בת-אל77
מקווה שאהבתם.

לא ידעתי שהוא פושע הקדמה

בת-אל77 20/02/2017 759 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם.

הקדמה.
סיפור על נערה ששמה לירון. לירון היא בת 16 וחצי, שחיה רק אם אבא שלה, אמא שלה נפטרה שלירון הייתה בת 12.
שנה שעברה לירון עברה השפלות. לירון הייתה ילדה מאוד מקובלת וחברותית. עד ש… גיא והיא נהיו חברים. הוא היה החבר הראשון שלה. היא אהבה אותו מאוד, אבל הוא תמיד הלחיץ אותה לקיים איתו יחסי מין. לירון מאוד אהבה אותו, היא פחדה לאבד אותו ולכן היא הסכימה לקיים איתו יחסי מין. היא חשבה שהוא אוהב אותה, וסמכה עליו. זה הרס לה את החיים. גיא צלם אותה בתנוחות הכי אינטימיות והראה לכל החברים שלו. כל הבית ספר ראה את הסירטון שהיא עירומה. השפילו אותה קראו לה זונה, שרמוטה ועוד כאלה. עשו עליה חרם. כמובן שהיא וגיא נפרדו.
ועכשיו התחילה שנה חדשה. והיא עברה לפנימייה חקלאית. בפנימייה היא פוגשת המון חברות חדשות, וגם היא פגשה בחור ששמו דוידי הוא התאהב בלירון. הוא מאוד אהב אותה, גם לירון התאהבה בו אבל פחדה. מה שלירון לא ידעה עליו זה שהוא עבריין, שיש לו תיקים, והוא על תנאי נמצא בפנימייה. ושהוא הסתבך עם כמה אנשים.

תיאור דמויות:
לירון- בת 16 וחצי, שיער חום ארוך גבוהה ורזה. עיניים ירוקות.
אופי: חכמה, תלמידה מצטיינת. אוהבת בע"ח, צמחונית.
דוידי- בן 17 שיער שחור עם תספורת מארינס, עיניים שחורות, על צווארו יש שרשרת מגן דוד. גבוה ויש לו טיפה שרירים.
אופי: הוא נראה ערס אבל מבפנים הוא עדין, אוהב לנגן בגיטרה. רגיש.
מורן- בת 16 וחצי שותפה לחדר עם לירון. היא ולירון חברות טובות, שיער בלונדיני שמגיע עד הכתפיים עם פסים ורודים בקצות. ועיניים ירוקות. גבוה וטיפה מלאה.
אופי: חולת בגדים, אוהבת לקים מאוד אוהבת לשיר.
אבי- בן 45 קירח עם עיניים שחורות גבוה עם טיפה כרס.
אופי: אוהב לבשל, מאוד אוהב את הבת שלו לירון. עובד בעבודות חשמל


תגובות (1)

מחר בין השעות 12 לאחת וחצי יעלה הפרק הראשון

20/02/2017 15:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך