אני עשיתי רק חלק מחלק ב' של הפרק כדי שזה יהיה מותח בסוף .

לוס אמליה פרק 2 חלק ב' הקצר

01/06/2013 568 צפיות אין תגובות
אני עשיתי רק חלק מחלק ב' של הפרק כדי שזה יהיה מותח בסוף .

אמליה שאלה את מאדם ביי : " מה קרה לך ? " , מדאם ביי אמרה בהלם : " חשבתי שאנחנו הולכות למלוך בלוס אנג'לס ! " אמליה אמרה : " כן .. אבל גם לנו מגיע קצת חופשה , לא ? " מאדם ביי הינהנה בראשה לשלילה ואמרה : " אחרי שתכננו את כל זה ! את רוצה לפרוש ל'חושפה קצרה' ? " אמליה הסמיקה . " אחרי שנלחמנו כמו אריות כדי להגיע עד לפה ? מה קורה פה ? " אמליה אמרה : " את צודקת מאדם ביי , אנחנו צריכות להמשיך . " מדאם ביי חייכה . כעבור כמה שעות ספורות הן הגיעו לאוסטרליה . באוסטרליה הן נכנסו למלון שהזמינה אמליה שמו שם את מזוודותיהן והלכו לשכנע רוצחים וגנבים להיות איתן בחבורתן . הן הלכו לחנות "ריצ'ארד" כי שם יש הכי הרבה גניבות ורצחות מבין כל החנויות . אמליה הבחינה בחבורה של אנשים הלבושים בשחור שמתחבאים מאחורי תא הלבוש . אמליה ומדאם ביי נגשו אליהם ואמליה אמרה : " אנחנו רוצות לכבוש את לוס אנג'לס . ואין לנו חיילים ולוחמים . אם תרצו תוכלו להצטרף אלינו ושרכם יהיה גבוה ואתם תהיו חלק מהשלטון ואם לא תרצו לא נגלה לאיש על השיחה הזאת " . האנשים הסתכלו על אמליה ועל מדאם ביי ואחד מהם אמר : " חמישתינו נוכל להצטרף , אבל יש מלנו רק תנאי אחד " . מדאם ביי שאלה אותם בדאגה : " ומה התנאי האחד הזה ? "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך