לא יודעת פרק 1

מקווה שאהבתם

"לירז קומי יש לנו עוד שלוש שעות להיות בשדה תעופה" אמא אמרה לי,
קמתי זאת הייתה הפעם הראשונה שאני טסה , אמא תמיד טסה מהעבודה שלה אבל מכיוון שהיא אמורה להיות שם הרבה זמן היא לקחה אותנו . שמתי את הג'ינס השחור הארוך ואת החולצה הכחולה הכנסתי אותה לתוך המכנסיים ושמתי נעלי בובה כחולת , ועשיתי צמה לצד. רועי שם מכנס ג'ינס קרעים וחולצת כתפיות שחורה . אמא שמה ט'ייץ שחור וחולצה נופלת ורודה ונעלי ספורט של נייק.
אחרי כמה דקות שסיימנו להתארגן שמנו את המזוודות במכונית ונסענו לכיוון השדה תעופה , אני שמעתי שירים במהלך הנסיעה ורועי נפרד מנועה בטלפון , לרועי היו מלא חברות בתיכון . אחרי כמה דקות אחדות הגענו לשדה ,
"שבו פה" אמא אמרה,
היה כיסאות כאלה אז ישבני ואמא ניגשה לקופה לסדר את העניינים עם הדרכונים שלו , אחרי כמה שניות אמא אמרה "בואו".
באנו איתה ועלינו על המטוס אני ישבתי ליד אמא ורועי ישב לי איזה אמריקאית עם שיער שחור חלק ועיניים אפורות , מסכן רצה להתחיל איתה אבל הוא לא יודע שום דבר באנגלית בקושי שלום להגיד הוא יודע. המטוס התחיל לטוס לעלות לשמיים זה היה קצת מפחיד אבל זה לא כל כך הפריע לי. הגישו לנו אוכל , ואז אחרי כמה שעות נרדמנו במטוס.
שמעתי איזה מישהי מעירה אותנו היא אמרה משהו ולא הבנתי אותו,
"בואו" אמא אמרה,
ירדנו מהמטוס ועלינו על המונית אחרי 15 דקות ההיינו באיזה ווילה ענקית וואו , עם פתחתה את השער ונכנסו לווילה , אם סגרה את השער והייתה דלת חומה כזאת אמא פתחה גם אותה , אבל פתאום ראינו איש שמכוון אלינו אקדח.


תגובות (3)

תמשיכי!!

16/11/2013 00:33

תמשיכי!!!

16/11/2013 00:47

תמשיכייייייייייייייייייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/11/2013 01:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך