לא תנחשו מה מדאם ביי מצאה !

לוס אמליה – פרק 1 – חלק א' ( היה פתיח מקודם )

05/10/2012 631 צפיות 2 תגובות
לא תנחשו מה מדאם ביי מצאה !

השנה מתחילה , וגם תכנוניה של אמליה מתחילים . היא לקחה דף כחול וגדול ואמרה : " בואו נתחיל לכתוב את השלב הראשון : צריך להשיג כלי נשק . רגע אבל איפה אני השיג כלי נשק ? " המשרתת של אמליה : מדאם ביי אמרה : " אולי את צריכה להשיג קודם גנבים ורוצחים מרחבי העולם ואז הם ישתמשו בנשק שלהם ויש להם נשק רב , יקרתי . אז אייזה מרק את רוצה להיום דלעת או גזר ? " אמליה דפקה את ראשה בשולחן ואמרה : " אני רוצה מרק דלעת , מדאם ביי " . " תודה יקרתי " . אמרה מדאם ביי , היא אוהבת שפונים אליה בשם מאדם ביי , ודרך הגב מדאם ביי היא חצי אישה וחצי זאב ולכן היא הכי אוהבת להכין מרק בשר אך לא היה לה בשר היום . "אני צריכה למצוא דרך לשכנא את כל האנשים לבוא איתי " . אמרה אמליה . " אולי אתה יכולה לטוס מארץ לארץ ולמצוא גנבים " . אמרה מדאם ביי . ואז אמליה אמרה : " אבל אין לי כסף ! " . " יש לי ראיון איך תוכלי להרוויח כסף יקירתי , בואי אחרי " . היא הובילה את אמליה ברחבי הבית ואז פתח דלת של איזה חדר שאף אחד חוץ מי מדאם ביי לא מכיר ואז היא הדליקה בו את האור . החדר היה כל כך מוזהב ! הארונות היו עשויים מכסף והם גם היו מפוצצים בכסף , השולחן היה עשוי מכסף : גם הארון , הכיסא , המגירות , השולחנות והבגדים היו עשויים מכסף . ואז אמליה אמרה : " תודה מאדם ביי ! " ומדאם ביי הלכה כדי להמשיך בבישוליה . ובנתיים אמליה שחתה בתוך כספה הגדול , הרב והעצום . היא לקחה שקי זבל שחורים ואספה בתוכם את כספה . ואז הודיעה למדאם ביי : " מחר אנו טסים לאוסטרליה "! מאדם ביי מחתה כפיים וייללה מאוד חזק , הרי היא חצי זאבה . אמליה החלה לארגן את מזוודותיה והחניסה לשם גם את האקדח שלה : הוא היה מאוד מאוד גדול במינו והינו בו יריות מגנטיות : זה אומר שאחרי שהאקדח יורה את הבומבה אחרי היריה הבומבה חוזרת לאקדח . מדאם ביי אמרה : " זה נפלא ! סוף סוף אני יוכל לנגוס בשיניי את השוטרים המטונפים האלה " . אמרה המדאם ביי והחלה לעשות רעשים מפחידים עם שנייה . " בוא נחזור לעבודתינו ! " אמרה אמליה . " שלב ראשון : לאסוף גנבים מכל רחביי העולם שלב שני : אממממממ …… אה יש לי ! נחזור לבית ילדותי ונבדוק אם יש שם רוחות רפאים או ערפדים או שאפילו רוצחים "! "את גאונה ! " אמרה מדאם ביי ומחאה כפיים לאמליה , ואמליה קיבלה ממאדם ביי את מרק הדלעת שלה . אמליה אכלה את המרק ואז היא פיהקה ואמרה : " אני הולכת לישון מדאם ביי אני מאוד מאוד עייפה ". "ליילה טוב גברת ! " אמרה מדאם ביי . " ליילה טוב מאדם ביי " אמרה אמליה . ומדאם ביי הציצה בתוכניות של אמליה ותנחשו מה היא מצאה ?


תגובות (2)

יש רמז??????
-תמשיכי-

06/10/2012 06:47

אני ממשיכה עכשיו !

17/10/2012 09:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך