אחת העם
הפרק הזה הוא רק ההקדמה לספר שאני רוצה לכתוב. יש בו הרבה דברים שיכולים אולי להיות לא מובנים, או לא פתורים. אך בפרקים הבאים הכל יתגלה ויתבהר לאט לאט. אשמח לביקורות . בעיקר בונות :)

כמה שנים טובות

אחת העם 22/10/2014 638 צפיות 2 תגובות
הפרק הזה הוא רק ההקדמה לספר שאני רוצה לכתוב. יש בו הרבה דברים שיכולים אולי להיות לא מובנים, או לא פתורים. אך בפרקים הבאים הכל יתגלה ויתבהר לאט לאט. אשמח לביקורות . בעיקר בונות :)

כמה שנים טובות

פרולוג

הוא הסתכל על עינייה הכחולות, היה נדמה שהוא שקע בהן לכמה רגעים. הם היו מוכנים למשימה. המכונית שלהם חנתה כמה רחובות מהאולם ספורט של בית הספר התיכוני "סן ביירן" , המשימה אומנם הייתה פשוטה, אך הם היו מקצוענים מידי על מנת לזלזל בהוראות. הם לא האמינו בחוקים הבסיסים של זכויות האדם. היה להם החוקים שלהם, חוקי הטבע שבהם החזק הוא השורד. הם היו מודעים לכוחם בצורה מדוייקת. הם בדקו את תעודות הזהות המזוייפות פעם נוספת, ואז ג'ני יצאה מן האוטו ונעלמה בין צלליות החשיכה. לאחר כמה דקות התקרב ריק גם הוא לעבר האולם, אשר בקעה ממנו מוסיקת דיסקו איומה של שנות ה 60 , השומר בכניסה היה רזה. ספק אם יוכל לעצור מישהו בכוח. הוא חבש את הכובע של הקפוצ'ון השחור שלו, ועליו חבש כובע של "נייק" כמה מפתיע – גם בצבע שחור. על הרצפה התווסף לו האפר של הסיגריית "מלברו" שהייתה בפיו, ללא ספק השומר בכניסה חשב עצמו למאיים. ריק רק תהה לעצמו כמה מגוחך הוא נראה. הוא הראה לשומר את ההזמנה של הכנס מחזור והשומר פינה לו את הדרך. כן ללא ספק זה היה החלק הקשה במשימה.
מוסיקה, אנשים בכל מקום, צחוק מתגלגל וסיפורים על העבר. זה היה מסוג המשימות שג'ני אהבה. מכיוון שהייתה צריכה להשתמש בכוח הנשי שלה, כוח שגברים הובסו ממנו עוד לפני שהתחילה המשימה. ג'ני הייתה יפיפה אמיתית, כמו דמות שיצאה מאגדת ילדים לעוסה. שיערה הבלונדיני היה גלי, אפה היה סולד וגובהה בסביבות המטר שבעים. היא התהלכה באצילות מקסימה שממכרת את כל הסובבים בחדר. היא חבשה פאה שחורה חלקה והרכיבה משקפי ראיה. בעיני ריק היא הייתה יפה גם בתחפושת, וכמו כולם היה מהופנט. ואז הגיעה זמנה של המשימה להתחיל. היא שלחה חיוך פלרטטני לאחד הגברים שישבו על בר המשקאות המושכר. הוא לבש מכנסי חאקי וחולצת טריקו לבנה, שערו היה שחור. הוא היה גבר נאה. כשמבטו נפגש בחיוכה של ג'ני, הוא נטל שתי כוסות שמפניה בידיו וניגש אלייה, ג'ני הבחינה שיש על אצבעו טבעת נישואין. מצויין ככה יהיה הרבה יותר משעשע, היא חשבה לעצמה וחייכה כשניגש לשבת על ידה. ג'ני צחקה את צחוקה הפלרטטני מכל משפט שאמר, ושיחקה בשערות הפאה. כל הזדמנות שמצאה ג'ני לנכון היא ליטפה את זרעו, יריכו והשקתה אותו. ריק צפה בהם מרחוק. הוא ידע שג'ני אוהבת לגרום לגברים שהיא מפתה לעשות טעויות מוסריות. ככה הרבה יותר קל לה לפעול. הוא חיכה ואז זה קרה, ג'ני גרמה לגבר לנשק אותה בלהט ובתשוקה אמיתית. ניצוץ של קנאה שרף את ליבו של ריק כמה דקות מעטות. גברים זה עם כל כך חלש כשזה מגיע לנשים. עניין אותו אם גם הוא הופך לחסר אונים מול ג'ני, הוא קיווה שלא. הנשיקה הייתה הסימן שלו, הגיע תורו במשימה. הוא נתן מבט אחרון בג'ני ויצא מהאולם דרך המדרגות החירום והגיע לחניון התת קרקעי. הוא ניגש למכונית "מאזדה" אפורה, פרץ במהירות אלגנטית את המכסה מנוע והתעסק עם הכבלים בפנים.
עופר הגבר שהיה לצידה של ג'ני, כבר היה שיכור לגמריי. מספיק שיכור כדי לא לזכור את מאורעות הערב. ג'ני קיבלה מסרון שהמשימה בוצעה. כשהרימה את עינייה מהצג והסתכלה על עופר ראתה כבר שהוא גמור. "אני כבר חוזרת, אני הולכת רגע לשירותים". אך היא לא חזרה, היא הסתלקה במהירות מן האולם. על הכביש הראשי ריק כבר חיכה לה עם המכונית שלהם מותנעת. היא נכנסה לתוכה ושניהם נעלמו באפלילותו של הלילה.


תגובות (2)

ממש אהבתי את הפרולוג- והוא כבר מרמז לי שיהיה שווה לדעת מה יהיה בסיפור עצמו.
אני מאוד אוהבת את דרך הכתיבה שלך, את כותבת בצורה מאוד יפה !
תמשיכי אני בטוחה שיצא סיפור מדהים !!

22/10/2014 12:32

מסכימה לגמרי עם feel22. הכתיבה שלך מצוינת והפרולוג מותח, מחכה שתלי את הפרק הבא.
5

23/10/2014 15:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך