הפתיח מדבר על הפרקים עד פרק 35 , לאחר פרק 35 יהיה פתיח חלק ב' ואז תראו מה קורה .

לוס אמליה הפתיח חלק א'

05/10/2012 559 צפיות אין תגובות
הפתיח מדבר על הפרקים עד פרק 35 , לאחר פרק 35 יהיה פתיח חלק ב' ואז תראו מה קורה .

יום אחד , באמריקה , בלוס אנג'לס , באל איי נולדו שתי תאומות : אמליה ואנג'ליה . ושם גדלו עד שמלאו להן 12 שנים : פרצה מלחמה גדולה באותה שנה , ואימם ואביהם מאוד פחדו למוות . ולכן הם הוטסו לאוסטרליה , ובמטוס אנג'ליה חשבה על ביתם כל הזמן והיא אמרה : " אם אני הייתי מלכת לוס אנג'לס לא היו שם מלחמות וכולם היו חיים בשקט ושלווה " . ואז אמליה אמרה : " ואם אני הייתי מלכת לוס אנג'לס הייתי כובשת את כולה והילדים לא היו לומדים , המבוגרים לא עובדים וכולם יושבים בבית ונחים " . ומדברי אמליה כולם נבהלו אבל את דברי אנג'ליה כולם אהבו . ומה שהם רצו באמת יקרה אבל בגלל אמליה בדרך קצת שונה , במקום בשלום במלחמה גדולה שתהרוס את כל ארצות הברית , במקום אהבה שנאה גדולה ורעה . כשהתאומות גדלו וגדלו והמלחמה פסקה הן חזרו ללוס אנג'לס : ארץ הולדתן. למזלן ביתן שרד והמשפחה המשיכה לגור בו . ויום אחד אנג'ליה אמרה לאמליה : " זוכרת מה שאמרתי במטוס כשטסנו לאוסטרליה ? " ואמליה הנהנה בראשה ואמרה : " כן אני יהיה מלכת ארצות הברית " . ואז הן התחילו לריב : " אני מלכה יותר טובה ! " אני מלכה יותר חזקה " ! וכחה הן רבו הרבה זמן עד שהתאפשר להן לעלות לנשיאות . הן היו באודישנים , ואנג'ליה זו שהתקבלה למלכת לוס אנג'לס . אמליה מאוד כעסה וזעמה ועליה קנאה : קנאה כל כך גדולה שרצתה לפרוץ במלחמת גיבוש ארצות הברית וכך כנראה עשתה . אמליה במשך 7 שנות מחשבה תכננה צבא ונשק לגיבוש ארצות הברית. הרבה רוצחים וגנבים מכל רחבי העולם באו איתה ואנג'ליה בכלל לא ציפתה לזו ההפתעה . הוריהם של התאומות נפטרו והשאירו בידיהן את הבית רדוף הרוחות שלהם , את הפרנסה ואת גידול הילדים . והבנות עוד לא ידאות שיהיו שני גברים שיוציאו אותן מדעתן , והן כבר לא יריבו יותר . בזכות הגברים האלו הן יחיו ביחד בשלום והנאה רבה . ומה שהן לא יודעות זה שהגברים האלה היו פעם 2 בנים שהן כל כך שנאו ותעבו , אבל עכשיו הם גם חיים בשלום . אבל עובר הזמן והם נפטרים וילדיהם מגיעים לשלטונות העולם .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך