בת-אל77
אני יודעת זה נשמע מעניין, אבל בפרקים הבאים אני מבטיחה שזה יהיה מותח. בכל מקרה אני מקווה שאהבתם. וקריאה נעימה.\ מחר אני יעלה את פרק 2, או בשעה חמש וחצי בערב, או באחת וחצי בצהריים.

לב מבולבל פרק 1

בת-אל77 12/06/2015 644 צפיות אין תגובות
אני יודעת זה נשמע מעניין, אבל בפרקים הבאים אני מבטיחה שזה יהיה מותח. בכל מקרה אני מקווה שאהבתם. וקריאה נעימה.\ מחר אני יעלה את פרק 2, או בשעה חמש וחצי בערב, או באחת וחצי בצהריים.

•••נטלי•••
"נטלי דימה פה" שמעתי את אמא צועקת מהמטבח,
רק היה לי לעשות קוקו גבוה, וירדתי למטבח.
"את באה" דימה אמר לי,
"כן, ברור" אמרתי ולקחתי את הילקוט של אדידס הוורוד שלי. אני ודימה הלכנו לכיוון התחנה כדי לחקות להסעה בדרך דיברנו.
"למה לא באת אתמול למסיבה של רונה" דימה אמר לי,
רונה היא החברה של דימה.
"אתה יודע שאני והיא לא כל כך מסתדרות, ואני גם לא מחבבת אותה" אמרתי לו,
"טוב איך שאת רוצה" הוא אמר לי.
הגענו לתחנה וראיתי את אחותי עדן ואת טוני הכלב שלי מטיילים, לטיפתי אותו הוא נתן לי ליקוק בפה עם הלשון הגדולה שלו. עדן כמובן ראתה את החברות שלה ודיברה איתן. עדן לא מתחילה היום בשמונה היא מתחילה בעשר. איזה כיף לה. לפתע הגיע האוטבוס, אני ודימה עלינו עליו, דימה ניקב עליי התיישבנו בסוף. והוא התחיל לדבר איתי.
"רק שתדעי שמאוד התבאסתי שלא באת אתמול למסיבה" דימה אמר לי,
"אני מצטערת, אני פשוט לא מסתדרת איתה" אמרתי לו,
"בכלל לא הרגשתי שייך, לא היה שם אף-אחד שאני מכיר" הוא אמר לי,
"דימה עזוב את אתמול, היום זה יום חדש" אמרתי לו.
אחרי כמה דקות אחדות, האוטובוס עצר ליד הבית- ספר ואני ודימה ירדנו, ראיתי את שיר ורועי מחכים לנו בשער. שיר מחבקת אותי.
"עשית את השיעורים בתנ"ך" רועי שואל את דימה,
"כן, בטח" דימה ענה לו והוציא את המחברת שלו ונתן אותה לרועי.
רועי לא כל-כך מחבב את שיעור תנ"ך, ואף-פעם לא עושה שיעורים בזה. במילא עוד פחות מחודש נגמרת השנה אני לא מבינה למה אנחנו לומדים,עוד יומיים יש לנו בגרות אחרונה שזה במתמטיקה.
"דימה איך הייתה במסיבה של חברה שלך?" שיר שאלה את דימה,
"אל תשאלי, החבר'ה שלה לא התחברו אליי והיה איזה אחד שקוראים לו אלון הוא לא הפסיק להתגרות בי ולרדת עליי, הוא שפך עליי את האקסל שהוא שתה" דימה אמר,
"למה הוא עשה את זה?" שאלתי אותו מופתעת.
כאב לי על דימה, הוא בטח הרגיש לבד ולא התחבר לאנשים, התחלתי להרגיש אשמה על זה שלא באתי איתו.
"לא יודע יש לו משהו נגדי, אבל מה זה משנה היום זה יום חדש" דימה אמר.
לפתע היה צלצול ונכנסנו לכיתה, יש לנו שעתיים מתמטיקה. דימה ישב לידי ורונה הסתכלה עלינו, במיוחד עליי במבט של שנאה. רונה קמה מהכיסא ויצאה בכעס מהכיתה.
"רונה את לא חוזרת לפה" אירנה אמרה וצעקה עליה,
היא לא ניגשת לבגרות תגידו לה" אירנה אמר לכל הכיתה,
את האמת אירנה צודקת היא בקושי באה לשיעורים.
אירנה המשיכה ללמד שעתיים. את האמת אני לא מבינה כלום, אבל אני ילמד היום אם דימה אם הוא יוכל, או שאני ילמד עם רועי שהוא תותח בזה.
כל השיעור פיהקתי, לאט לאט הוא נגמר אני שונאת מתמטיקה, אני בכלל לא טובה בזה. הייתה הפסקה אני ושיר הלכנו לקפיטריה דימה הלך עזר לרועי הכתיב לרועי את התשובות בתנ"ך.
שיר קנתה מהקפיטריה בגט עם חביתה וירקות ואני קנית בורקס גבינה, הלכנו לכיתה וראינו את רותם חברה שלנו. וכמובן את דימה ורועי יושבים ומשחקים באייפון
"אתן חייבות לראות איזה חולצה קניתי, ונטלי הבאתי לך את הטייץ של הקרעים שהשאלתי ממך" רותם אמרה והביאה לי את המכנס. היא הראתה לנו את החולצה, החולצה הייתה מהממת, היא הייתה חולצת קצרה בטן לבנה עם פסים שחורים משהו מהממם.
רונה וקורל נכנסו. וראיתי אותן ניגשות אליי.
"תגידי שאת עדיין דלוקה עליו" רונה אמרה בכעס.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך