brown eyes
הסיפור מתרחש מנקודת מבט של גוף ראשון על ילדה בת 13 שכותבת יומן. בכל פרק היא מתארת את מה שעבר עליה באותו יום ומספרת פחד שקשור לאותו סיפור. לפעמים הפחדים יהיו רציניים שכל נער ונערה מפחדים מהם - ולפעמים פחדים שייחודיים רק לאישיותה של הילדה. מכיוון שזו ההקדמה, העלילה עוד לא התפתחה. מקווה למחמאות וכמובן לביקורות בונות :)

כל הפחדים שלי – הקדמה (אני ממליצה לקרוא קודם את ה"רציתי להוסיף")

brown eyes 23/05/2014 1189 צפיות 7 תגובות
הסיפור מתרחש מנקודת מבט של גוף ראשון על ילדה בת 13 שכותבת יומן. בכל פרק היא מתארת את מה שעבר עליה באותו יום ומספרת פחד שקשור לאותו סיפור. לפעמים הפחדים יהיו רציניים שכל נער ונערה מפחדים מהם - ולפעמים פחדים שייחודיים רק לאישיותה של הילדה. מכיוון שזו ההקדמה, העלילה עוד לא התפתחה. מקווה למחמאות וכמובן לביקורות בונות :)

יומן יקר (כן, אני יודעת, כמה קיטשי!),
פעם ראשונה שאני כותבת בך, טוב, אז… אני לא צריכה להציג את עצמי.. אחרי הכל רק אני קוראת את זה…
אבל רק ליתר ביטחון שאחת החברים החטטניים של אח שלי והקרובי משפחה שלי ינסו לקרוא – אז אולי שווה בכל זאת להציג את עצמי.
קוראים לי ניקה ג'ונסון (כן, כן, שם דפוק), ואני בת 13, גרה בניו יורק וגיקית בנשמה, אבל מי אמר שאני לא אוהבת לעשות שטויות!
אז לפני שאני מתחילה עם השטויות של ה"יומן יקר ואהוב שלי" וכאלה – אני רוצה לפנות תחילה למשפחה שלי:
אני יודעת שאסור לי לקרוא לאנשים דפוקים/מכוערים/מפגרים/קקות וכד'.. אבל אם תענישו אותי, אני אדע שהצצתם לי ביומן! ותאמינו לי, אתם לא רוצים לדעת מה אני מתכננת כנקמה.

ובראד,
האח החמוד והיפה שלי (כן, בטח!),
אם אתה קורא לי את היומן, אני תורמת את המשחקי מחשב שלך לילדים עניים ואמא ואבא לא יענישו אותי כי זה מעשה טוב! אז חסר לך!

טוב, אני אפרד ממך לעת עתה, בראד חוזר עוד מעט ואני חייבת להחביא את היומן!
ביי!


תגובות (7)

נחמד הייתי רוצה להמשיך לקרוא עוד פרקים.

23/05/2014 23:27

אהבתי את הרעיון והכתיבה שלך משלבת גם הומור. אשמח להמשך! ♥

23/05/2014 23:37

מה הקטע שהיא קוראת ליומן ספרון ובשאר הקטעים יומן?

24/05/2014 08:15

    חחחחח סיפור ארוך

    24/05/2014 14:20

תמשיכיי ! אהבתי את הציניות שלה… (:

24/05/2014 10:39

תודה לכולם תוך כמה ימים יעלה הפרק הראשון :)

14/06/2014 02:07

אהבתי! תתחילי!

27/06/2014 22:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך