AnotherDisappointedWriter
כתם הייתה החתולה האמיתית שלי, אבל יום אחד היא פשוט נעלמה ואני לא יודעת איפה היא...
כתבתי את הסיפור כדי להתעודד כי לא התעודדתי למרות שהיא נעלמה לפני 4-5 חודשים בערך... הסיפור כתוב מנקודת המבט של כתם!
מקווה שתיהנו!!!

כתם- חתולה קטנה, כיף גדול! – פרק1- מי אני ומה אני

AnotherDisappointedWriter 09/07/2013 732 צפיות 5 תגובות
כתם הייתה החתולה האמיתית שלי, אבל יום אחד היא פשוט נעלמה ואני לא יודעת איפה היא...
כתבתי את הסיפור כדי להתעודד כי לא התעודדתי למרות שהיא נעלמה לפני 4-5 חודשים בערך... הסיפור כתוב מנקודת המבט של כתם!
מקווה שתיהנו!!!

מיאו, שלום,קוראים לי כתם ואני חתלתולה קטנטנה. כרגע אני בתוך ארגז קרטון בבית של איזושהי משפחה, אבל לפני כמה דקות עוד הייתי בכניסה לבית, באותו ארגז קרטון אבל קופאת מקור, מבולבלת ומתגעגעת לאמא. איזה מזל שהכניסו אותי פנימה… כאן ישר התקשרו לברר מה נותנים לחתלתולים קטנטנים שאמא שלהם עזבה אותם, ודאגו לי לאוכל טעים מאוד. אבל אחר כך כשהמשפחה הלכה לישון הם סגרו אותי בתוך הארגז ולא הרשו לי לצאת…אוף! זה לא שהם רעים או אכזריים, פשוט אני עוד קטנה, בקושי מצליחה ללכת,והם פחדו שאפגע או אפול ממקום גבוה או אתחשמל,כי הם מאוד אוהבים אותי! והם שומרים עלי!
עברו כמה ימים ועכשיו אני הולכת כמו שצריך, והם נותנים לי לשון מחוץ לארגז בתוך סלסלה חמימה ומרופדת בבדים חמימים ורכים,ומניחים צמוד אלי בקבוק סגור עם מים חמימים ונעימים עטוף במגבת, כדי שאני אצמד אליו כמו לאמא שלי…
עבר שבוע בערך,והיום הם לוקחים אותי לוטרינר שיבדוק אם אני בריאה ויגלה עוד פרטים עליי. הוא גילה שעכשיו אני בערך בת שבועיים, ושחוץ מפרעושים ועוד קצת חרקים אני בריאה לגמרי! יש! ככה יש יותר סיכוי שיאמצו אותי, וגם אני אבוא לוטרינר פחות פעמים, וזה טוב כי הוא מפחיד מאוד! לדוגמא כבר עכשיו הוא רשם לנו תור לחיסון,אמא'לה!!! אבל בינתיים אני מתפנקת וחולמת להישאר פה,למרות שזה לא בטוח כי למרות שכולם פה אוהבים אותי מאוד, להורים אין כל כך כח לגדל חתלתולה,וכל יום הם אומרים שמחר הם ימסרו אותי לעמותה או לאימוץ אבל זה לא יקרה בקרוב כי רואים שהם רוצים שאשאר אצלם,וכי אני כזאת מתוקה!!!

המשך בפרק 2,מיאו!


תגובות (5)

יש לנו את אותה תמונה!!! (: (:
CATMIO

09/07/2013 03:29

נכון!

09/07/2013 06:22

בערך…

09/07/2013 06:27

חמוד <3

09/07/2013 12:39

תודה :)

10/07/2013 03:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך