיזו חנות להכנס, כשלפתע ראיתי את -אתם לא תאמינו את מי- את ג'סטין ביבר!!! לא ידעתי איך להגיב, לרגע עמדתי בחוסר תזוזה במקומי וברגע השני קפצתי לעברו מבלי לחשוב על ההשלכות. הוצאתי סכין ודקרתי אותו.
לא הספקתי לספור פעימת לב אחת וכבר שמעתי את רעש הסירנות של ניידות המשטרה קרבות ובאות, לפתע חשתי ביד שלפתה את זרועי, זו היתה סלינה גומז.
"איך יכולת לעשות את זה?! ג'סטין היה כל חיי!" הסתכלתי עליה בבוז וניסיתי להשתחרר, אך קבוצת שוטרים חמושים הקיפה אותי.
השלכתי את עצמי לריצפה, "סלינה, למה עשית את זה?" קראתי בקול שבור, זחלתי אל ג'סטין המדמם ונישקתי את פניו הקרות, "לא ג'סטין, אל תמות!" צרחתי בהיסטריה.
סלינה בהתה בי בחוסר אמון, כשעשרות שוטרים גררו אותה אל הניידת שחיכתה בחוץ.
ברגע שאנשים הפסיקו להביט בי ירקתי בתיעוב, איכס, לנשק את ג'סטין?! בעעע!!! יופי סיימתי איתו, עכשיו אלך למצוא את אשטון קוצ'ר ואעניק לו גורל זהה, רק לפני זה אשטוף את הסכין, מוחעחעחע…
פניתי לכיור שבשירותים, כשלפתע ראיתי במראה השתקפות של בחור ששנאתי, שנאתי יותר מכל אחד אחר, אבל איך זה הגיוני? מה העא עושה כאן?!
ראיתי בידו אקדח ועצרתי את מלאכת שטיפת הסכין, הסתובבתי אליו באיטיות וניסיתי להרוג את קונסטנטין – הבחור הכי שנוא עלי בעולם, אך הוא תפס בידי וזרק את הסכין שאחזתי בה.
"אין לי זמן לשטויות האלה, בואי, אנחנו חייבים לברוח!" אמר וגרר אותי אחריו.
"לברוח?! אנחנו?!" שאלתי בתמיהה כשאני נגררת אחריו בחוסר ברירה.
"אוח… פשוט תסתמי רגע, אחר כך אני אסביר לך הכל."
רציתי להתנגד, אך הוא סתם את פי בידו, הפסקתי להאבק כשראיתי שלא יצא מכך דבר, הבטתי בו ברצינות ואמרתי לו "אני לא זזה מכאן עד שתסביר לי הכל!"
הוא נאנח ונשען על הקיר "הFBI עלו על התוכניות שלך ומסתבר שהתוכניות שלנו מאוד דומות, אז אנחנו עכשיו ביחד במקרה הזה."
"הו, לא לא לא! אין סיכוי שאני עובדת איתך ביחד על שום דבר, אוקיי?" אמרתי בבוז והשתחררתי ממנו.
"נו, אל תשחקי אותה שקוחה, נוכל לחסל ביחד את כל הכוכבים העלובים האלה! יש לי אפילו שם לתוכנית שלנו, 'כוכבים נופלים' איך זה?"
זעתי באי נוחות, התלבטתי, מצד אחד ידעתי שעם קונסטנטין יש לתוכנית שלי יותר סיכויים להצליח ומצד שני זה היה קונסטנטין, השם שלו היה ברשימה האדומה (או השחורה?) שלי, לבסוף החלטתי לשתף איתו פעולה ואחרי שהוא יסים את העבודה, אני אחסל גם אותו, אלא אם כן הוא יהרוג אותי לפני.
לא הספקתי לומר לו שאני מסכימה, למרות שלא נראה שהוא התעניין בדעתי וכברכיתרו אותנו אהשי הFBI וגררו אותנו לניידת המסורגת, ראיתי בזווית עיניי את קונסטנטין נגרר אחריהם בשלווה ורגע לפני שנכנס לניידת הוא קרץ אלי בשובבות, מה לעזאזל הדפוק הזה מתכנן?
כשהתיישבנו בניידת, גיליתי שאין לו אזיקים לכלב הזה, הבטתי בו בפליאה.
"לא שמו לך אזיקים?!"
"לא סיפרתי לך, אבל יש לי כוחות על שמתפרצים בשעת מצוקה."
הוא עושה ממני צחוק, חשבתי לעצמי ולא האמנתי לו עד ששבר את האזיקים מידי, לעזאזל! איך אני אוכל להרוג אותו עם הכוחות האלו?!
החלטתי ללכת על הטקטיקה שלו, "הו, יפה, מגניב לך! אבל אתה בטוח לא יכול להפנט אהשים כמוני!" שיט, אני לא יודעת להפנט חתול, איזו סתומה אני!
לרגע היה נראה שהוא נבהל, כנראה גם הוא תכנן להרוג אותי בשלב כלשהו…
"יפה! אבל מה נעשה עכשיו?! נגמרו לי הכוחות…" אמר באומללות.
לגלגתי עליו בליבי, באמת, מה זה הכוחות הדפוקים האלו שנגמרים?!


תגובות (15)

היי מאיוש נראה לי שתמיד השורה השנייה היא שלך חחח סתם חמדתי לצון חחחח אהבתי את הסיפור מאד מאד מאד ומבקשת המשך ממני בקי ♥

08/07/2012 11:07

חחחחחחחחחחחחח הווו סוף סוף!!!
חחח אני לא מבינה איך פספסתי את הפרק הזה חחח
הוו זה טוב, זה טוב!
אי לייק זאט!!
חחח ולומר את האמת, אני לא ממש רואה הבדל בין השורות חח
טוב, שיהיה….
יאלה תמשיכו!! חח

08/07/2012 11:12

ג׳סטיייייייןןןן ! D :
תמשיייכיי <333

08/07/2012 12:13

חחח… תודה,
ת'אמת חברה שלי הכניסה את ג'סטין וקוצ'ר,
ואני הכנסתי את סלינה, אל תדאגו, הרשימה עוד ארוכה..מוחעחעחע….
אני אחכה לעוד 2 תגובות ואז אני (חברה שלי יותר נכון) תעלה את הפרק השני.
שמחה שאהבתם!!
(אגב, הפרקים דיי קצרים, סורי על זה…)

09/07/2012 01:37

חוחים XD
חברה שלך מעריצה את ג׳סטין ?! D =

09/07/2012 01:40

מעריצה????
את צוחקת עליי.????!!!!
את קראת בכלל את הסיפור??
היא – רצחה – אותו – !!!!
אם זאת דרך להעריץ בנאדם אז כן, היא מעריצה גדולה….
+___+

09/07/2012 07:59

קראתי ? כן .. D :
הבנתי ? לא ממש XDDDD

09/07/2012 08:10

מה לעזאזל?!
פעם אחת את הורגת את ג'סטין ביבר
ואז מנשקת אותו
ואז אומרת שזה מגעיל.
ת'כלס סיפור מוזר, אבל עדיין יש לי הרגשה שזה מה שעושה אותו מגניב ואולי גם קצת מצחיק. מצפה להמשך…

09/07/2012 08:15

חחחחח… היא עשתה את זה כדי
שלא יחשבו שהיא הרגה אותו… מבין???
אז לכן היא עשתה כאילו היא אוהבת אותו ואז
אין סיכוי שיחשבו שזאת היא…
קצת היגיון פשוט חביבי..חחח…

09/07/2012 11:25

עוד תגובה אחת ואנחנו כותבות עוד פרק!!1
והוו לנו!!

09/07/2012 11:25

הנה אני עם התגובה שציפיתם לה חחח מקסים מקסים מקסים ממני בקי ♥

09/07/2012 11:35

חחחח…..
תודה בקי!! חחח…
נשתדל להעלות ממש בקרוב
(זה לא כל כך תלוי בי כי חברה שלי מעלה את הפרקים
אבל אני אשתדל לאיים עליה..חח..)

10/07/2012 07:20

חחחח…
מדהים, מדהים, מדהים!
לא ראיתי כל כך הבדל בין השורות, נראה שהכתיבה שלכי משלימה אחת את השנייה…
אז תמשיכי מהר!

14/07/2012 14:41

חחחחחחחחח,קרע אותי מצחוק!!!!!!!!!!
אני עפה לקרוא תפרק השני!

17/07/2012 07:40

יאי לי :)

17/07/2012 07:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך