kingwolf
איך הסיפור הזה?

לא חוזר חלילה- "כדור המזל"

kingwolf 26/11/2015 531 צפיות אין תגובות
איך הסיפור הזה?

עוד יום רגיל של אלון בכיתה ג'
זוהי ההפסקה ואלון מחפש לו מה לעשות, כשפתאום, הוא רואה משהו זוהר בין השיחים, הוא לוקח אותו ורואה שזה כדור. ואז הזמינו אותו לשחק במשחק "קטרים באים" ואלון שם את הכדור בכיסו והצטרף למשחק.
המשחק התחיל ואלון שם לב שמשהו מוזר קורה, הוא בדרך כלל נפסל בין הראשונים והופך לתופס בעצמו, אבל הוא שם לב שהוא פתאום נמצא בין החמישייה האחרונה, ואז הרביעייה האחרונה, ואז השלישייה האחרונה.
ולבסוף נשארו רק אלון ודניאל, הילד הכי מהיר בכיתה, אלון היה בטוח שהוא יפסיד אבל כשהתחיל המשחק, אלון רץ בשיא כוחו ואיכשהו הצליח להגיע לצד השני, אלון היה בטוח שגם דניאל הצליח לעבור, אבל להפתעתו, דניאל נתפס והוא ניצח.
אלון לא הצליח להבין איך הוא ניצח, ופתאום הוא נזכר בכדור הזוהר המוזר שמצא בשיחים, הוא לקח אותו מהכיס ואז אמר לעצמו: "הכדור הזה מביא מזל!".
נגמרה ההפסקה ואלון שם את הכדור בכיסו, ובהפסקה השנייה אלון לקח שוב את הכדור והתכונן לנצח שוב, אבל כשהוא רץ למשחק, הכדור נפל לו מהידיים, התגלגל, והגיע לרגליו של עומרי, הילד שאלון הכי שנא בכיתה שהבחין בכדור ולקח אותו "כדור מגניב" הוא אמר ורץ איתו למשחק.
אלון רץ אחריו וצעק "זה הכדור שלי, תחזיר לי אותו!!" "למה לי? זה כדור מזל או משהו כזה?" אמר עומרי, "אה….." אמר אלון "או מיי גוד!, זה באמת כדור מזל!" אמר עומרי ועכשיו רץ אפילו מהר יותר.
אלון לא ידע מה לעשות, אם הכדור ישאר אצל עומרי עד סוף הלימודים, הוא יהיה אצלו לנצח.
ואז אלון הבחין ביערית, המחנכת שלו שיודעת איך להפחיד ולשכנע את כולם. אלון אמר לה ללכת לעומרי ולקחת את הכדור חזרה, כך יערית עשתה וכשניגשה אל עומרי אמרה: "עומרי הכדור הזה הוא של אלון, תחזיר לו אותו" "למה לי?" שאל אלון "אם אתה לא רוצה לקבל עונש ולהישאר פה עד 17:00 ואז אני אדבר עם ההורים שלך שירתקו אותך עד השעה 24:00, כדי שתחזיר לאלון את הכדור עכשיו!!!!!!!" צעקה יערית. "טוב בסדר, הנה הכדור שלך אלון." אמר עומרי ונתן לו אותו.
ובסוף הלימודים אלון שם את הכדור בחדרו והכדור מחכה שישתמשו בו למזל טוב.
הסוף!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך