אפרודיטה
מקווה שנהניתם פרק זה ואם יש לכם רעיונות הוא תגובות ,תגידו אותם.

לילה אדום פרק 2

אפרודיטה 12/02/2012 713 צפיות תגובה אחת
מקווה שנהניתם פרק זה ואם יש לכם רעיונות הוא תגובות ,תגידו אותם.

דם נשפך מצווארה של טרייסי והיא הייתה שיכורה מרעל הנשיכה.
ברגע שאנדרו הבינן מה הוא עושה הוא עצר, וכך לבה של טרייסי הוא ישתנה.
טרייסי היה קשה לנשום והיא התעלפה, אנדרו תפס אותה סנטימטרים ספורים לפני פגעה ברצפה.
אנדרו הכניס אותה למכונית ולקח אותה לביתו.
ביתו של אנדרו היה מדהים ואנדרו וחבריו גרו שם:
אמבר "גם בת 17 רק במשך 70 שנה"
ניק "גם בן 17 רק למשך 200 שנה".
אנדרו נכנס במהירות חבריו ראו שהוא עומד לבכות, הוא צרח ואמר שעשה טעות והתחנן שיעזרו לו.
אנדרו אמר שהוא לא מוכן להרוס לה את החיים כמו שהרסו לו.
אמבר וניק לקחו את טרייסי למרפאה הפרטית שלהם, כעבור כמה דקות אמבר וניק יצאו הם אמרו שזה מאוחר מדי, הרעל נכנס עמוק מדי אבל הגוף שלה מגיב טוב.
אמבר וניק השפילו את מבטם שאמרו את המשפט "העתיד שלה נקבע הערפדית היה תהיה כסיל או ראקש הכל תלוי בה"
אמבר הפסיקה להשפיל את מבטה ואמרה "בוא ניתן לה לנוח מחר יום חדש, היום האחרון של סוף חייה".


תגובות (1)

הא? ולמה קצר? אם תמשיכי בקיצורים האלה של הכתיבה יצא לך פסקה! חוץ מזה שזה קצר, את לא מספיק מפרטת זה כאילו החלטת לכתוב סיפור "בנקודות."- עם קצת הרחבה. תאריכי, תפרטי ממש תכנסי לדמויות אם צריך!
אבל זה טוב, אז מתי פרק 3?

13/02/2012 11:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך