ninja ^^
טוב אני כותבת את רוב הספורים ללא הקדמות...סואו כל פעם כשאני כותבת פרק 1 זה אומר שזה הדבר הראשון שאני כותבת לאותו הספור...
אני עדיין עובדת על הספור והדמויות שבו, אז יהיה נחמד אם תכתבו כמה השערות להמשך או משו כי אולי אני אשתמש בחלק מהן או שהן ישמשו לי להשראה. וכמובן הערות חח זה מאוד חשוב כי אני רוצה לשפר את הכתיבה שלי :)
טנקיו מראש ^^

לחיות ללא עבר ~פרק 1~

ninja ^^ 11/05/2013 223 צפיות 2 תגובות
טוב אני כותבת את רוב הספורים ללא הקדמות...סואו כל פעם כשאני כותבת פרק 1 זה אומר שזה הדבר הראשון שאני כותבת לאותו הספור...
אני עדיין עובדת על הספור והדמויות שבו, אז יהיה נחמד אם תכתבו כמה השערות להמשך או משו כי אולי אני אשתמש בחלק מהן או שהן ישמשו לי להשראה. וכמובן הערות חח זה מאוד חשוב כי אני רוצה לשפר את הכתיבה שלי :)
טנקיו מראש ^^

~קודם כל רדו לרציתי להוסיף :)~

-הספור:-

התעוררתי למגע קרני השמש החמימות שהאירו מעבר לחלון קטן ומצאתי את עצמי על מיטה לבנה ומעלי שמיכה דקיקה לבנה גם-היא, זה נראה כאילו זו מיטה בבית חולים. כן, זו מיטה בבית חולים! אבל…מה אני עושה כאן?
העפתי מבט בחדר הגדול שבו אני נמצאת וראיתי שהמיטה שלי נמצאת ליד הקיר עם החלון ומשמאלי יש עוד שתי מיטות זהות לשלי. במיטה שקרובה עלי שכבה נערה בלונדינית שישנה והמיטה לידה הייתה ריקה. ניסיתי לקום, אך נתקפתי כאבים חזקים בכל הגוף ואז שמתי לב שידי ורגלי חבושות. "לעזאזל…" מלמלתי. הרמתי את ידי וזה בהחלט כאב, ואז הזזתי את שיערי החום מפני. חזרתי על הניסיון שלי לקום, רציתי לראות יותר טוב את הפרטים בחדר, ובקושי הצלחתי לעשות זאת. כשקמתי, הרגשתי סחרחורת חזקה והיה נדמה לי שהאדמה זזה מתחת לרגליי. "לאן זה?!" שמעתי קול זר, וכשהסתובבתי ראיתי רופא בשנות ה-50 לחייו נכנס לחדר והולך מהר בכיווני. "את צריכה לנוח, עיבדת הרבה מאוד דם." הוא אמר ועזר לי להתיישב. החזקתי בראשי. הכל כך כאב… "וגם להפסיק להזיז כל הזמן את יד ימין, את נקעת אותה." הוסיף והנחתי את ידי לצד גופי. "ובכן, מה מצבך, איך את מרגישה?" הוא שאל, מתעניין. "חרא…" מלמלתי, "הכל כואב" סיכמתי את כל הרגשותיי. "טוב, לפחות עכשיו את בהכרה… אז אולי תספרי לי על עצמך? שם, שם משפחה, גיל, כתובת… אנחנו רוצים למצוא את קרוביי המשפחה שלך." אמר. ניסיתי להיזכר אך ראשי היה מעורפל. לא זכרתי כלום. לא את שמי, לא את גילי, לא מאיפה באתי, ולא שום דבר אחר. "אני…אני לא זוכרת" אמרתי וקולי רעד. "אוקיי…" אמר ופניו הרצינו. "תכף יבואו לבדוק אותך עוד כמה רופאים." אמר ועבר לנערה הבלונדינית. "נועה! הגיע הזמן שתקומי,צריך למדוד לך חום" אמר והנערה התעוררה.
לאחר שהרופא עזב הנערה-נועה, סובבה את ראשה אלי. "הי, את חדשה כאן נכון?" שאלה, "כן…" אמרתי, "אני נועה, ואת?"
"לא יודעת…"
"מה זאת אומרת לא יודעת?" על פניה עלתה הבעה מבולבלת.
"אני פשוט לא זוכרת כלום…" אמרתי בעצבנות.
"אה…סורי, טוב לא נורא, אולי עוד תזכרי…"
אני מקווה שאני אזכר. אני מרגישה די מפוחדת כאן. אולי אם אני אזכר אני אוכל לצאת מכאן.


תגובות (2)

יש לי רעיון תעשי שהיא בת למשפחת פשע והיא בורחת ממנה כי מכריחים אותה להיות עם אחד מן הבנים של השותפים השניים והיא בכלל לא אהבה אותו כי התאהבה באחד מהמשפחות היריבות ועכשיו הזה שהיא מיועדת לו והיא לא רוצה מוצא אותה והמשפחה שלה והוא מוכרים לה הצגה שהם היו מאוהבים והיא קונה את זה אבל ברגע שרואה את הבן של המשפחה היריבה חוזר לה הזיכרון בכל אופן תמשיכייי

11/05/2013 12:08

חחח שנינוש יש לך רעיון ממש ממש יפה 3> חח
אני חושבת שאני אקח את הרוב, כדי שזה לא יהיה יותר מידי צפוי חחח
אני שמחה שלפחות מישו קרא ומשתף פעולה ^^

11/05/2013 12:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך