מור מעריצה את וואן דיירקשן
מקווה שאהבתם מצטערת שזה ארוך

לא יודעת פרק 4

מקווה שאהבתם מצטערת שזה ארוך

תקשיבי אני ראיתי איך הסתכלת עליו , ואני רק באתי להזהיר אותך הוא בן 20 את בת 16 , אין לי בעיה שתמצאי חבר אבל בגיל שלך , ותחשבי איך אמא תגיב שהיא תראה אותך, אל תדאגי אני אני לא יגיד שום דבר לאמא, אני פשוט רוצה שקצת תחשבי איך אמא תקבל את זה שהיא תראה אותך מדברת עם מישהו בן 20" רועי אמר לי.
עדיין לא קרה בינינו כלום , אז אין לי מה לדאוג זה שאני מאוהבת בו זה לא אומר כלום.
"אל תדאג" אמרתי לו,
"לא אני פשוט דואג לך כי גם הוא פשוט ניראה מאוהב בך" רועי אמר לי.
הסמקתי קצת,
"טוב אני אלך לחדר" רועי אמר .
רועי הלך לחדר ואני נכנסתי לפייסבוק ראיתי ששחף לא מחוברת בכל מקרה השעות הפוכות אצלי עוד מעט לילה בטח אצלה מוקדם בבוקר.
"היי שחף נכון שזה נשמע הזוי אבל זה באמת נכון, זה היום הראשון שלי באמריקה וכבר פגשתי את זאין מאליק" זה מה שכתבתי לשחף בפייסבוק בהודעת.
התנתקתי מהפייסבוק והלכתי לישון.
למחרת בבוקר קמתי באחד עשרה והלכתי למטבח לאכול ארוחת בוקר , שמתי לב שאמא השאירה לי פתק על השולחן :"הלכתי לעבודה מקווה אני יחזור ממש מאוחר אתם תסדרו לבד קניתי לכם מאפה , אוהבת אמא" זה מה שאמא כתבה בפתק.
המאפה היה על השולחן זה היה קוראסון עם שוקולד אכלתי והלכתי להתקלח. אחרי שסיימתי להתקלח שמתי ג'ינס כחול וחולצה ורודה קצרה עם ציורים ונעלי אצבע וורודות, סירקתי את השיער הבלונדיני שלי הארוך ואספתי לקוקו גבוהה. השעה הייתה 11:50, באתי לצאת אבל ראיתי את רועי במטבח אוכל בורקס גבינה.
"לאן את הולכת"? הוא שאל אותי,
"אתמול זאין הציעה לי לבוא לבית שלו אז אני הולכת" עניתי לו,
"בסדר אני לא יגיד שום דבר לאמא" רועי אמר לי,
רועי הביא לי חיבוק ואני הלכתי לבית של זאין מאליק. אחרי כמה דקות ההייתי שם דפקתי בדלת הלבנה , זאין פתח לי.
"בואי כנסי" זאין אמר לי,
נכנסתי ראיתי את נייל עם עוד איזה נערה מחבק אותה , נערה שנראת בגילי עם שיער חום חלק עד הכתפיים ופס בלונדיני למטה , ועיניים ירוקות היא לבשה ט'ייץ שחור וחןלצה לבנה נופלת עם נעלי בובה לבנות.
"היי תכירי זאת ניקול היא בת 16 היא חברה של נייל שאותו בטח את מכירה" זאין אמר לי,
ניקול חייכה אליי ועשתה לי שלום.
"רק שתדעי שאני מה זה שמחה שאת מצטרפת אלינו חשבתי שאני הבת היחידה הבת 16" ניקול אמרה לי.
"טוב את יודעת זאת פעם ראשונה שאני פה באמריקה ואני ממש משתלבת פה לא ציפיתי שכבר תיהיה לי חבורה אבל אני שמחה שזה אתם" אמרתי.
"מעולה אז בואו נילך לקנות בגדים" זאין אמר,
"סבבה" ניקול ונייל אמרו ביחד,
"אין לי כסף פה אבל אני יכולה לעזור לכם לבחור" אמרתי להם.
"טוב רק בואי כבר" זאין אמר והחזיק לי את היד ומשך אותי.
הלכנו לקניון וואו איזה קניון גדול , נכנסנו לאיזה חנות אחת של בגדים.
ניקול בחרה שמלה כחולה כזאת יפה , "באלך שאני ואת נלבש את אותו דבר אני יקנה לך ואת תחזירי לי מתי שתוכלי את הכסף" ניקול אמרה.
זה היה נראה מגניב,
"סבבה" אמרתי לה.
זאין בחר ג'ינס שחור וחלצה לבנה , נייל בחר רק ג'ינס שחור מפני שלא היה לו כסף מספיק , אחרי שסיימנו לשלם בדיוק ראינו את הארי ועוד איזה מישהי ג'ינג'ית נראת בת 17.
"איך קוראים לך בכלל"? זאין שאל אותי בקול צוחק,
"קוראים לי לירז" עניתי לו עם חיוך.
"הארי תכיר זאת לירז" זאין אמר,
"טוב אין לי זמן אני צריך לקחת את אחותי" הארי אמר ומיהר ללכת.
הלכנו לכיוון הבית של זאין,
"ניקול באלך לבוא אליי הביתה"? נייל שאל את ניקול,
"סבבה , אז לירז מחר תבואי אל זאין עם השמלה בשעה 15:00"לירז אמרה לי .
"בסדר" אמרתי לה.
נייל וניקול הלכו , אני וזאין אחרי כמה דקות אחדות הגענו לבית,
"באלך ליראות סרט"? זאין שאל אותי,
"אממ , בסדר" אמרתי לו.
זאין הלך והביא כמה חטיפים לסרט , עד שנפל לו חפיסת השוקולד מהיד לרצפה, התכופפתי כדי להרים אותה ואז איכשהו המבטים של שתינו נתקעו , הוא קירב את ראש אליי לאט לאט ואחרי כמה שניות הרגשתי את השפיים שלו נוגעות בשלי .


תגובות (2)

תמשיכי

18/11/2013 10:38

עאעאעא מהממם<3
תמשיכיייי עכשיו!!!!!!

18/11/2013 15:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך