נ.ר5
סיפור חדש, מה אני אגיד, אין לי השראה לכלום!!!!!! פשוט מלא רעיון לא בא בכתב, תאחלו לי בהצלחה עם זה לפחות :) מקווה שאהבתם!

כל-כך אחרת מפעם – הקדמה

נ.ר5 10/11/2014 571 צפיות תגובה אחת
סיפור חדש, מה אני אגיד, אין לי השראה לכלום!!!!!! פשוט מלא רעיון לא בא בכתב, תאחלו לי בהצלחה עם זה לפחות :) מקווה שאהבתם!

רועי הסתכל על תמונת המחזור של כיתתו, כיתה ח'. הבנות עושות פוזות, הבנים מנסים להראות מגניבים, אבל כלום לא מסתיר את האדישות שעולה על פניהם. האדישות והכעס, אינם נסתרים בתוך התמונה.
הוא לא נמצא בתמונה, הוא גם לא רצה להשתתף בתמונה. הוא לא רצה לראות את חבריו יותר, את מי שהכיר, הוא רק רצה להתנתק מהחיים שהכיר, והלתחיל חדשים. בתקווה שיהיו טובים יותר. הוא סגר את דף הוואטסאפ של הכיתה ומחק את תמונת המחזור מהגלריה של הטלפון.
מה שבטוח זה שבינתיים לא רק עליו עברה שנה גרועה.

גילי – שעברה את השנה הגרועה ביותר בחייה, מרגישה עכשיו בודדה ונעלמת. היא כבר לא פופולארית כמו שהיתה, וכנראה שגם היא לא תהיה.

טל – שאף אחד לא יודע מעברו כלום, לא יודעים את שם משפחתו, הורים, כתובת, כלום. רק טל. תלמיד חדש המגיע לכיתה באמצע שנת הלימודים, דווקא מקבלים אותו נחמד ויפה, אך זוג סקרנים אחד, מתעניין ופותח בחקירה נגדו.

רון – תלמיד מתבודד אך פעיל בתנועות בית הספר. שחצן ושוויצר וחושב שהכל מגיע לו. אף פעם לא יעשה דברים בעצמו. אך מה קורה כשיפגוש בטל, התלמיד החדש, שרק הוא יודע את סודו של רון?

טום ותמר – צמד תאומים המסתקרנים לגבי המהלכים שקורים בשכבה. פותחים בחקירה מול כל אחד שמתנהג מוזר, השניים האלה, תמיד מסתבכים בצרות, במיוחד לאחר העלמותה המסתורית של מורתם, טלי.

רועי – ילד מקובל, שפשוט באחד מן מקבל מכתבי איומים. חבריו מציעים לו לברוח, והוא, כמובן, לוקח עצה זו ובורח. אך יש האומרים שזוהי לא סיבתה האמיתית להעלמותו של רועי.

הצטרפו אל חבורת תלמידים שתסחף אתכם לסיפור מתח בעל מלא תעלומות, מתח, מסתורין, ואולי… אפילו… תמצאו תשובות.


תגובות (1)

נשמע מעניין, למרות שקשה לי עם מתח. אני רק פנטזיה ורומנטיקה.. המ. אני מניחה שכל אחד אוהב משהו אחר. בכל זאת נחמד^^

10/11/2014 21:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך