אפרודיטה
בפרק הבאה תדעו מי זאת לי ומה קרה איתה.
מקווה שנהניתם מהפרק ופרק 5 בדרך

לילה אדום פרק 4

אפרודיטה 26/03/2012 690 צפיות 2 תגובות
בפרק הבאה תדעו מי זאת לי ומה קרה איתה.
מקווה שנהניתם מהפרק ופרק 5 בדרך

הדלת נפתחה טרייסי הייתה לבושה בליבוש מזערי ונכנסה לחדרו של אנדרו.
היה אפשר להריח את הבל הפה שלה הוא היא מסריח מאלכוהול והיא הייתה שיכורה.
טרייסי נישקה את אנדרו והורידה לו את החולצה

עברו כמה שבועות הזמנים היחידים שראה אנדרו את טרייסי זה מתי שבאה לקחת דם ובקבוק חדש של בלאדי מרי.
אנדרו כל פעם מחדש ניסה לדבר איתה אבל היא רק התקרבה עליו וירקה לו בפרצוף ואמרה לך תזדיין.
וכך עברו השבועות בזמן הזה אנדרו ניסה לתקשר אם ערפדים מכל העולם ילמדו אותה לפני ש"ונסרים" (סוג של ערפדים טורפים שמטרתם לגדל את בני האנוש כמו בקר ולאכול אותם).
אנדרו סוף סוף מצא את המורה שחיפש אדון קדהיל מאמן הערפדים הטוב בעולם ונקווה שאם יגעו עליו בעוד שבוע, גם באותו זמן הספיק אנדרו לזייף את מותה של טרייסי ולהרוויח 100,000$.
אנדרו ארז את המזוודה וראה את הדל נפתחת, בדלת עמדה טרייסי בלבוש מזערי נראת שיכורה מתמיד.
היא סגרה את הדלת והתחילה לנשק את אנדרו ולהריד לו את החולצה, אנדרו עצר אותה הוא אמר "את שיכורה"
"ואני לא רוצה שפעם הראשונה שלך תהיה בגלל בקבוק של בלאדי מרי".
טרייסי ענתה לו "אני אולי שיכורה אבל אני יודעת מה אני עושה" והמשיכה לנשק אותו.
הפעם אנדרו לא יכל לעצור אותה או את עצמו ואם בילו את הלילה מתחת לסדינים.
אנדרו התעורר בצעקה מתי שהבין שהלילה לא היה חלום, אחרי הצעקה התעוררה טרייסי וחיבקה את זרועו של
אנדרו ושאלה "מה קרה? אתה בסדר?",אנדרו ענה "הכול בסדר זה היה רק חלום רע" ואחר כך אמר "אנחנו
צריכים להתכונן היום הטיסה לברוולי הילס, קליפורניה.
טרייסי ואנדרו העבירו את שאר היום בלארוז לקראת הטיסה ולהתנשק.
אמבר וניק הגיעו כדי לעזור להם לארוז.
ניק אמר שצריכים לארוז משהו כבר ושיבוא לעזור לו.
ניק סגר את הדלת ואמר "אתה שכבת איתה נכון?".
אנדרו הסתכל למטה בבושה ואמר "כן".
ניק אמר אתה יודע מה יוכל לקרות זה כבר קרה לך אם לי……..


תגובות (2)

עאעעאע מה קרה לו? תמשיכי

26/03/2012 13:27

תמישכייי… גם אני כותבת סיפור על ערפדים אבל אני פורשת
מכתיבה !
תחכה להמשך ♥

26/03/2012 13:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך