אפרודיטה
מקווה שאהבתם את הפרק הזה ואם יש לך רעיונות תציעו לי.

לילה אדום פרק 1

אפרודיטה 11/02/2012 913 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם את הפרק הזה ואם יש לך רעיונות תציעו לי.

הלילה היה חשוך כל כך, האור היחיד שהיה הוא אור הנרות.

טרייסי ואנדרו החליפו מבטים יותר מתמיד כאילו חשבו אותו דבר, כמה הם אוהבים אחד את השני
לטרייסי נמאס מפלרטוטים בבית ספר, היא החליטה ללכת על כל הקופה ולהגיד לו "אני אוהבת אותך בוא נצא לדייט".
שהיא אמרה לאנדרו הוא הרגיש בעננים אבל בעיקר מפוחד, כל פעם שראה את צווארה ושמע את הדם שלה זורם בוורידים הוא נהיה רעב ואף אחד לא היה יכול לעצור אותו.
אנדרו אמר "מה דעתך על יום שבת אני אסוף אותך ב21:00".
טרייסי הסכימה ואמרה "מחכה בקוצר רוח"
עברו הימים ויום שבת הגיעה.
טרייסי דיברה אם חברת הטובה דמי , טרייסי סיפרה לה כמה היא מתרגשת ופוחדת ודמי ענתה "למי אכפת מה יקרה את בתיכון מקסימום לא ילך היה לך הרבה בנים אחרים".
בוא נגיד דמי תמיד ידעה מה להגיד כדי לשפר את מצב רוחה.
טרייסי שמעה את קולות המנוע הקדילאק 89' של אנדרו וחסרה פעימה מלבה.
אנדרו צלצל בפעמון וטרייסי רצה לעבר המדרגות כל כך מהר שמוזר שהיא לא שברה את נעלי העקב שלה.
טרייסי פתחה את הדלת היא נראתה מדהים בשמלה השחורה והאיפור העדין שלה ושרשרת הזהב שלה.
אנדרו התחלי את השיחה בכך שאמר "וואו את נראית מדהים מוכנה ללכת".
טרייסי אמרה :גם את נראה מדהים לאן הולכים?".
לטרייסי היה קשה לומר את המילים האלו כי כל הזמן חשבה כמה אנדרו נראה טוב אם הבגדים שלו החליפה השחורה והחולצה הלבנה שלו ושרשרת זהב דומה לזאת של טרייסי כאילו לבש אותה בהתאמה לטרייסי.
אנדרו אמר לה "זאת הפתעה" וקשר את עיניה במטפחת.
הנסיעה הייתה מהירה.
אנדרו פתח לטרייסי את הדלת ועזר לה ללכת הוא הושיב אותה ליד הכיסא והוריד לה את כיסוי העיניים.
טרייסי ראתה כלום מלבד כמה אנדרו נראה טוב באור הנרות.
הארוחה נמשכה לכמה שעות ואז הם דיברו שעות.
אנדרו באה לפתוח לטרייסי את המכונית והיא נישקה אותו.
פתאום אנדרו נעצר הא לו היה יכול לעצור את עצמו ונשך את צווארה והלילה ישתנה לאדום.


תגובות (1)

האאאאאא!!! אוי ואבוי!!!!

13/02/2012 11:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך