לאבד את עצמי פרק א

02/05/2013 516 צפיות תגובה אחת

אז הייתי רוצה לספר לכם עלי ועל גל ולסיפור הזה יש הקדמה קצת מוזרה אז .. קדימה !
הגעתי לחטיבת זאב לפני בערך שנה וחצי והתאקלמתי מאוד מהר , עברתי משכונה קטנה בצפת שקוראים לה נוף כנרת או איך שאני קוראת לה – חור .
בשניה שעברנו להרצליה התאהבתי , סוף סוף עיר עם קניון ואנשים נורמלים עם טעם טוב במוזיקה !
אז הכרתי את חן שהיא ילדה מתוקה , את אפריל שהיא כשרונית להפליא, את דניאל , רונאל ונעם שהן בלתי ניתנות להפרדה ואת שלומי שהוא מתבודד כזה אבל הוא מצייר מדהים .
אז אלה הם החברים שלי ויש גם את גליה שגרה ברמת השרון ואותה אני מכירה כבר מגיל אפס וחצי ,אולי טיפה יותר , היא החברה הכי טובה שיש לי .
אז הסיפור שלנו מתחיל בשבט דקר – צופי ים הרצליה , יום שלישי שיצא על יום האהבה , אני אמנם לא חניכה מצטיינת אבל אני אהובה על ידי כל הקבוצה , במיוחד על ידי שם טוב , באותה תקופה הייתי מאוהבת קשות בשלומי וכל חניכי כיתה ז ' ידעו את זה למרות שהוא בכלל לא היה בצופי ים .
אז באותו יום שלישי התקיימה פעולה כרגיל בשעה חמש בשבט .
הגעתי עם גליה באוטובוס והופתעתי לגלות שכולם נאספו בגוש אחד וכנראה דיברו על משהו , אז הלכתי לעברם ועילי , אחד הידידים היותר טובים שלי אמר לי : " שי , רואה את זה שכולם עומדים מסביבו ? זה גל פראטי " .
הייתי מופתעת , פראטי זה האקס של חן .. וידעתי מה שהוא עשה לה .
אז הלכתי אליו , בגב זקוף ואמרתי לו : " אז אתה האקס הגועלי של חן "
והוא אמר בסוג של גאווה " כן , זה אני "


תגובות (1)

מהמם!!

02/05/2013 08:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך