לביאה ישנה | 1

Bloddy bomb 28/11/2019 429 צפיות אין תגובות

קרלוס אלברטו לירברסנה הוא אדריכל מפורסם האחראי על אחת מחברות הבנייה היוקרתיות במדינה , אותה הוא מכוון לצד חברו הגדול פדריקו גונזלס-אורטיז, איתו הם היו חברים שנים רבות עד כמה הם התחתנו עם החברות הכי טובות דולצ'ינה ואסטלה , איתן בנו את מיטב יצרותיהם: משפחותיהם.
פולט היא אישה שאפתנית וקלת דעת, שחיה בפחד שבעלה יפסיק לאהוב אותה יום אחד כי היא יודעת שהוא גבר מושך ויש הרבה נשים שהיו נותנות הכול כדי להיות עם מישהו כמוהו.
היא ואסטלה מארגנות יום הולדת ללינדה, בתם של פולט וקרלוס אלברטו , שהאישה מזהירה ומגנה יתר על המידה בצורה מוגזמת עד כדי הכרתה.
לינדה היא ילדה אצילית ואחראית , מסורה לנימוסים טובים ובעלת חיזור עם מרטין , בנם של אסטלה ופדריקו.
מכרים ותיקים מגיעים לחגיגתה , ביניהם מלנה , דודתה של פולט , שמזהירה את האישה שבעלה נראה כמו הגבר המופת , אסור לה לסמוך עליו כי לכל הגברים יש סודות ובמוקדם או במאוחר הם בסופו של דבר בוגדים בנשים שלהם.
אסטלה מתערבת וממליצה לנשים לא לבוא לידי ביטוי באחרים ,מכיוון שלא כל הנשים צריכות לעבור את החוויה המרה שלה.
ליאונלה דורנטס, שהגיעה מהפרובינציה, בורחת מעבר סודי, פוגשת את ריגוברטו סלגאדו, שכן קשוב ונאה שמגלה שהאישה שברירית וסובלת מאוד, ולכן היא מציעה את חברותה, מפתה על ידה שבריריות, התקנתה בפנסיה של קנדידה, אחותה, עמה החבר החדש עורך חברות מהירה.
קרלוס אלברטו מקבל את התפטרות מזכירתו, שמבטיחה כי ידאג לאמו החולה, כך שהגבר צריך להשתמש בדוריס, מזכירתו של פדריקו, אשר בשמחה דואג לענייניו בזמן שהוא מוצא מזכיר חדש, למרות שלפני כן ממליצה על ליאונלה, להבטיח שהיא אישה עובדת שהיא יכולה להתאמן בכדי לשמור על העבודה.
מלא מרירות, מלנה זוכרת את הפעמים שבעלה בוגד בה עד שמתה בזרועותיו של אחד מאהביה. היא נקטעת על ידי אנריקה, בנה, שמגיש לה את קנדידה, שהוא מתוודה עליו באהבה. לבד, האישה מאפשרת לצאצאיה לדעת שלעולם לא תאפשר לה להתייחס לאישה הנחותה מהם.
מרטין ולינדה מחליטים למסור את אהבתם ברוך, נשבעים שהם תמיד יאהבו זה את זה ושום דבר ואף אחד לא יפריד ביניהם.
פולט מיוסרת מההנחות של דודתה מלנה ושואלת את קרלוס אלברטו אם הוא אי פעם לא היה נאמן. האיש מכחיש זאת ובראשית, עם שחר, הוא הולך לעסוק בספורט ומחליט לעבור בשוק לקנות חטיפים. שם הוא נתקל בלאונלה, שזורקת את הלחם שזה עתה קנה. כשהם מסתכלים זה על זה, שניהם נדהמים והוא מציע לקחת אותה הביתה, מתנצלת על מה שקרה. כשהוא לוקח אותה הוא מקשיב לסיפור שלה ומציע לה עבודה אבל היא דוחה את זה, ומבטיחה שהיא תפגוש גברים כמוהו. צא ממכוניתו והלך הביתה, שם הוא מספר לקנדידה מה קרה בזמן שהגבר לא מפסיק לחשוב על זה אבל בבית הוא נצמד לפולט, שמבחין בכך באופן מוזר. הוא מספר לה מה קרה.
ריגוברטו חושף בפני קנדידה את העניין שיש לו להכיר את ליאונלה, שעוררה בו סקרנות מסוימת. הילדה מבקשת ממנה להתאזר בסבלנות עם חברתה ואל תפחיד אותה כיוון שהיא עתה עברה רומן אהבה נורא. ריגוברטו מוכן לכבוש את האישה, אותה הוא מבקר אך היא מכירה את כוונותיו ומבהירה שלעולם לא יהיו יותר מאשר מכרים, מכיוון שהיא לא מעוניינת להתיידד.
פדריקו מתוודה בפני אסטלה שלמרות היותו כמו אח לקרלוס אלברטו, הוא רוצה לצמוח כלכלית, ולכן הוא מקווה להפוך לעצמאי עם הכל ותיק הלקוחות שלו. אסטלה השאפתנית תומכת בו ומאמינה שזמנם מגיע לכולם וכשם שהלירברצנה מלווה בהצלחה שנים רבות, אולי הגיע הזמן שהגורל הזה יפקיר אותם.
קנדידה משכנעת את ליאונלה לבוא לדבר עם קרלוס אלברטו כדי לשכנע אותו שהיא האידיאל למלא את תפקיד המזכירה. קביעת פגישה וכשליאונלה והאדריכל נפגשים שוב הם מושתקים מהאטרקציה הגדולה שנולדה בשניהם. היא מנסה לברוח אך הוא לוקח אותה בזרועותיו ומבקש ממנה לדבר ולשכוח את האירוע בשוק. היא מתנגדת אך הגבר מבקש ממנה שהיא זקוקה לתפקיד והוא ממזכירה חדשה עליה היא יכולה לסמוך כך שהאישה סוף סוף תישאר ותתחיל להתאמן על ידי קנדידה, ששמחה בידיעה שהאישה היא חברתה ו עמית לעבודה חדש, להפתעת כולם מתפקד היטב תוך זמן קצר והופך לחביב הלקוחות, במיוחד קרלוס אלברטו, מי פדריקו שואל אם הוא שם לב עד כמה האישה יפה. האדריכל אומר שמזכירתו מושכת אותו אך הוא מעולם לא יכול היה לזלזל בו ופחות להיות לא נאמן כלפי רג’ינה.
מלנה מציעה כסף לקנדידה להתרחק מאנגריקה לנצח, ומבטיחה שהשניים לא יוכלו להיות ביחד מכיוון שהם שונים. קנדידה מגנה על אהבתו ומודיע לאישה שהוא לא יוותר על אנריקה אלא אם כן ייתן לו סיבות לכך. הוא מספר לאיש את שאירע והוא דן עם אמו, אליה הוא מתריע שאם יתעקש להיכנס לחייו הוא יעזוב את הצד שלו ולא ישמע ממנו שוב.
ליאונלה ופולט מכירים זה את זה מבלי להזדהות אחד עם השני. כשקנדידה יודעת זאת, היא מספרת לפולט את חייה הנוראיים של חברתה, ואילו פולט, מקנאת ביופייה של ליונלה, מייעצת לה למצוא אושר בגבר שבאמת אוהב אותה ורוצה להגן עליה. זה גורם ליאונלה ללכת לריגוברטו שמנסה לנשק אותה אך היא רואה בו את דמותו של גבר מעברו, ולכן היא דוחה זאת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך