רומוש סטיילס
כשיהיו תגובות טובות אני אעלה את הפרק השני. אני כותבת חדשה אז תתמכו בי קצת ... :)

כשפגשתי אותך- פרק 1

רומוש סטיילס 24/01/2014 803 צפיות 5 תגובות
כשיהיו תגובות טובות אני אעלה את הפרק השני. אני כותבת חדשה אז תתמכו בי קצת ... :)

היי, קוראים לי סקיי אדמסון ואני בת 16 וחצי, עוד מעט יש לי יום הולדת. אני לומדת בתיכון "ויל סמרט" . יש לי עיניים כחולות כשמיים ועכשיו אתם יכולים להבין למה קוראים לי סקיי. יש לי שער חום בהיר, גלי ופוני לצד. אני רזה ואני מאוד אוהבת ללבוש ג'ינסים בכל הצבעים במיוחד בצבע תורכיז והוא גם הצבע האהוב עליי. אמא שלי מתה כשהייתי בת 7 ממחלת הסרטן וכרגע אני גרה רק עם אבא שלי והוא ההורה הכי מציק שאני מכירה אי פעם, אבל אני עדיין אוהבת אותו. לחברה הכי טובה שלי קוראים ג'ייד ת'ורנסמית' ויש לה עיניים בצבע חום דבש, שער שחור מתולתל והיא גם רזה כמוני, אבל יש לה עגיל באף ולי אין, ונקודת חן מתחת לשפתיים האדומות כדם שלה. בית ספר שלי יש קבוצות : פופולרים, ספורטאים שגם הם פופולרים, חנונים, אסייתיים, גותיים, אלה שאוכלים הרבה בשביל נחמה ומוזיקאים. תנחשו באיזו קבוצה אני וג'ייד משתייכות? מוזיקאים. כן ,כן , אני וג'ייד בקבוצה של המוזיקאים. ג'ייד יודעת לנגן על גיטרה חשמלית ופסנתר ואני יודעת לנגן על גיטרה קלאסית וגם לשיר. אבא שלי אומר שיש לי קול נפלא, וכשאני שואלת אותו מתי הוא שמע אותי שרה ,הוא עונה לי שאני שרה יותר מדי חזק במקלחת ואפילו השכנים יודעים שיש לי קול נפלא…. פדיחות…. יש איזה ילד אחד בבית ספר שלי שקוראים לו ברנדון אבל הוא שייך לקבוצה של הספורטאים והוא משחק בקבוצת הפוטבול שיש לנו בבית הספר. הוא כזה מושלם !!!!!!! יש לו עיניים ירוקות ומהפנטות, שער חום כהה קצוץ בתספורת יפה וגוף מושלם וכמובן שרירים!!!!!!!!!!!! אבל אני לא רוצה לטפח תקוות כי יש לו חברה: אליסה המעצבנת וגם היא פופולרית לכן הוא בכלל לא ישים לב אליי. אני מכירה את אליסה מהגן וגם אפילו היינו חברות עד שהיא דפקה לי קטע מסריח והציעה חברות לילד שאני הייתי מאוהבת בו , ומאז שנאתי אותה , תיעבתי אותה ואת בגדי המעצבים שלה שההורים המליינים שלה קונים לה, והבושם שהיא שמה, והפלירטוטים שהיא עושה לכל אחד כשהיא רוצה משהו ,אפילו למורים. טוב מה אני מבזבזת זמן לדבר עליה, לא?! בואו נדבר עליי…..


תגובות (5)

תמשיכי את כותבת מהמםםם

27/01/2014 09:18

תודה

29/01/2014 12:15

אהבתי תמשיכי!!!!!!!!!!

26/02/2014 13:28

התחלתי את הסיפור שלי, שנרשמת ♛

21/03/2014 13:37

הסיפור שלך ממש דומה לספר שקראתי "יומנה של חנונית" אבל יפה …

21/04/2014 08:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך