JustEJ
המשך של הסיפור של אנונימיתב, היא הרשתה לי להמשיך אותו. תקראו את תחילת הסיפור בפרופיל שלה.
כתמיד, כני אשמח לביקורת בונה, הערות והארות.
xoxo,
EJ

כשאת בת 16- פרק 14 (המשך הסיפור של אנונימיתב)

JustEJ 24/03/2013 2245 צפיות 6 תגובות
המשך של הסיפור של אנונימיתב, היא הרשתה לי להמשיך אותו. תקראו את תחילת הסיפור בפרופיל שלה.
כתמיד, כני אשמח לביקורת בונה, הערות והארות.
xoxo,
EJ

רצתי למעלה לחדר של שון ושלי, ונעלתי מאחורי את הדלת. הסתכלתי החוצה דרך החלון, וראיתי את ניצן ורועי צמודים, את רועי מניח את ידיו על כתפיה של ניצן, מקרב אותה אליו ו… ניצן הסיטה את מבטה מפניו של רועי, והסתכלה בדיוק עלי, סובבה את ראשה לאחור אל עבר דן, והנהנה לכיווני, תוך מספר שניות היא כבר דפקה על הדלת שלי במרץ. ״יולי!יולי! תפתחי ומייד! יולי! ״ פתחתי לה את הדלת, והיא התנפלה עליי בחיבוק ענקי. ״שנייה, צריך לגרש את כולם״ היא סימסה לקבוצה שלנו בוואטסאפ שילכו, וביקשה שלא ישאלו שאלות, ככה הם גם עשו.
הנהג היה בחוץ, וכולם נכנסו ללימוזינה. ראיתי את רז מביט בדן במבט מבולבל, דן לא הגיב. הנהג סגר את הדלת. ונכנס בעצמו למכונית. המנועים כבר היו דלוקים, המכונית ממש עמדה ליסוע, ופתאום ראיתי את רז יוצא מהמכונית בריצה, ורץ לכיוון שלנו.
הוא פתח את הדלת בכוח. ״יוליול״ הוא הצטרף לחיבוק של ניצן ושלי.
אני לא יודעת כמה זמן נשארנו ככה, אבל כשרז וניצן התנתקו ממני, ביחד, כאילו תיאמו ביניהם, השקיעה כבר החלה.
רז פתח את המקפיא והוציא גלידת שוקולד ושלוש כפיות, וחזר לשבת לידי, ניצן קמה והביאה טישו מליד המיטה של שון, היא התיישבה מולי, והגישה לי כפית מלאה בגלידה. ״ אכפת לך אם נישאר לישון כאן?״ רז היה הראשון שפתח את הפה. ״ אני אשמח אם תישארו״ עניתי. נרדמנו כולנו על המיטה שלי, רואים קומדיה רומנטית שגרמה לי לבכות, ואוכלים מיכל אחרי מיכל של גלידה.


תגובות (6)

ממש יפה ^^
תממשייכיי

24/03/2013 00:45

תמשיכי!

24/03/2013 01:29

תמשיכיי ,אבח שתהיה עם שוןןןןןן יאלוששש

24/03/2013 02:20

ואווו! תמשיכי :)

24/03/2013 04:16

אהבתי תמקום שלקחת אליו תסיפור עד כה, יפה יפה… בהצלחה נסיכה, אני אשמח אם תקראי את הסיפור החדש שלי(:

24/03/2013 14:34

מושלם תמשיכיייייייי ותוסיפי עוד בן שיהיה לה מישהו חדש או שהם יעברו דירה את אבל עושה המשך מובן !!!!

24/03/2013 17:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך