בת-אל77
מקווה שאהבתם, עוד חצי שעה אני יעלה את הפרק הראשון. באחת וחצי בצהריים

לב מבולבל הקדמה

בת-אל77 12/06/2015 608 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם, עוד חצי שעה אני יעלה את הפרק הראשון. באחת וחצי בצהריים

נטלי היא נערה בת 15 וחצי שהתאהבה בזאין בחור שפגשה, אבל בסוף הסיפור היא מגלה משהו עליו ולא יודעת איך להתמודד איתו, ככל שהיא מנסה להתמודד עם זה היא מסתבכת עם זה עוד יותר.בנוסף למה שהיא מגלה היא מגלה שיש לו כוחות.
תיאור דמויות:
נטלי- נערה בת 15 וחצי, שיערה שטני ארוך וחלק ועיניים ירוקות, גבוה ורזה
אופי- אוהבת לנגן על צ'לו, כינור, וגיטרה. לפעמים ביישנית, ילדה טובה, רגישה יש לה לב טוב.
זאין- בחור בן 19 וחצי, תספורת מארינס שיער שחור ועיניים כחולות.מבנה גוף גבוה חטוב יש לו שרירים בידיים.
אופי- אוהב לקרוא, לפעמים רגיש ולפעמים שחצן. הוא עם נטלי ילד טוב, אבל יש לו גם אופי של שחצן.
כוח- עף באוויר
שיר- חברה של נטלי, בת 15. שיער שחור חלק שמגיע עד הכתפיים ועיניים שחורות.
אופי- מאוד חשוב לה הלימודים אוהבת לעזור, היא אוהבת לנגן על גיטרה.
אדווארד- אח של זאין, הוא בן 20 . שיער חום עם קוצים, אבל תספורת יפה. הוא תמיד שם ג'ל.
גם הוא חטוב ושרירי.
אופי- מאוד חדור מטרה, מאוד אוהב את אמא שלו ורוצה תמיד לרצות אותה. אוהב לצלם.
כוח: יכול להפוך לבלתי נראה, ויכול לעבור ממקום למקום.
אליס- חברה של אדווארד, בת 18 וחצי. שיער שחום ארוך וחלק ועיניים אפורות.
אופי- גם היא תמיד חדורה מטרה, כשהיא רוצה משהו יש לה אש בעיניים.
ג'וליה- היא האימא של זאין ואדווארד, שיער לבן וארוך ועיניים אדומות. העיניים שלה אדומות בגלל שלקחו לה את הכוחות. יש שחושבים שיש לה עיניים אדומות רק בגלל שרצחו את בעלה.
אופי- שונאת אנשים היא אוהבת רק את המשפחה שלה.
אנה- נערה בת 16 חברה טובה של נטלי, שיער בלונדיני חלק וארוך ועיניים ירוקות.
אופי- חמודה מאוד, היא אוהבת לקנות בגדים ללכת ללכת לספר, היא גם לפעמים מצחיקה.
דימה- ידיד של נטלי בן 16, הם היו פעם חברים אבל הם הבינו שהכי טוב להם להיות פשוט ידידים. דימה יש לו עיניים חום-דבש קטנות ושיער חום עם תספורת מארינס. מבנה גוף טיפה מלא
אופי- אוהב לקרוא ספרים, לכתוב שירים, מאוד משקיע בלימודים הוא בכיתה של נטלי.
עדן- אחות של נטלי, בת 17, שיער שחור עם תלתלים יפים וארוך ועיניים שחורות.
אופי- לא מעניין אותה לימודים, אבל היא אוהב את הים ולגלוש בו.
טוני- הכלב של נטלי, הוא מסוג רוטווילר, מאוד חמוד ושקט, בן שנה וחצי. הוא מאוד מתוק


תגובות (1)

היי, אני קראתי את ההקדמה ורציתי לתת לך ביקורת בונה לגביה.
אני יתן לך כמה עצות לגבי הקדמות *לא שאני כל כך מומחית בזה*
לדעתי יש כמה נקודות נורא חשובות בהקדמה:
להציג את הרעיון של הסיפור- את עשית את זה, אבל אם זו הייתה הפואנטה של הסיפור אז היא התפספסה כי אנחנו יודעים עכשיו מה יקרה.
להציג את הדמויות- יש דרכים שונות ומגוונות להציג דמויות.
לדעתי הדרך שאת הצגת קצת פחות ספרותית. היית יכולה לתאר את המקרה שבו נטלי מגלה את הסוד של זאין, בעירפול. כלומר , היית יכולה לתאר אותם במצב כלשהו בשיחה ישירה, בשיחה בטלפון…ואז הוא היה מגלה לה את סודו וכו' וכו' .כך היית מגלה לנו חלק קטן מהסיפור ומפתחת אצלנו תחושה של מיסתוריות ומתח.
ההקדמה הזאת גם טובה, אבל היא יכלה ליהיות אחרת.
-עברנו את השלב שבו אני רעה וביקורתית-
אהבתי את הרעיון, ואני גם זוכרת שפה ושם קראתי כמה סיפורים שלך.
יש לך כתיבה יפה ולא הבנתי למה התחלת דוקא בהקדמה כזאת…
טוב בכל מקרה אני יעקוב אחחרי הסיפור.

12/06/2015 17:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך