להישאר ? פרק 10

⦁ דילן :
⦁ "צארלי !!!" צעקה בריטני בדרמטיות ורצה אל זרועותיו של החבר שלה הם התנשקו נשיקה ערוקה אבל זה לא עניין את דילן הוא היה עסוק בלהגניב מבטים נבוכים לעבר קיילר שבדיוק צחקה עם רובי ודיאנה "חברים עם כמה שנעים לי לראות אותכם מתמזמזים אנחנו די מאחרים ואתם יודאים מה זה אומר עד חמש הקפות " אמר ליאו "כשהלחו במהירות לעבר הכיתה שלהם שאל דילן :" אולי אני אתחרת ששאלתי אבל הקפות של מה ?" ליאו לא עצר ודיבר תוך כדי ריצה קלה "של בית הספר ותאמין לי הוא גדול" הם הגיעו לכיתה ובידיוק אחקיהם נכנס המורה הקשוח לספורט ,קאי .
⦁ לדילן לקח רגע להתעושש . הוא ראה לפניו גבר בערך בין שלושים-וחמש עם גוף גדול ושירי ופנים שנראו כאילו הם עשויות משיש מוצק שיערו היה שחור וקצוץ והוא לבש חולצה שהייתה קטנה עליו ומיכנסיים קצרים .ממש קצרים . בהתחלה דילן רצה לרוץ ולחסות לרובי את העיניים ,המראה הזה באמת לא היה נעים .אבל נרתע כשהמורה צעק בקול סמכותי :" כיתה .בזוגות למגרש ,חמישית והייתם שם " כולם הסתדרו בזוגות ולא התווכחו ליאו לא קינה בתלמיד המיסכן שיאז להתווכח עם הטנק האנושי הזה .דילן היה בן זוגו של ליאו וכשיצאו מתווח שמיעתו של המורה לחש בקול שכמעט לא נישמע "הוא לוקח סטראואידים ? כי זה לא יכול להיות שכל העסק הזה טבעי ?" ליאו הביט בוא בפרצוף רציני " עד לא ראיתה כלום ".
⦁ התלמידים המפוחדים הגיעו אחרי שלוש דקות למגרש הכדורסל "עכשיו שמעתי שיש לנו שתי טירונים חדשים. עד עשרים שכיבות שמיכה לשנכם כי אני בטוח שלא אימנו אתכם כמו שצריך כל השער חמישים ושלוש הקפות של המגרש " .זה בכלל חוקי להעביד ככה קטינים ,חשב דילן לעצמו באודו מטפטף זיעה על ריצפת המיגרש המחוספסת "אני לא מבין את כל הצעירים האלה עם האלכוהול שלהם "אמר לפתע המורה ונשמע כאילו הוא מדבר לעצמו "אתם מבינים חיילים לעשות ספורט מועיל הרבה יותא ולא עורס את הגוף שלכם כמו כל הסמים והאלכוהול …." השיחה הזו נמשכה עד ועד עד שכולם גמרו לעשות חמישים שכיבות שמיכה והתחילו להקיף את המגר "או שתי החיילים החדשים נשארו בואו ונראה לכם מזה פינוק …"
⦁ "לזה הוא קורה פינוק ?!" התלוננה רובי באוזניו של דילן בעודם מסיימים את ההקפה השלישית של שטח בית הספר "אני פשוט לא מבינה מה הולך כאן הוא קורע אותנו כאילו אנחנו חיילים ואז מצפה שנלמד עד שלוש זה לא אנושי אנחנו צריכים להתלונן לאמותה לשלום הילד.. " רובי המשיכה לדבר על חוסר הצדק שהתנהל בסיטואציה הנוככית אבל דילן כמעט לא הקשיב .אתמול אחרי ארוחת הערב הוא חזר לאורווה אבל לא לבדו ,הוא היה עם קיילר ונהנה מכל שנייה בחברתה הם דיברו וצחקו ואפילו ריכלו קצת על ליאו ועל העובדה שהוא ישן עד גיל שלוש עשרה עם השמיכי שלו "הוא אמר שהוא זרק אותה ביום ההולד שלו אבל אני מאמינה בזה כמו שאני מאמינה קאי ולמורה לאומנות ,קיירה אין רומן סודי "היא אמרה וציחקקה .הצחוק שלה היה נעים ואחרי זמן קצר גם דילן פרץ בצחוק מתגלגל


תגובות (2)

מושלם

22/06/2013 14:58

תודה :))

23/06/2013 02:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך