לאחר מכן.

22/01/2020 325 צפיות אין תגובות

מלחמה.
חשבתם פעם על המילה הקטנה וחסרת החשיבות הזו?שני בני אדם,ממלכות,עמים,מדינות, אידיאולוגיות שפשוט…לא מצליחים להסתדר אחד עם השני,פשוט הולכים ומשחקים במירוץ.מירוץ קשה עם מכשולים אשר נראים ללא סוף, צמתות לא נגמרות,וסוף שמתרחק כמו תקווה לצאת מהמשרד מוקדם יותר…
טוב אני מודה,התחלתי ברגל שמאל,בכל זאת,להסביר את ההיסטוריה האנושית ואיך הגענו לנקודה הזאת זה קצת יותר קשה משאנשים נוטים לחשוב.
אז איפה הייתי?אה נכון,מלחמה.
כלומר…אני אישית מעולם לא הייתי במלחמה,ואם לומר את האמת אני לא מכיר אף אחד שהיה באחת.אחרי שעשו את האיחוד ובנו את "הסכר",החיים שלנו די שקטים ורגילים.אז ברור שיש לפעמים קצת תאונות חשמל,וחדשות על כמה פעילים רדיקלים שמתנגדים למחסום,או קצת מזג אוויר מעצבן.וברור שפעם בכמה זמן יש קצת פשע,אבל תמיד תופסים אותם בסופו של דבר,הרי לכן סבא החליט לקחת את המשפחה דווקא לצד הזה.אבא ואמא שלי תמיד אוהבים להזכיר את סיפור ההגירה בכל פעם שיש איזכור או אפילו תהייה על הצד השני,ואז אחד מהם תמיד שולף את משפט המחץ המפורסם של סבא,את קלף האס המנצח בדיון:"כששני צדדים חולקים ביניהם על עתיד העולם,לך עם הצד שנותן לך אוכל,תרופות ועתיד ברור ליום שיבוא מחר ".הם מספרים שאחרי שהיה אומר את המשפט,היה לפעמים גם מוסיף:"קסם רק פותר את הבעיות שהוא עצמו מביא".

שמי הוא דניאל.אין לי ממש ייחודיות נראת לעין-נולדתי בבית חולים עם שם לא רלוונטי,להורים שאם אומר ששמם הם רבקה ויוסף,זה עוד פחות ישנה לסיפור.
אני נשמע אומנם מעט אובדני,אבל למעשה אני אדם די חיובי.המשפחה שלי עמידה וכך גם העבודות של הוריי:אבי ספק ב-"סכר",כך שיש לו עודפים ממשלוחים שונים-אוכל,תרופות ולפעמים אפילו איזה בגד או שניים.
אימי מטפלת אנוש,אני יודע שהרבה אנשים נוטים לבקר את העבודה הזו,אבל ראשית כל-זו משכורת טובה,ושנית-מישהו צריך לטפל בתינוקות,ואומנם יש טיפולנים אבל אני בספק אם מישהו ירצה שרק מכונות יגעו בילד מאז שהוא פוקח עיניים.
אני אישית בסדר עם זה,פעם אחת בשיעור היסטוריה אני זוכר שהיה דיון בכיתה האם מורה צריך להיות מוחלף לחלוטין על ידי "תומך עבודה",או שהמצב כיום מקובל ונורמלי,ואין צורך בשינוי.
בכל מקרה,אני אסיים לעכשיו.אם אימי תראה שלא נרדמתי,ועוד כשיש טרום בחינת בריאות מחר…
אני די בטוח שאני קצת חרדתי,אבל בכל מקרה מקווה לטוב.

16.7.2219

17.7.2219 חדשות ערוץ G2VO

מקרה כואב וקשה קרה הלילה בשכונות דרום ישראל,כאשר משפחה שלמה נמצאה ללא רוח חיים,כשכדורי מתכת נמצאו בפלג גופם העליון של ארבעת הנפשות שחיו בדירה.כתבנו בשטח מוסר שלפשע לא היו עדים,ושכני המשפחה טוענים שלא שמעו דבר.
המקרה מושך את תשומת לב המשטרה והעיתונות,זאת משום אופן הרצח שנעשה כנראה באמצעות מכונות ירייה מכניים,דרך פגיעה אופיינית ואם אפשר לומר אפילו אופנתית לעשרות השנים האחרונות.דבר שידוע לכל על אותם נשקים הוא שהם אינם ניתנים לאיתור בקלות כמו נשקי אנרגיה רגילים.בנוסף לכך, נשקים מכניים הוצאו מהחוק כבר בתחילת ימי ה"סכר",אך למרבה הצער אותו חוק מופר בצורה שיטתית בשווקים האפורים והשחורים ברחבי המדינה.
כמה עוד נשקים מכניים כאלה ואחרים עוד מסתובבים בחוץ?נקווה שלא עוד הרבה.
בחזרה אליכם באולפן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך