ההמשך יבוא XDDD

כך הכל התחיל… פרק 3:

24/01/2013 517 צפיות 2 תגובות
ההמשך יבוא XDDD

……………………………………………………………………………………………………………………..
לפני שנגמר בית הספר חזרתי לשם כדי לדבר עם קרין ונופר כי שיעמם לי -,-. לפני שיצאתי מהבית לקחתי את תיק הגדים של קרין כדי שלא תצטרך לחזור לביתי בחזרה.(כע,כע יודעת -_- אני פשוט לא רציתי שאח שלי יציק לנו… אספר לכם עליו בהמשך.)יצאתי רבע שעה לפני סוף השיעור האחרון שלהם,הגעתי לשם אחריי 10 דקות,בזמן הזה חשבתי על מה שקרה אתמול,פתאום הצלצול קטע את המחשבות האלה ורצתי לקרין ונופר. ונופר הציעה שנלך לאכול אצלה כי היא רעבה,אני וקרין רק צחקנו והלכנו עלייה ודיברנו על מה שהיה להן בזמן שאני הייתי בבית XD,אחרי שנפרדנו ממנה התחלנו ללכת בדרך הרגילה לביתה של קרין שנעצרה בלי אזהרה מוקדמת.
"את שומעת את זה?" שאלה אותי בפחד.
"כע זה מגיע מהשיחים" אמרתי."אני אבדוק מה זה."
ראיתי שהיא מהססת לרגע קט אבל אז נכנעה והסכימה לי לבדוק. כשניכנסתי לשיחים ראיתי גור כלבים שנפצע ברגל,לקחתי אותו והראיתי אותו לקרין והמשכנו ללכת,אחרי שהגענו לביתה נפרדנו אחת מהשנייה התחלתי לחזור הביתה. באמצע הדרך ילד קטן נתקע בי כשהוא בוכה הוא נראה בן 4 או 5. התכופפתי אליו "למה אתה בוכה?" שאלתי אותו.
"אני לא מוצא את אמא שלי." ענה לי בוכה.
"אתה רוצה שאני אעזור לך למצוא אותה?" שאלתי אותו עם חיוך.
"כן" הוא ענה כשחיוך מרוך על פניו הקטנות. אחרי חצי שעה של חיפושים בכל הפארק מצאנו אותה,היא הייתה שמחה לראות את הילד הקטן ואמרה לי תודה ואז המשכתי בדרכי. הייתי ליד המרפאה של החיות כשפתאום יש לי שיחה:
"הלו?" שאלתי.
"אמבר?" הקול אמר.
"כע…"עניתי.
"או היי זאת קרין 3:"
"קרה משהו שאת מתקשרת אליי דווקא עכשיו?" שאלתי אותה.
"כע. את מחר באה לבית ספר נכון?" היא שאלה אותי.
"ברור שאני באה מחר. מה נראה לך שאני אבריז לך מחר." אמרתי לה.
"יאי אני לא רוצה להיות עם נופר לבד היא מנסה כל הזמן מנסה להפחיד אותי." אמרה ואני צחקתי.
"טוב נדבר מחר אני צריכה להיכנס למרפאה של החיות. ביי קרין."אמרתי לה.
"ביי נתראה מחר." ענתה וניתקה את השיחה.
ניכנסתי הווטרינר אמר לי שהגור בסדר והוא יחזור ללכת רגיל בעוד שבוע.לאחר מכן הלכתי לחנות חיות וקניתי כל מה שהגור זקוק לו והלכתי הביתה. כשהגעתי סידרתי לו את כל הדברים שלו בחדר ואז נכנסתי להתקלח. כשיצאתי הייתי גמורה מעייפות ונרדמתי על המיטה וחלמתי על…


תגובות (2)

להמשיך?

24/01/2013 09:47

את טובה בזה DDD:

24/01/2013 10:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך