לא יודעת פרק 2

מקווה שאהבתם

ירדנו מהמטוס ועלינו על המונית אחרי 15 דקות ההיינו באיזה ווילה ענקית וואו , אמ פתחה את השער ונכנסו לווילה , אמא סגרה את השער והייתה דלת חומה כזאת אמא פתחה גם אותה , אבל פתאום ראינו איש שמכוון אלינו אקדח.
"מה אתה רוצה"? אמא שאלה אותו,
זה נראה כאילו היא מכירה אותו, והסתכלתי על רועי הוא נראה שהוא מנסה להיזכר במשהו ואני לא הבנתי מה הולך פה.
"מי זה"? שאלתי את אמא בקול מודאג,
"לירז איך גדלת" האיש אמר לי עם חיוך,
מה זה איך הוא מכיר אותי , איך הוא יודע את השם שלי , התחלתי להילחץ.
"מי אתה"? שאלתי את האיש בקול מודאג
"אל תדאגי לירז אני לא ייפגע בך , וגם לא ברועי כי אני אוהב אותכם וגמאני אבא שלכם" הוא ענה לי.
אבא חשבתי שאבא שלי מת לא ידעתי מה להגיד באותו רגע, למה רועי סיפר לי שהוא מת.
"דיי אבא אל תעשה שטויות , מספיק עשית בעבר שטויות" רועי אמר לאבא,
הוא הוריד את האקדח לרצפה וניגע אליי , פחדתי קצת אבל הוא בכה וליטף לי את ראשי.
"מה קורה פה? שאלתי בקול מודאג,
"אל תדאגי אני יסביר לך" אבא ענה.
אבא הסתכל על אמא במבט כועס, ואמא כיוונה את ראשה ישר למטה שאילו היא לא יכולה להסתכל לו בעיניים.
"טוב דיי, אם אתה לא הולך מפה אני מזמינה משטרה" אמא אמרה.
אבא עשה פנים עצובות והלך הוא היה נראה מאוכזב לה הבנתי מה קורה,
"אמא מה קורה פה"? שאלתי את אמא בקול מודאד,
"שתקי כבר" אמא ענתה בעצבנות.
יצאת לחוץ בלי לשאול את אמא כדי להירגע ולחפש את אבא לשאול אותו מה קורה פה, אבל לא הוא לא היה שם באתי לחזור הביתה אבל נתקלתי במישהו , העלתי את הפנים שלי למעלה וראיתי את זאין מאליק עם שיער שחור ותספורת חמודה כזאת עם השיער כזה למעלה, משהו יפה .


תגובות (2)

תמשיכיייי!

16/11/2013 05:34

תמשיכי

16/11/2013 05:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך