kingwolf
איך הסיפור הזה?

לא חוזר חלילה- "ליל הולדת"

kingwolf 27/11/2015 565 צפיות אין תגובות
איך הסיפור הזה?

חודש אפריל הגיע ומה שאומר שגם פסח הגיע.
יום הולדתו של אלון הוא באפריל, ויש שנים שיום הולדתו בחופשה, ויש ימים שיום הולדתו ביום לימודים. השנה יום הולדתו של אלון חל בחופש ואלון החליט לבדוק איזה יום יוצא יום הולדתו.
אלון הלך ללוח השנה, חיפש את תאריך יום הולדתו וראה שזה יוצא ביום שישי, אבל אלון שם לב שזה לא היה יום שישי רגיל, זה היה היום של ליל הסדר!!!
אלון הופתע מאוד וחשב לעצמו "זה לא יהיה יום הולדת רגיל, זה יהיה יום ההולדת הכי טוב שיש!!!"
יום לפני שהחופשה התחילה אלון אמר לאילן את הסיפור. "זה מדהים!!!" אמר אילן "בטח יחביאו את האפיקומן בכיס שלך או שישר יגידו לך איפה הוא כדי שתזכה בפרס ואז יהיה לך כבר מתנה ליום הולדת!!!!". "זה אף פעם לא יקרה" הם שמעו פתאום רעש מאחור, זה היה עומרי, הילד הכי שנוא על אלון בבית הספר, "למה אתה מתכוון?" שאל אלון "אני מתכוון שתמיד בליל הסדר, ליל הסדר הוא הכי חשוב, לאף אחד לא אכפת אם קורה עוד משהו ביום הזה, כך שלאף אחד לא יהיה אכפת מהיום הולדת שלך!!!". "איך אתה יודע?" שאל אילן, "כי יש לי בן דוד שלפני שנה גם לו היה יום הולדת בליל הסדר, הוא היה בטוח שזה יהיה היום הכי טוב בעולם, אבל הוא טעה, אף אחד לא אמר אפילו את המילים מזל טוב, והוא גם לא קיבל אפילו מתנה אחת". "אתה משקר!!!" אמר אלון "זה אף פעם לא יקרה!!" "אני רק אומר מה שאני יודע" אמר עומרי ויצא מהחדר. אלון לא הקשיב לו ובבוקר של ליל הסדר קם מהמיטה יצא מהחדר והלך לסלון שם הוריו קראו עיתון ושתו קפה. "היי אלון, איך ישנת?" שאלה אמו "ישנתי טוב, אין איזה משהו שאתם רוצים לומר לי? או לתת לי?", "נכון, איך שכחתי מזה?" אמר אביו "ארוחת בוקר!!!", "הבנתי" אמר אלון לעצמו "המתנה שלי היא ארוחת בוקר מיוחדת, עם עוגות וחביתה והכל" אבל הוא טעה, אביו הביא לו דגנים עם חלב ולא שום דבר אחר. אלון התאכזב ואכל את ארוחתו.
בערב ליל הסדר אלון היה עצוב מאוד, הוא כמעט בכה, אף אחד לא הזכיר את יום הולדתו, "עומרי צדק" אמר לעצמו. "אוקי" אמר אבי, דודו של אלון שארגן את ליל הסדר "בוא נתחיל", כולם התיישבו והסדר התחיל.
אלון היה הכי קטן, ולכן שהגיע הזמן לשיר את הכושיות, אלון שר אותו וכשאלון סיים, פתאום שמע את כולם אומרים:"מזל טוב אלון!!!", פתאום מלא בלונים נפלו וכולם שרו לו את שיר היום הולדת. "חשבתי ששכחתם" אמר אלון "נראה לך שנשכח את יום הולדתך?" אמרה אמו "עכשיו נסיים את הסדר ואז נחגוג את יום הולדתך."
כשהסדר נגמר, אלון וכל הילדים חיפשו את האפיקומן, וכשאלון התקרב ליעל, דודה שלו, היא לחשה לו "מזל טוב אלון" ושמה לו משהו בכיס, אלון הוציא את מה שהיה בכיס וראה כמה שטרות של 20 ש"ח.
בנוסף לכסף שקיבל מדודתו, אלון מצא את האפיקומן וקיבל עוד כסף. "תאכל את זה עומרי!!!" אמר לעצמו.
הסוף!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך