כלואה – פרק 4

14/07/2013 1205 צפיות 2 תגובות

היי D:
הסוף של הפרק צפוי מאוד, אני בטוחה שכמעט כל מי שקרא את הפרקים הקודמים ידע מי הדמות שבחדר.. ואני יודעת שהפרק קצר מאוד, אבל זה רק כי ניסיתי ליצור 'מתח' לכאורה. אשמח לתגובות :)

פרק 4
היד שלי רעדה, והעט הוציא דיו לא ברורה שבקושי היה אפשר לראות בה את אותו השם.
השומר שוב הכריז שנגמר הזמן, ואסף את המבחנים. "עכשיו, לכו למקלחות." פקד בקולו המריר. הוא ליווה את כולם עד לחדרי המקלחות הנפרדים, וכל אחד פנה לחדר אחר.

לאחר שסיימתי להתקלח וללבוש את הבגדים שלי, גופייה אדומה ומכנס קצר ושחור, הסתכלתי לכיוון המראה שבחדר המקלחת, וסירקתי את שיערי החום, עד שהיה חלק לגמרי. פניתי אל הכיורים, וצחצחתי את שיניי במשחה מרה שהשומר הניח על שפת הכיור. שטפתי את הפה, בכדי להפיג את הטעם הנוראי, שלא סירב לעזוב. נזכרתי בחדר המקלחת הריחני שבבית, שאימי הייתה שותלת בו נרות ריחניים, שהשרו אווירה טובה בחדר. ניסיתי לדמיין את הריחות הביתיים, אבל החדר החנוק והקטנקן של המקלחות לא איפשר לדמיין משהו מעבר לאותה רמה. העברתי סירוק נוסף ומיותר על שיערי, ויצאתי מחדר המקלחת. השומר ביקש ממני ללכת בחזרה לחדר, ובלית ברירה נעניתי לבקשתו ופניתי לכיוון החדר. מגי לא הייתה שם, אבל קייל כבר הגיע וחיכה, ישוב על המיטה. אלא שהפעם, הייתה איתו מישהי נוספת.


תגובות (2)

אממ אני מנחשת שזו… סטייסי אולי? חחח אל תגידי לי, אני לרוב גרועה בניחושים אבל את תמיד יכולה להפוך את זה למשהו לא צפוי, זה הכל תלוי בך הרי ;)
דווקא אהבתי את הפרק, למרות שהוא קצר! את כותבת ממש טוב, והעלילה מעניינת ומקורית, רק הייתי שמחה אם היית מרחיבה קצת על הדמויות, על העבר שלהם או לפחות מביאה יותר אינפורמציה שבשלב הזה אני חושבת שזה הכרחי כדי להתחבר יותר לעלילה,
מקווה שהפרק הבא יבוא בקרוב, מחכה בקוצר רוח :)

14/07/2013 10:13

חחח ידעתי שזה צפוי!
כרגע אני קצת מתקשה בלהעביר את הדמויות דרך הסיפור, אז אני כותבת לי במחברת את כל העלילה של הסיפור, התכונות של כל דמות, המראה החיצוני, סיפור עבר וכ'ו..
עוד לא החלטתי באיזו דרך אני רוצה להציג את הדמויות, כי אני לא ממש רוצה שכל פעם שדמות נכנסת אני יפסיק את הסיפור ואספר על האופי שלה ועל המראה החיצוני שלה, כי לדעתי זה לא ממש מתאים לכתיבה של הסיפור.. אני עדיין מתלבטת בין כמה דרכים, אם יש לך רעיון כלשהו את מוזמנת לומר לי מה לדעתך יכול לעזור/ להתאים לסיפור :)
ותודה רבה! הפרק אכן יבוא בקרוב, אולי הוא יעלה אפילו היום :)

15/07/2013 01:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך