לולה נהפכה לאימא. תקציר

nico chan 17/08/2014 1175 צפיות תגובה אחת

גיל 16. הגיל שבו ההורמונים משתוללים בגופנו אנו נהיים סקרנים יותר מרגע לרגע תוהים לגבי המון דברים בעולם דת,מין,העתיד,יופי,אופי,אהבה וסקס. כך לולה נמשכה כל כך לכריס שהייתה מוכנה לשכב אתו בלי צורכי 'ההגנה' וזאת הייתה הטעות הכי גדולה שלה.
היא הסתכלה על בדיקות ההריון שהיובתוך הארון מוסתרות טוב טוב בין המגבות.
דמעות ירדו במורד לחייה חברתה הטובה ביותר קנדיס העירה לה על בחילות הבוקר שצצו לה בשבוע האחרון, המחזור שאיחר כבר בשבוע וחצי.
"לולה יצאתי מהבית תשטפי כלים" לולה שמעה את אימא צועקת לפני שטרקה את הדלת בחוזקה. זה הזמן לבדוק אם התסמינים היו באמת נכונים או שאלה היו חשדות שווא.
היא הוציאה את 3 בדיקות ההריון מהארון שחברתה קטניס קנתה לה.
"הנה זה בא" לולה לחשה לעצמה. עברה רבע שעה לאחר שבדקה על הבדיקה הראשונה הופיע +.
"שיט" היא לחשה לעצמה והחלה לבכות ולהתחנן שזאת טעות איומה ושזה סתם חלום נורא.
ואז על הבדיקה השנייה הופיע +. כאן הדמעות התגברו יותר ואחיה הגדול החל לדפוק בדלת לשאול לשלומה. "לולה את בסדר?" ניקולאס אחיה החל לשאול בדאגה, היא שתקה וחיכתה דקה לתוצאות הבדיקה השלישית ואז הופיע ה+. היא החלה לצעוק ולבכות בקולי קולות.
ניקולאס פרץ את הדלת וראה את לולה יושבת על הרצפה כשהדמעות המשיכו לרדת במורד לחייה. "מה קרה?" הוא שאלה בבהלה ואז הוא ראה את הבדיקות הוא התקרב לראות + + + על כל שלושת הבדיקות. "לולה?" הוא שאלה כועס עצוב ומאוכזב מאחותו הקטנה. "אני לא התכוונתי,אני לא רציתי את זה בבקשה אל תגיד לאימא" היא אמרה בבכי "ומה אז? את חושבת שהיא לא תשים לב לבטן שתצוץ לך?" הוא אמר, היא רק משכה בכתפיה הוא חיבק אותה חזק חזק. ומאותו יום כל חייה של לולה יתהפכו 180 מעלות.


תגובות (1)

הו! אפשר בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה להיות קוראת? פליז? יופי! אני מחכה לפרק הראשון….. :|

17/08/2014 15:09
סיפורים נוספים שיעניינו אותך