scupcake
מממ.. אז כנראה שאוסטין היה נהנה לו עם בנות מקולג' (;
-סתם הודעה שכתבתי אותה לפני כמה זמן אבל אני אזכיר שוב, יש לי סיפור ממש טוב להתחיל איתו ברגע שהסיפור הזה יסתיים (בכי בכי)-
מקווה שאהבתן♥

"ככה זה מרגיש" – פרק 29 'עיניים שובבות'

scupcake 12/11/2013 2103 צפיות 7 תגובות
מממ.. אז כנראה שאוסטין היה נהנה לו עם בנות מקולג' (;
-סתם הודעה שכתבתי אותה לפני כמה זמן אבל אני אזכיר שוב, יש לי סיפור ממש טוב להתחיל איתו ברגע שהסיפור הזה יסתיים (בכי בכי)-
מקווה שאהבתן♥

"אוסטין! תוריד אותי!"

"תתני לי את זה, ואז"

"בחיים לא"

"טוב"

לאחר כמה שניות שבהן הוחזקתי על הכתפיים של אוסטין, הרגשתי שהוא מתחיל לשחרר אותי יותר למטה, כך שהרגליים שלי מתחילות להיות ישרות ואני קרובה עם פניי לקרקע.
"אוסטין אני אפול!" צעקתי וחבטתי בו. הייתה שתיקה לכמה שניות, שבהן הוא היסס לעצמו ולבסוף סידר אותי, אך עדיין הייתי על כתפיו.
"אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, אני לא מתכוונת להביא – "
בקלות הוא שיחרר את אחיזתו בגופי, החזיק את רגליי וכרך אותן סביב מותניו כדיי שלא אפול. אחרי שהתעשתי על עצמי, הנחתי את ידי סביב עורפו והסתכלתי עליו, בזמן שהוא בחן אותי.
"אני צריך את הדף הזה" אוסטין דיבר לבסוף, ונישק את צווארי. חייכתי, אך זה לא הולך לגרום לי לתת לו את הדף הזה שמלא בתשובות למבחן בהיסטוריה שיש לו היום. אני לא רוצה לשחק את תפקיד האימא, אבל אם יתפסו אותו הוא יכשל – וזה יהרוס לו הכול.
"יתפסו אותך! ועוד מעט מגיעים הימים האלה שלכם לרישום לקולג' ו-"
"אני אשנן את כל התשובות עכשיו! לא היה לי זמן ללמוד נו קאפקייק, תביאי לי" הוא אמר והבריש את שפתיו בשלי. נאנחתי והתרחקתי ממנו קצת – זה לא יעבוד לו.
שנייה לפני שהתכוונתי לפתוח את פי שוב, הרגשתי את שפתיו על שלי. הנחתי את ידיי על פניו ונישקתי אותו חזרה, בזמן שהוא מהדק את אחיזתו בגופי עליו. שיניו נשכו בעדינות את השפה התחתונה שלי, וידיו חדרו מתחת לחולצתי.
כל מגע שלו גרם לי לחזק את האחיזה שלי בו.
"אוס – " ניסיתי לדבר, כשאני מתנשמת במהירות, אך שפתיו שנחו על עצם הבריח שלי גרמו לי לשתוק ולנשום עמוק.
"אנחנו בבית ספר דיי" צחקקתי והעברתי את ידיי בשיערו.
הוא עצר לפתע, והביט בי בחיוכו המרוצה כאשר ראה איך הגבתי למגעו. "בבקשה" הוא לבסוף התחנן, והתקרב לנשק את שפתיי פעם נוספת, אבל התרחקתי מעט עם ראשי.
"בסדר" מלמלתי בגלגול עיניים. הוא חשף שיניים ישרות בחיוכו.

"היי" שמעתי קול נשי ומוכר, שנייה לפני שקירבנו את ראשינו אחד לשנייה פעם נוספת. "הו, היי" חייכתי מיד כשראיתי את פניהן של אשלי וזואי לידינו.
ירדתי מאוסטין ונעמדתי לידו, מסתכלת על שתיהן ומחכה שידברו. הרחבתי את חיוכי אל עבר זואי, שחייכה חיוך קטן בחזרה.
"אנחנו הולכות היום עם אוון ולוגן לבאולינג, רוצים לבוא?" אשלי חייכה אל שנינו. אני ואוסטין העברנו מבט אחד בשנייה, והחזרנו אותו אליהן. "כן" ענינו יחד בחיוך.
"נהדר, נתראה בערב" היא חייכה ושתיהן הסתובבו. אשלי עצרה במקומה לאחר שניה, והסתכלה עלינו בחזרה. "אתם יכולים להמשיך עכשיו" היא חייכה וקרצה לנו, לא לפני שהמשיכה ללכת יחד עם זואי.
צחקתי ושקשקתי את ראשי. ידיו של אוסטין קירבו אותי מיד אליו, ושפתיו התעקמו לחיוך מתגרה. "ממשיכים? או שאת הולכת להביא לי את הדף?" הוא המשיך את חיוכו, העיניים הכחולות שלו בוחנות את השפתיים הוורודות שלי.
גלגלתי עיניים ושלפתי מתוך הכיס האחורי שבסקיני ג'ינס הכחול שלי את הדף עם התשובות. הוא כיווץ את עיניו לעברי, כשמסרתי לו את הדף. "מה?" משכתי בכתפיי.
"זה היה כל הזמן הזה בכיס שלך? חשבתי שהחבאת את זה! יכולתי לקחת את זה כבר ממזמן" הוא נאנח והכניס את הדף לכיס שבמכנס שלו. "איך בדיוק?" שאלתי בשילוב ידיים, בוחנת כל מבט שלו.
הוא חייך כתגובה, וקירב את גופו אליי. "ככה" הוא לחש וגרם לי לצמרמורת. הרגשתי את ידיו עוברות על ישבני, ונכנסות לתוך שני הכיסים המרובעים שבג'ינס. חייכתי והנחתי את ידיי על החזה שלו, מתרחקת מעט שנייה לפני שקירב את שפתיו אליי.
"יש לי שיעור" מלמלתי בחיוך מתגרה, והסתובבתי.

מאוחר יותר בערב, העברתי על עצמי מבט אחרון במראה לפני שיצאתי מתוך החדר. לבשתי גופיה משוחררת בצבע שמנת יחד עם ג'קט בייסבול שחור ונשי, סקיני ג'ינס שחור ונעלתי מגפיים חומות וקצרות. שיערי הברונטי והארוך היה מוחלק, והאיפור שלי היה עדין.
החזקתי בידית, פתחתי את הדלת ויצאתי מהחדר לא לפני שלקחתי את התיק שלי והכנסתי לתוכו את האייפון שלי, כסף ועוד כמה דברים חשובים.
ירדתי במדרגות, ורטט נשמע מתוך תיקי. הוצאתי את האייפון והבטתי בהודעה.
'אוסטין' – "אני פה".
חייכתי אל עבר האייפון והמשכתי לרדת במדרגות, הפעם מהר יותר.
"ביי! תנסו לא להתחרמן על הכדורים שם!" אליס צעקה בדיוק כשבאתי לצאת מהבית. העברתי אליה מבט עם עיניים גדולות, מאז אותו לילה היא לא מפסיקה לחפור לי ביציאות כאלה.
העברתי מבט לסבתא רוס שישבה לידה, עם גבה מורמת.
"היא סתם מפגרת.." מלמלתי בצחקוק נלחץ והרגעתי אותה. "ביי" הוספתי במהירות ויצאתי מתוך הבית, סוגרת את הדלת אחריי.
אוסטין נשען על האופנוע שלו בשילוב ידיים כמו תמיד. התקרבתי אליו בחיוך, כשהוא בוחן אותי מכף רגל ועד ראש.
"את תמיד כל כך יפה" הוא חייך ונשק לשפתיי. חייכתי כשהוא התנתק ממני ומסר לי את הקסדה שלו, שכבר הפכה להיות שלי. התיישבתי מאחוריו בזמן שהוא התיישב מלפניי, והתחלנו לנסוע.

הגענו אל אולם הבאולינג ונכנסנו לתוכו, כשאוסטין מניח את אחת מידיו בתחתית הגב שלי.
כבר בכניסה, זיהינו את אשלי מודדת נעליים, אוון לידה נראה עצבני וזואי ולוגן כבר התחילו את המשחק. התקרבנו לכיוונם.
"אשלי נו" אוון נאנח, והעביר מבט מתנצל במוכר. "אבל הנעל הזו מכוערת" היא התאכזבה ובחנה את נעליי הבאולינג האדומות שנעלה. "זה בסך הכול נעלי באו – " אוון קטע את עצמו, מתייאש מלנסות לדבר איתה.
גיחכתי והעברתי את מבטי אל אוסטין, שבדיוק שילם על המשחק שלי ושלו. המוכר מסר לו שני זוגות נעליים ואוסטין אחז בהם. הוא חייך אליי, ומסר לי את הזוג שבמידה שלי.
"אלה יפות! תתחלפי איתי! אנחנו אותה מידה ממילא" אשלי חייכה ולפני ששמתי לב, זוג הנעליים השחורות שהיה בידי הגיע אל ידיה של אשלי. היא במהירות שלפה את נעליה ומסרה לי אותן.
משכתי כתפיים בגיחוך ונעלתי את נעליה.
לאחר שכולנו היינו מוכנים, התקדמנו אל לוגן וזואי ששיחקו בינתיים וצברו כמה נקודות. "סוף סוף באמת" זואי חייכה כשראתה שהתקדמנו. "אשלי" אוסטין קיצר בדבריו ותפס בשלושת אצבעותיו את אחד מהכדורים הצבעוניים.
אשלי העבירה בו מבט, וגלגלה עיניים. "היי" לוגן חייך אליי ומשך אותי לחיבוק, חייכתי כתגובה. אוסטין זרק את הכדור לתוך המשטח בצורה מדוייקת ופגע בכול הפינים. "יש משהו שאתה לא טוב בו?" פלטתי מפי כשהרמתי באצבעותיי כדור צהוב.
הוא חייך ועטף את גופי מאחוריי, כשהוא מניח את ידיו על ידיי. "אני טוב בהכול" הוא לחש לאוזני, ושנינו זרקנו את הכדור יחד כשאר הפינים חזרו להופיע על המשטח. הכדור התגלגל עליו ופגע שוב פעם – בכל הפינים.
"צנוע" לחשתי לו בחזרה כשהסתובבתי אליו.
"תורי, זוזו" אשלי הזיזה אותנו הצידה ולקחה את אחד הכדורים הוורודים. כאשר הפינים חזרו להופיע, היא זרקה את הכדור ופגעה בכל הפינים, מה שהפתיע את כולם. אשלי היא האחרונה שציפינו שתהייה טובה בבאולינג.
"וככה.. עושים את זה" היא חייכה והעיפה את שיערה הבלונדיני לאחור, מתקרבת לאוון ומתיישבת עליו. הוא חייך ונראה מופתע.
התיישבתי יחד עם לוגן על אחד הכורסאות, בזמן שאוסטין ואשלי היו בקרב אחד נגד השנייה.
"אז.. אני רואה שאתה וזואי מתקרבים" חייכתי וקרצתי לו. הוא גיחך וגירד בעורפו במבוכה. "לא יודע.. אולי.." הוא ענה והעביר את מבטו אל זואי, שהייתה עסוקה בלשוחח עם אוון. "מסיבה ביום שישי בבית של לילי לפינו" אשלי צעקה לכולנו, כשמבטה תקוע באייפון שלה, אך ידה מושטת עם הכדור אל עבר המשטח.
חייכתי אל אוסטין, שחייך בחזרה. זה המקום שבו נפגשנו לראשונה. זה לא היה המפגש הכי נחמד שיש.. אבל בכל זאת.
מבטי הצתלב עם בחורה בעלת שיער ברונטי, ארוך ומסולסל ועיניים חומות ושובבות שהתקרבה אל הרחבה שלנו.
"מי ז.." קטעתי את עצמי, כשראתי את הבחורה מתקרבת אל אוסטין בחיוך, ועוצרת אותו מלזרוק את הכדור אל המשטח. "כוסית" לוגן חייך ובחן אותה. נתתי לו מכה בכתף, שגרמה לו לגחך. שילבתי ידיים והקשבתי לשיחתם. "תרגעי, היא כלום לידך" לוגן לחש לי בחיוך כשראה את מבטי.
"אוסטין" היא חייכה והניחה את ידיה על חזהו. "מי ידע שאני אמצא אותך פה?" היא חייכה בשובבות ונשכה את שפתיה, בוחנת את פניו. "אלכסנדה" הוא ענה והתרחק ממנה. "אתה מתכוון אלכסיס, זוכר איך אהבת לקרוא לי ככה כשהיינו שוכבי – "
"טוב מה את צריכה?" הוא קטע אותה במהירות. שפתיה התעקמו לחיוך מתגרה, והיא הניחה יד אחת על פניו וליטפה אותו. "סתם, באתי להגיד היי.. למה הפסקת לבוא למעונות? משעמם בלעדייך" היא גיחכה והניחה אצבע אחת על שפתיו. הוא התרחק ממנה יותר, מעביר אליה מבט מזהיר. מעונות? היא בקולג'?!
"ממתי אתה לא אוהב כשאני נוגעת בך ככה? חברה שלך?" היא גיחכה והעבירה את מבטה אל אשלי, שעמדה לידו. "לא, זו חברה שלי" הוא התקדם אליי במהירות, ולפני ששמתי לב ידו משכה אותי מהספה והרגשתי את שפתיו עליי.
הוא התנתק ממני לאחר כמה שניות, כדיי לפגוש במבטה של 'אלכסיס'. היא בחנה את שנינו באימה, אך לבסוף חייכה. "נתראה אוסטין" היא הוסיפה בחיוך ממזרי, והסתובבה בעקביה השחורות בחזרה אל השולחן עם החברים שלה.
העברתי את מבטי אל אוסטין, מבלי לומר דבר. "סתם אחת" הוא ענה בחיוך מרגיע, נתן לי עוד נשיקה והסתובב בחזרה אל המשחק שלו ושל אשלי.
כיווצתי את גבותיי אל עבר הבחורה עם העיניים השובבות, והסטתי את מבטי במהירות כשראיתי את גופה החטוב מסתובב ומבטה נפגש בשלי.


תגובות (7)

מושלם

12/11/2013 11:06

מושלםםםם תמשיכיייייייי

12/11/2013 11:14

אני אוהבת את אוסטין ;)
תמשיכי

12/11/2013 11:15

לאאאאא שלא יגמר לעולם!!
כמה שאני אוהבת את אוסטין!!!!
בבקשהההה תמשיכי היום;)

12/11/2013 11:26

תמשיכייייי שבחיים לא יגמררררולהזכיר לך את לא יכולה להתחיל סיפור חדדש את שאת גומרת את זה ואת תור ואריאל!!

12/11/2013 11:42

תמשיכי ובא לי שלסיפור הזה יהיה 4444444 פרקים

12/11/2013 13:57

אעאעאעאעאע זה אף פעם לא נמאסססס

12/11/2013 14:48
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך