לביאה ישנה

Bloddy bomb 25/11/2019 497 צפיות אין תגובות

קרלוס אלברטו לירברסנה הוא אדריכל מפורסם האחראי על אחת מחברות הבנייה היוקרתיות במדינה, אותה הוא מכוון לצד חברו הגדול פדריקו גונזלס-אורטיז, איתו הוא היה חברים שנים רבות עד כמה הם התחתנו עם החברות הכי טובות דולצ'ינה ואסטלה, איתן בנו את מיטב יצירותיהן: משפחותיהם.

פולט היא אישה שוואנית וקלת דעת, שחיה מפחדת שיום אחד בעלה יפסיק לאהוב אותה כי היא יודעת שהיא גבר מושך ויש הרבה נשים שהיו נותנות הכל כדי להיות עם מישהו כמוהו. היא ואסטלה מארגנות מסיבת יום הולדת ללינדה, בתם של פולט וקרלוס אלברטו, שהאישה מזהירה ומגנה יתר על המידה בצורה מוגזמת, עד כדי הכרתו.

לינדה היא ילדה אצילית ואחראית, מסורה לנימוסים טובים ובעלת חיזור עם מרטין, בנם של אסטלה ופדריקו. מכרים ותיקים מגיעים לחגיגתה, ביניהם מלנה, דודתו של פולט, שמזהירה את האישה שלמרות שבעלה נראה כמו הגבר המופת, אסור לו לסמוך עליו כי לכל הגברים יש סודות ובמוקדם או במאוחר הם בסופו של דבר בוגדים בנשים שלהם. אסטלה מתערבת וממליצה לנשים לא לבוא לידי ביטוי באחרים, מכיוון שלא כל הנשים צריכות לעבור את החוויה המרה שלה.

ליאונלה דורנטס, שהגיעה מהפרובינציה, בורחת מעבר סודי, פוגשת את ריגוברטו סלגאדו, שכנה קשובה ונאה שמגלה שהאישה שברירית וסובלת מאוד, ולכן היא מציעה את חברותה, מפתה על ידה שבריריות, התקנתה בפנסיה של קנדידה, אחותה, עמה החבר החדש עורך חברות מהירה.

קרלוס אלברטו מקבל את התפטרות מזכירתו, שמבטיחה כי ידאג לאמו החולה, כך שהגבר צריך להשתמש בדוריס, מזכירתו של פדריקו, אשר בשמחה דואג לענייניו בזמן שהוא מוצא מזכיר חדש, למרות שלפני כן ממליצה על ליאונלה, להבטיח שהיא אישה עובדת שהיא יכולה להתאמן בכדי לשמור על העבודה.

מלא מרירות, מלנה זוכרת את הפעמים שבעלה בוגד בה עד שמתה בזרועותיו של אחד מאהביה. היא נקטעת על ידי אנריקה, בנה, שמגיש לה את קנדידה, שהוא מתוודה עליו באהבה. לבד, האישה מאפשרת לצאצאיה לדעת שלעולם לא תאפשר לה להתייחס לאישה הנחותה מהם.

מרטין ולינדה מחליטים למסור את אהבתם ברוך, נשבעים שהם תמיד יאהבו זה את זה ושום דבר ואף אחד לא יפריד ביניהם.

פולט מיוסרת מההנחות של דודתה מלנה ושואלת את קרלוס אלברטו אם הוא אי פעם לא היה נאמן. האיש מכחיש זאת ובראשית, עם שחר, הוא הולך לעסוק בספורט ומחליט לעבור בשוק לקנות חטיפים. שם הוא נתקל בלאונלה, שזורקת את הלחם שזה עתה קנה. כשהם מסתכלים זה על זה, שניהם נדהמים והוא מציע לקחת אותה הביתה, מתנצלת על מה שקרה. כשהוא לוקח אותה הוא מקשיב לסיפור שלה ומציע לה עבודה אבל היא דוחה את זה, ומבטיחה שהיא תפגוש גברים כמוהו. צא ממכוניתו והלך הביתה, שם הוא מספר לקנדידה מה קרה בזמן שהגבר לא מפסיק לחשוב על זה אבל בבית הוא נצמד לפולט, שמבחין בכך באופן מוזר. הוא מספר לה מה קרה.

ריגוברטו חושף בפני קנדידה את העניין שיש לו להכיר את ליאונלה, שעוררה בו סקרנות מסוימת. הילדה מבקשת ממנה להתאזר בסבלנות עם חברתה ואל תפחיד אותה כיוון שהיא עתה עברה רומן אהבה נורא. ריגוברטו מוכן לכבוש את האישה, אותה הוא מבקר אך היא מכירה את כוונותיו ומבהירה שלעולם לא יהיו יותר מאשר מכרים, מכיוון שהיא לא מעוניינת להתיידד.

פדריקו מתוודה בפני אסטלה שלמרות היותו כמו אח לקרלוס אלברטו, הוא רוצה לצמוח כלכלית, ולכן הוא מקווה להפוך לעצמאי עם הכל ותיק הלקוחות שלו. אסטלה השאפתנית תומכת בו ומאמינה שזמנם מגיע לכולם וכשם שהלירברצנה מלווה בהצלחה שנים רבות, אולי הגיע הזמן שהגורל הזה יפקיר אותם.

קנדידה משכנעת את ליאונלה לבוא לדבר עם קרלוס אלברטו כדי לשכנע אותו שהיא האידיאל למלא את תפקיד המזכירה. קביעת פגישה וכשליאונלה והאדריכל נפגשים שוב הם מושתקים מהאטרקציה הגדולה שנולדה בשניהם. היא מנסה לברוח אך הוא לוקח אותה בזרועותיו ומבקש ממנה לדבר ולשכוח את האירוע בשוק. היא מתנגדת אך הגבר מבקש ממנה שהיא זקוקה לתפקיד והוא ממזכירה חדשה עליה היא יכולה לסמוך כך שהאישה סוף סוף תישאר ותתחיל להתאמן על ידי קנדידה, ששמחה בידיעה שהאישה היא חברתה ו עמית לעבודה חדש, להפתעת כולם מתפקד היטב תוך זמן קצר והופך לחביב הלקוחות, במיוחד קרלוס אלברטו, מי פדריקו שואל אם הוא שם לב עד כמה האישה יפה. האדריכל אומר שמזכירתו מושכת אותו אך הוא מעולם לא יכול היה לזלזל בו ופחות להיות לא נאמן כלפי רג'ינה.

מלנה מציעה כסף לקנדידה להתרחק מאנגריקה לנצח, ומבטיחה שהשניים לא יוכלו להיות ביחד מכיוון שהם שונים. קנדידה מגנה על אהבתו ומודיע לאישה שהוא לא יוותר על אנריקה אלא אם כן ייתן לו סיבות לכך. הוא מספר לאיש את שאירע והוא דן עם אמו, אליה הוא מתריע שאם יתעקש להיכנס לחייו הוא יעזוב את הצד שלו ולא ישמע ממנו שוב.

ליאונלה ופולט מכירים זה את זה מבלי להזדהות אחד עם השני. כשקנדידה יודעת זאת, היא מספרת לפולט את חייה הנוראיים של חברתה, ואילו פולט, מקנאת ביופייה של ליונלה, מייעצת לה למצוא אושר בגבר שבאמת אוהב אותה ורוצה להגן עליה. זה גורם ליאונלה ללכת לריגוברטו שמנסה לנשק אותה אך היא רואה בו את דמותו של גבר מעברו, ולכן הוא דוחה זאת.

פולט מגלה שהיא סובלת ממחלה חשוכת מרפא ואסטלה היא היחידה שמתוודה, מתחננת שלא יגיד דבר לאיש. אסטלה הרעה הולכת לוונסה ויאריאל, אישה שתמיד הייתה מאוהבת בקרלוס אלברטו ולמרות שלא ניהלה מערכת יחסים טובה עם פאולט אם יש לה את זה, שמבטיחה לה שלעולם לא מאוחר מדי לנסות ולהשיג את מה שחשבה שאבד.

קרלוס אלברטו לוקח את ליאונלה הביתה בגלל גשם כבד. לאחר מכן מתקיימת האישה במפגש עם ארמנדו ולדז, שמבטיח לו שהוא נפרד מאשתו ומבקש להיות איתה. ליאונלה מסרבת לדבר איתו. הם דנים ופתאום מופיע קרלוס אלברטו, שהאישה נושקת לו לפתע ומודיעה לארמנדו שיש לה כבר גבר שיגן עליה. ארמנדו עוזב ואז היא מתנצלת בפני הבוס שלה, שחוזר הביתה ובדרך היא ממשיכה לחשוב על הנשיקה הנלהבת שהאישה נתנה לה.

אנריקה וקנדידה חיים באינטנסיביות את אהבתם בזמן שמלנה שולחת להפחיד את האישה, בביתה, עם רועשת שמפחידה את ליאונלה, שהיא כואבת בראש אז כשזה יתגלה על ידי חברתה היא תעשה תן לבית החולים, שם מופיע קרלוס אלברטו עם זר ורדים ומאחל לו החלמה מהירה, קנדידה מפתיעה, שמופתעת כשליאונלה מספרת לו על הנשיקה, שנשמעת על ידי פדריקו, החושף אותה לאסטלה, כמו שהוא עושה דע כי בקרוב קרלוס אלברטו יצטרך להתחנן אליו על ברכיו כי הוא ישאיר אותו כמעט ברחוב וללא לקוח בודד.

וונסה מבקר בקרלוס אלברטו ומנסה לפתות אותו. הם מופתעים מפולט, הסובלת ואינה רוצה לשמוע את ההסברים של בעלה, הרץ לוונסה ממשרדה ודורשת כי לעולם לא תחפש אותו שוב. האישה החושנית מבטיחה לו שזה יהיה זה שמחפש אותה בקרוב. אסטלה מספרת מה קרה והיא מזהירה אותו לפעול בזהירות מכיוון שאישה חדשה הופיעה בחיי האדריכל.

פולט משחרר את מלנה שרק מרעילה את נשמתה ומשכנעת אותה שלבעלה יש מאהב והיא חייבת להיות ונסה וילריאל, המטפסת שתמיד הייתה מאחוריו. הדודה מייעצת לאחייניתה להיצמד לבתה ולא לסלוח לבעלה, כי אם הוא יסלח לה פעם אחת הוא בסופו של דבר יחזיק אותו. כשחוזר הביתה, פולט מתווכח עם קרלוס אלברטו, הדורש ממנו לישון בחדר אחר. לינדה מתערבת וסובלת כשאמה מגלה שלגבר יש מאהב. קרלוס אלברטו מרגיש חסר אונים מכיוון שהוא יודע שזה לא נכון אבל בבדידותו הוא רק חושב על ליאונלה.

ריגוברטו לוקח את ליאונלה הביתה ומתקין אותה בחדרו. הוא מספר לה על רגשותיו כלפיה, אך האישה מתעקשת לדחות אותו. ואז הוא מדבר עם קנדידה, שמבטיחה לו כי ריגוברטו הוא אדם טוב, חרוץ, אציל ורווק, שיכול לתת לו את המגיע לו. אך עד מהרה מקבלת ליאונלה המבולבלת את ביקורו של קרלוס אלברטו, שאחרי דיון עם רג'ינה מגיע אליה כדי להביא כמה פרחים וחושף שהיא לא הפסיקה לחשוב על הנשיקה שנתנו. הוא מנשק אותה ונשבה. קנדידה מגלה אותם וכשהאיש עוזב הוא מזהיר את ליאונלה שאם ישחק באש הוא יכול לשרוף כי האדריכל הוא גבר נשוי ויש לו משפחה איתה הוא שמח מאוד. ליאונלה בוכה ומתוודה בפני חברתה שהתאהבה.

וונסה מגלה שפדריקו מתכנן לבגוד בקרלוס אלברטו והוא מציע שיחלקו את הונו הזה ויצטרפו מכיוון שתמיד היה מאוהב בה. ונסה מצחיקה אותו, עם זאת, הוא אומר שעם יותר כסף מאשר קרלוס אלברטו, אולי הפעם אם זה מתאים לו. שניהם מתנשקים ומתאהבים שעומדים להתנזף על ידי אסטלה, שלבסוף רק מוצאת אותם מדברים וגורמת לו להאמין שעל השלושה להתאחד כך שליאונלה תתחתן עם קרלוס אלברטו.

לינדה מקלה על מצבה של הוריה עם מרטין, שמבטיח לה ששמעה בביתה שקרלוס אלברטו היה מאהב וונסה מזה זמן רב. איש מהם אינו חושד כי מדובר בהכפשת אסטלה להרוס את נישואיהם של לירבראצ'נה.

ליאונלה וקרלוס אלברטו אוכלים יחד והוא לוקח את ידה ומתוודה שהוא לא הצליח להפסיק לחשוב עליה מהרגע הראשון שראה אותה. הם מתנשקים ומתחילים מערכת יחסים חשאית במשרד ומחוצה לו, שלא מסתייג מקנדידה, שמנסה לשכנע את חברתה שהיא עושה לא בסדר בכך שהוא מתאהב בגבר נשוי מכיוון שהוא לעולם לא ישאיר את אשתו ובתו להיות איתה.

ריגוברטו לא מפסיק לחשוב על לאונלה ומקל על תחושתו עם נסטור, חברו, שמבטיח לו שאם ליאונלה הייתה פעם מאהבת נשואה הוא יעשה זאת שוב מכיוון שסוגי הנשים האלה לא מבזבזים זמן לנסות על גברים מהם הם לא יודעים מה הם יכולים להציע להם והם בטוחים. ריגוברטו מתעקש שהאישה שונה אבל נסטור מפקפק בכך.

קרלוס אלברטו מספר לפדריקו על תשוקתו לליאונלה, שהוא התאהב בה. פדריקו תומך בחברו בכל עת ומאותו הרגע הוא שם לב למזכירה, כשהוא מבין שהיא באמת אישה יפה. הוא מדבר על זה עם ונסה, שמתפוצצת בזעם ומבקשת להכניס את ליאונלה במקומו, אך פדריקו מייעץ לו להשאיר את הדברים כפי שהם מכיוון שאולי המזכיר הוא זה שאשם בפשיטת הרגל של האדם.

ליאונלה סובלת מההטרדות של ארמנדו שמתעקש שהוא השאיר לה הכל. האישה דוחה אותו ומבטיחה לו שלעולם לא יחזור איתו, מכיוון שכשהיה הכי זקוק לו, הוא נטש אותה לגורלו, כמו פחדן. הגבר מנסה לנשק אותה בכוח אך היא מגינה ומסטירה אותו, נשבעת שאם הוא ייגע בה שוב הוא יצטער על כך. ריגוברטו מופיע ולארמנדו לא נותר אלא לעזוב.

מלנה טוענת שוונסה היא יקירתו של קרלוס אלברטו. ונסה לא עושה דבר מלבד להעליב את האישה שמזכירה לה את עברה ואיך בעלה מת בזרועותיו של מישהו אחר כדי להכיר את אשה הקטנה. מלנה סטירה לה ונשבעת שהוא יצטער עליה אם תתעקש לגנוב את בעלה של אחייניתה. ונסה צוחקת והיותה לבד חושבת על ההפתעה שכולם יגיעו לגלות שמאהבם של קרלוס אלברטו הוא מישהו שהם לא מצפים לו.

פולט חיה מרה בגלל ההונאה של בעלה ומפלטת באסטלה, שאינה עושה דבר מלבד מדברת על הרוגים על ליאונלה אך מזהירה את חברתה מהידידות הגדולה שהתעוררה בין בעלה למזכירה שלה. עם זאת, לפולט יש אמון בליונלה, שהיא הולכת לבקש שכאשר היא יודעת על אישה סביב בעלה, תגיד לה. המזכירה מבטיחה אך מרגישה נוראית מכיוון שהיא האישה שקרלוס אלברטו מת עבורו. הוא מודיע לגבר, שלוקח אותה בזרועותיו, מנשק אותה ומבקש ממנה לשכוח את הכל ואת כולם. בסופו של דבר הם מתעלסים באדישות ועם זה מתחילה הרפתקה לוהטת שנמשכת שבעה חודשים בהם ליאונלה וקרלוס אלברטו כל יום אוהבים אחד את השני יותר בזמן שפולט סובלת בשקט את המאבק נגד המחלה הסופנית שהיא סובלת, ומפלטת בלינדה,

ריגוברטו מגלה את הרומנטיקה בין ליאונלה לקרלוס אלברטו ומבקר אותה על כך שהיא מעדיפה גבר נשוי שישתמש בה רק במקום מישהו שהוא מלנה מכל מה שהיא עבורה. עייפה מתוכחותיה של כולם, ליאונלה מבהירה שהיא בעלת חייה וחופשי לאהוב את מי שהיא תמצא חן בעיניה. ריגוברטו מבטיח שהוא לא יטריד אותה יותר אבל מזהיר אותה שכל מי שמשחק באש בסופו של דבר נשרף.

פולט וונסה מריבה עימות בו הראשון סטר לאויב שלה, שרק לועג לה ומאפשר לה לדעת שהיא לא חובבת בעלה כפי שכולם מאמינים, מכיוון שהיא כבר מזמן הפסיקה לחוש עניין בו. הוא רומז שהוא יודע מיהו המאהב של קרלוס אלברטו ולמרות שפולט הנואשת מתחננת שיגיד לה, וונסה הרעה לא עושה זאת, ומתוודה שהיא מעדיפה לדעת את סבלה. פולט בוכה במרירות ומבקרת במשרדו של בעלה, אליו היא מבקשת שאגיד לה מי אהובתה. נישואין טוענים כי הם מכירים את כולם על משבר הנישואין שלהם. ליאונלה רצה לחדרי האמבטיה ומושגה אותה קנדידה שמאשימה אותה באחריות. ליאונלה מגינה על עצמה ומבטיחה שהיא לא אשמה בשום דבר מכיוון שכשהחלה את מערכת היחסים שלה עם קרלוס אלברטו כבר היו לו בעיות עם אשתו.

קרלוס אלברטו ופולט לא מפסיקים להתווכח בבית והוא מחליט לקחת את חפציו לעזוב, בעוד שהיא רק מבקשת ממנו לנטוש הכל בכך שהיא הולכת אחרי אישה שלא דאגה להרוס משפחה. בדיוק ברגע בו האיש עומד לעזוב, פולט סובל מהתעלפות ואינו מגיב על מה שנלקח מייד לבית חולים, שם מלנה לא עושה דבר מלבד להאשים את קרלוס אלברטו בבריאותה של אחייניתו.

אסטלה לומדת מה קרה לפולט ומיד מייד יודעת את ליאונלה בטלפון, שבאותו הרגע מתבוסס עם פדריקו ומתוודה בפני חברתה המבקשת שפולט לא תמות, אלא תסבול הרבה בגלל שחטפה אותו זה היה שייך לו לפני שנים רבות.

ליאונלה מחליטה לפרוש מעבודתו בחברות של קרלוס אלברטו, שם פדריקו מציע לו להישאר ולעבוד בשבילו אך האישה כבר קיבלה החלטה. פדריקו מנסה לפתות אותה, ליידע אותה שהוא רוצה להיות איתה ולהיות בטוח שהיא תמיד מתנהגת כתמימה מול גברים כדי לקבל את תשומת לבה, כי כל הזונות הם כאלה. ליאונלה סטר לו ואז פדריקו לקח אותה ונשק לה. הוא עומד להפוך את זה לשלו אך ריגוברטו מופיע ומגן עליו, מכה בתוקף. הוא לוקח את ליאונלה, שמסתכלת איתו ומספרת לו את כל מה שהוא עובר. ריגוברטו מתחנן שלא יעשה את אותה הטעות שגרמה לה לברוח מעיר הולדתה ולשכוח מקיים יחסים עם מישהו אסור. ליאונלה בוכה במרירות מודה שהיא אוהבת את קרלוס אלברטו ושהאהבה חזקה ממנה.

פברואר 2017. פולט חוזרת לעצמה ומסרבת לדבר עם קרלוס אלברטו. מלנה היא זו שמגיעה אליה והיא נדהמת כאשר האישה החולה נשבעת שהזמן שנותר לה מהחיים ישתמש בו כדי לנקום בבעלה ובאהובה ולא ינוח עד שהם יהרסו. הדודה, שמחה, מחייכת ומנשקת אותה, מבטיחה שהיא תהיה לצדו כדי לעזור לה וינקם דרכה את כל בגידות בעלה המנוח.

פדריקו מבטיח לקרלוס אלברטו כי ליונלה עזבה את החברות וביצעה הונאה איומה. האדריכל מסרב להאמין ומנסה לחפש אחר אהובתו אך פדריקו נמנע מכך וגורם לו להאמין שהאישה רק השתמשה בזה כדי להתעשר. קרלוס אלברטו סובל אז וכשהוא בודק את המחשב שלו הוא מגלה שנגנבו סכומי כסף גדולים. זה מכעיס אותו ומאשים את קנדידה בכל דבר. האישה המסכנה נזרקת לעניין על ידי פדריקו, שמאשימה אותה כשותפה של ליאונלה ומאיימת לשלוח את שניהם לכלא. קנדידה טוענת לחברתה, שנשבעה שהיא לא גנבה כלום. הוא מחפש את קרלוס אלברטו שיגיד לו את חפותו ויגיד לו שהכול קשור לנקמה של פדריקו על כך שלא הסכים לישון איתו, אך האיש דוחה אותה ודורש שהיא לא תחפש אותו שוב, להבטיח כי הם ייראו בבית המשפט. האישה סובלת ללא היסוס, אווררת עם ריגוברטו, שמבטיח לעזור לה ונשק אותה. היא נסחפת ושניהם בסופו של דבר מתעלסים.

מלנה מתנגדת לאנריקה בהמשך יחסיו עם קנדידה אך הגבר נחוש שזו אשת חייו. הוא מחפש אותה והיא נשבעת ששום דבר לא קשור להונאת חברות. הוא מייעץ לה להאשים את ליאונלה אך קנדידה נאמנה לרעיונותיה ומאפשרת לה לדעת שהיא מאמינה בחפותה של חברתה.

פדריקו חוגג בחריפות את הניצחון שלו עם ונסה והם מופתעים מאסטלה, שמלהטת את הרמאות ומעוותת את אהובתו של בעלה, שרק נהנה לראות אותם נלחמים. ונסה מתחרטת כי אהובה הוא פחדן ועוזב בזעם בזמן שאסטלה מתעמתת עם בן זוגה, שסטר לה באלימות, וגורם לו להגיב. הוא דורש שלא יכה בו שוב. הוא לוקח אותה בזרועותיו, מנשק אותה, אך האישה דוחה אותו ומזכירה לו שהם נישאו מטעמי נוחות, כדי להועיל זה לזה, אך היא שתמיד אהב היא קרלוס אלברטו, וזו הסיבה שהוא שונא את פולט בכל הכוח .

ריגוברטו מאוהב מתמיד בליונלה ונסטור נוזף בו על כך שנפל למלכודות האישה. הוא מאתגר אותו לתת זמן לעבור ולנסות שוב לגעת באישה, מה שבטוח שהוא לא יסיים את הרומן שלו עם קרלוס אלברטו.

לינדה באה לליאונלה כדי לסטור לה ולהעליב אותה מכיוון שמלנה ואסטלה הרעילו את ליבה. ליאונלה לא מגינה על עצמה, היא פשוט חושפת שהיא מאוהבת בקרלוס אלברטו, כמו גם שהיא חפה מפשע מהשוד בו היא מואשמת.

אסטלה וונסה מתווכחים ושניהם פונים זה אל זה. ונסה מזהירה להיות אויב המסוגל לכל דבר לנקום. אסטלה עושה לה צחוק כי אם זה היה כל כך הרבה זמן האישה נוקמת בפולט.

נואשת לדחיית הוריה ובריאותה של אמה, אך נתמכת על ידי אסטלה הרעה, לינדה עוברת הפלה שמורכבת בגלל מה שהילדה נקרעת בין חיים למוות, מצב שמבהיל את מרטין, מי שאמו מזהירה אותו שאם משהו יקרה לילדה הם יגידו שהם לא יודעים כלום. עד מהרה משתחררת לינדה המתוקה וחוזרת הביתה, שם היא לא מתייחסת לאיש, מלא בושה, ואילו אסטלה מייעצת למרטין להפוך לחברה חדשה מכיוון שהיא כבר אישה מסומנת.

ונסה מופיעה בפני פולט ומבטיחה לו שעליו לטפל בחבריו הקרובים ביותר, שהם אויביו הגרועים ביותר. כאשר האישה מתעמתת עם מלנה היא מבטיחה לה שאסטלה אינה אמינה ושהיא תמיד שנאה את פולט על שהתחתנה עם הגבר שתמיד הייתה מאוהבת בו. מלנה אומרת שהוא יצליח לגלות את אסטלה ולהיות עירני כשראתה את פולט מדממת והיא מודה שהיא חולה מאוד ותמות בקרוב.

קרלוס אלברטו ולאונלה צועדים ללא מטרה עד שהם נפגשים פנים אל פנים באותו מקום. שניהם מנסים להתעלם מהם אך אי אפשר עבורם שהוא מחבק אותה, היא נצמדת אליו והם נותנים זה לזה נשיקה חזקה של אהבה.

פדריקו מחפש את ונסה שמלגלג עליו כשהוא רואה אותו מכה. הוא נצמד אליה ועושה אותה אהבה. ונסה מחייגת לטלפון הנייד של אסטלה, שמאזינה להם ומקללת אותה אך האישה לא עושה דבר חוץ מצחוק ומתחננת יותר לאהובה, בעוד אסטלה בוכה מלא זעם ונשבעת שהיא תנקום.

אנריקה מבקש מקנדידה להתחתן והיא מקבלת. כשמאלה מגלה שהוא זועם ואומר שהוא יעשה הכל כדי להפריד את בנו מאותה אישה. אנריקה מגלה בפניו שהוא לא יעשה כלום מכיוון שהוא תמיד מעביר את זה בכך שהוא מאיים עליו רק כדי להפחיד אותו.

פולט ממשיכה להלל בתוכו את קרלוס אלברטו בגלל בגידותו. הוא מבקש ממנה לא להילחם למען בתה אך האישה לא מפסיקה ונשבעת שהיא תגרום לו ולאהוביה להתחרט עליהם.

ריגוברטו מחפש את ליאונלה. נסה לנשק אותה ולבקש ממנה להיות יחד שוב, אך היא דוחה אותו. הוא שואל בזעם אם הוא עדיין חושב להמשיך בהרפתקה שלו עם קרלוס אלברטו. היא מכחישה זאת, מכיוון שהיא מגלה שהיא לא רוצה לתת תקווה לשף, שמסתכן עם נסטור, שאינו עושה דבר מלבד לתמוך בו מכיוון שהוא מגלה שחברו באמת מאוהב בלאונלה, שבתורה מקבלת ביקור מרג'ינה, הוא מעליב אותה ברצינות. ליאונלה בוכה ומגלה לקנדידה שנמאס לה מהעלבונות והשפלות על מה שהפעם זה מה שכולם חושבים שהיא.

מרטין מקשיב להוריו מדברים על בגידתם בקרלוס אלברטו ופולט ולמרות שהוא לא מסכים, הוא מחליט לשתוק כי הוא לא רוצה לפגוע בהם, עם זאת, הוא חושב שהוא לא יכול לאפשר לינדה אהובתו להישאר ברחוב.

הטיפול העוין בין פולט לקרלוס אלברטו הולך וגדל. הוא מציע להפריד אותם למען בתם, אך האישה, רכושנית, מסרבת באופן שוטף ומאשימה אותה בהחלטותיה הרעות של לינדה. ואז שני ההורים מתלוננים בפני מרטין על כך שלא לקח אחריות על הבן שהוא מצפה לו וגובל בחברתו לבצע טירוף. לינדה מגנה על החבר שלה בכך שהיא מבטיחה שלא היה לו שום קשר להחלטתו.

ונסה הולכת למסעדה של ריגוברטו, שפוגשת את השף ומתרשמת להכיר אותו רווק למרות שהוא כל כך חתיך. שניהם מסכימים ומחליטים להיות חברים בגלל מה שהוא מזמין אותה לאכול והם מסכימים לפגוש את ליאונלה וקרלוס אלברטו, שאותם ליאונלה מביעה את עצמה היטב למרות שהיא לא מפסיקה לחשוב שליאונלה לא חשובה מדי.

מלנה מבקרת באסטלה ומזכירה לה את עברה האפל, בטוחה שזו היא שהמליצה לינדה לבטל ולחיות את החוויה שלה עצמה. מרטין מקשיב להם ודורש מאמו לומר לו אם הוא באמת הפלה לפני שנים. מלנה פינת את אויבו, אותו הוא משליך מביתו. אסטלה מנסה לשכנע את בנה שהכל שקר אך הוא לא מאמין לה והולך להרוס את חייה של לינדה ובדרך אגב גם את חייו.

פולט לא עושה דבר מלבד לחשוב על נקמה בכך שהיא מקללת את ליאונלה בגניבת אהבת גבר שלה. הוא נשבע שהוא ישתמש בכל האמצעים שלו כדי להפריד ביניהם ולגרום לאישה שגנבה את ביתו לסבול נורא.

קנדידה ואנריקה מתחתנים בסתר ממלנה, מוכנים להיות מאושרים לנצח. לאונלה וגם ריגוברטו מלווים אותם ושם הוא שוב מתעקש מהאישה לשים לב אליו ולהשאיר את העבר מאחור. ליאונלה שוב דוחה אותו בגלל מה שריגרטרטו מבטיח שלעולם לא יתעקש שהוא יאהב אותו, מאחלת לו אושר.

מרטין מזהיר את הוריו שהוא יבגוד בהם כי זה לא הוגן מה שהם עשו לקרלוס אלברטו, שלומד שהוא נהרס ומאשים את פדריקו, האחראי על ליאונלה. אך עד מהרה מרטין מדבר עם קרלוס אלברטו והוא לומד על התוכניות הסוטות של הוריו, נותן לו את התיעוד הדרוש כדי לשחזר את מה ששייך לו. פדריקו בורח מהארץ ואסטלה מנסה להתנצל בפני פולט ולינדה, שלפני הוריה מגלה שהאישה הזו היא ששכנעה אותה לבצע הפלה. לאחר מכן הביזו לירברצנה את אסטלה, שאין לה מקום בשום מעגל חברתי בזכות האדישות שנגרמה בגלל שעשתה מאז שמלנה הייתה אחראית לתשלום בגין הצהרה בעיתונים, שם נחשפים גונזלס-אורטיז.

ליאונלה וקרלוס אוגוסטו מעניקים את אהבתם בלהט והוא מבקש ממנה להיות אשתו כיוון שהוא יתגרש מפולט, שמאזין לאסטלה שממליץ לו להיפטר מאויבו אז הוא צריך להרוג אותה. החקיקה פאולט בוכה בבדידות אך רוע נורא שכלא את ליבה גורם לה להגיב ונשבע שהיא לא תמות בלי להעביר ליריב שלה שיעור נורא, את הישות שהיא הכי שונאת בחיים: ליאונלה.

זמן אחרי: לינדה מחליטה לצאת לטיול בחו"ל ונפרדת מהוריה, שנמצאים על סף גירושין, כמו שפולט מסרבת לחתום בהמלצת מלנה, שקרלוס אלברטו דורש להפסיק להתערב בחייהם. .

אסטלה לא יודעת לחיות עם דחייה חברתית ומאשימה את מרטין במתרחש לה ולפדריקו. הוא מתוודה שלמעשה הוא הפלה ושהוא יכול להיות אחד מההפלות האלה מכיוון שהרעיון להיות אמא תמיד היה נתפס. מרטין מחליט לעזוב אותה ולהגיע ללינדה בשדה התעופה, שם הוא מבקש ממנה לתת לה להתלוות אליה. הם עוזבים יחד.

פולט שמה מלכודת עבור ליאונלה, הרואה אותה מתנשקת בלהט עם קרלוס אלברטו ולמרות עצמה הולכת למצוא מקלט בזרועותיו של ריגוברטו, שלדבריה הבינה שבמציאות בעליה לעולם לא עוזבים את נשותיהם. נסה לנשק אותו והוא דוחה אותה ואז מציג לה את ונסה וילריאל, ארוסה. ליאונלה סובלת בבדידות ובמהרה מבוקשת על ידי קרלוס אלברטו, שטוען שעדיין קשור לאשתו. האישה מאמינה שעדיף להיפרד ולא מקשיבה כי הוא הלך לומר לה שגירושין ייחתמו בקרוב.

מלנה נודעת כי אנריקה מתגורר עם קנדידה בגלל מה שהוא הולך לביתם ומעמת את האישה, שהפעם מגינה ומסטירה אותה, ודורשת שלא להעליב אותה שוב או להצטער על כך. אנריקה מופיע ומבקש מאמו להתפטר כדי לקבל את קנדידה או לאבד אותו. מלנה דוחה את שניהם ומזהירה את האישה שהיא לא תאפשר לחברתה המלוכלכת לחטוף את אחיינית בעלה.

פולט שולחת את ביתה של ליאונלה באש מתוך כוונה שהיא תמות אך כוונתה הרעה אינה מועילה מכיוון שליאונלה מצליחה להימלט מהבריחה בזכות ריגוברטו, שמציל אותה שוב. האישה בוכה במחשבה שרצו לפגוע בה אך המשטרה הודיעה לה שהכל נובע מתאונה. היא מותקנת בביתו של ריגוברטו ושם היא פוגשת פנים אל פנים עם ונסה, שמזהירה אותה להיזהר מכיוון שאישה קנאה והרוסה מסוגלת לכל דבר.

פדריקו נעצר בחו"ל ונשלח בחזרה לארצו שם הוא מתמודד עם דרישה להונאה ולכן עליו לבלות מספר שנים בכלא. הוא פוקד את אסטלה, שבבכורה מאפשרת לו לדעת שכל חבריו דוחים אותם.

פולט וקרלוס אלברטו חותמים על הגירושים והיא לומדת שליאונלה תעזוב את העיר כדי לחזור לכפרה. הוא מסתיר זאת מהאיש שמחפש את אהובתו בביתו של ריגוברטו כדי להראות לו שהתגרש. הוא מבקש מהם להצטרף, להיות מאושרים, והוא מציע שייסעו יחד כדי להתחיל מהתחלה. הם לא חושדים שפולט עקב אחריהם למרות מצבם הנורא, קורבן למחלתם, והחליטו ללמד אותם שיעור שלעולם לא ישכחו.

מלנה פוגשת את ונסה, איתה היא עושה שלום וחושפת את הדיכאון בו חיה פולט מאז שבעלה עזב אותה ואז דרשה להתגרש.

ליאונלה וקרלוס אלברטו מגיעים לחוף הים ומתיישבים בבית מגוריהם. היא הולכת לשירותים, שם היא נופלת במלכודת של פולט, שנועלת אותה בלי שאף אחד יראה אותה ואז הולכת לבעלה, שאומר שהיא לא תניח לו להיות מאושרת עם אהובה. שתיהן מתווכחות והיא מאיימת עליו בירי, מתוודה שאין לו מה להפסיד מכיוון שהוא כלוא ועומד למות. הוא מתחנן שתדבר כמו אנשים מתורבתים אך היא לא מבינה סיבות, ומסונוור מזעם וייאוש הוא משחרר שתי יריות ואז, מבועת, בורח, בעוד ליאונלה, מבוהלת, מאמינה שמשהו קרה ומצליחה לפתוח. דלת חדר האמבטיה כדי לחפש בכל רחבי הבית את אהובתו, שהוא מוצא גוסס על הרצפה. הוא מנסה להגיד לה משהו אבל היא מתחננת שלא ידבר, לוקח את נשק הרצח ומבטיח לו למצוא את האשם. הוא לא חושד כי מהטלפון הציבורי דיווחה אורה כריסטנה למשטרה, שמגיעה לזירה כאשר קרלוס אלברטו כבר מת. כשהם רואים את ליונלה עם האקדח בידיהם, הם עוצרים אותה. היא טוענת שהיא חפה מפשע, אך איש אינו מאמין לה ונשפט ונידון למאסר עולם מכיוון שפולט מבקשת ממנה את כל משקל החוק ומעביר את השפעותיה, מוגנות על ידי מלנה, שמסירה לינדה הודעה על שאירע.

לינדה מרגישה מבולבלת ומוצאת תמיכה אצל מרטין, שבכלא מודיע לאביה שהוא ידאג לחברות כי בקרוב הוא יתחתן עם לינדה. פדריקו דורש שבנו יעזור לו לצאת מהכלא אך הילד מאמין שאביו צריך לקבל מצוקה.

פולט נפטר כשזכרו של קרלוס אלברטו נקשר ללב וגם עם שנאה עצומה כלפי ליאונלה, מתחנן למלנה ולינדה להיות מודעים תמיד לכך שהאישה הזו סובלת. מותה של האישה גורם למלנה להבין כי לאף אחד אין חיים קנויים וכי בן אנוש יכול למות בכל רגע בגלל מה שאנריקה מחפשת ומתנצל על שלקחו אותו ממנה, להבריש את קנדידה כחתנתו.

ריגוברטו מחפש את לינדה ומבקש ממנו לעזור לו כי הוא בטוח שפולט היה זה שרצח, אולי בטעות, את קרלוס אלברטו. הנערה מודיעה לה שאמה לא יכולה להיות בגלל שהיא הייתה בשלב סופני של מחלה איומה שבסופה הרגה אותה.

ונסה יודעת היטב כי ריגוברטו לעולם לא יפסיק לאהוב את ליאונלה והוא מודיע לנסטור, שמתוודה שיש לו אינטרס בה. שניהם מתנשקים ומחליטים לפתוח במערכת יחסים.

ליאונלה סובלת במרירות בכלא, שם היא זוכה לביקור של ריגוברטו, שמאפשר לו לדעת שהוא לעולם לא ינוח עד שיוכיח את חפותו. ליאונלה בוכה במרירות מכיוון שהיא מאמינה שתבלה את שארית חייה בכלא, מבלי לבדוק שזה היה פולט שרצח את קרלוס אלברטו.עליה ריגוברטו לוקח את ידיה של האישה ומבטיח לה שהוא תמיד. הוא מנשק אותה והיא מתכתבת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
40 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך