אלינורוש
האם כריסטיאן יבוא לנחם את סטייסי?
האם הבנות יתנצלו בפני סטייסי?
והאם הקשר הכל כך טוב בין כריסטיאן לסטייסי ימשיך?:)XD

המשך יבוא ♥

עולמות שונים פרק 1 :)

אלינורוש 22/05/2013 674 צפיות 4 תגובות
האם כריסטיאן יבוא לנחם את סטייסי?
האם הבנות יתנצלו בפני סטייסי?
והאם הקשר הכל כך טוב בין כריסטיאן לסטייסי ימשיך?:)XD

המשך יבוא ♥

כך מתחיל הסיפור:
פרק א'
"דינג דונג!,דינג דונג! קדימה ילדים ,להכנס לכיתה" "אני רוצה להודיע הודעה חשובה, אל תעקבו אותי" גברת ליאן צעקה במסדרון . גברת ליאן היא המורה שלי ,שמי סטייסי ואני חדשה בבית הספר הזה , את גברת ליאן פגשתי בחופשת הקיץ . והיא אמרה לי שהיא תשמח לארח אותי בכיתה שלה.היום הוא היום הראשון שלי בבית הספר . המורה עדיין קראה לילדים להיכנס לכיתה אז חיכיתי לה מחוץ לכיתה. כשסיימה, היא נכנסה לכיתה ואני יחד איתה. ,"תלמידים! היום תצטרף אלינו ילדה חדשה,שמה סטייסי!" היא אמרה ובזמן שהיא דיברה, הסתכלתי על התלמידים והבחנתי במישהו מזה חתיך היה נראה לי שהוא מרכל עליי מאחורי הגב אבל אם אילו ריכולים דווקא טובים ולא רעים ………. "את רוצה להציג את עצמך?" גברת ליאן שאלה אותי. "אה………כן".אמרתי "אההה…. שמי סטייסי ואני הגעתי מניו יורק שבה ארצות הברית" אמרתי "ו….אההה… … אני מקווה שיהיה לי כיף להתארח אצלכם בכיתה" סיימתי לדבר ואמרתי לגברת ליאן שגמרתי. "טוב" היא אמרה "את יכולה לשבת שם, ליד כריסטיאן" היא אמרה .זה אותו הילד שבהיתי בו מקודם. ניגשתי לשם והיתישבתי . "שלום ,לפי מה שהבנתי שמך הוא סטייסי" הוא אמר "כן, ולפי מה שאני הבנתי שמך הוא כריסטיאן" עניתי "אכן כן".הוא ענה לי. "טוב תלמידים,בזבזנו יותר מדי זמן" ובכן בשיעור הראשון נעסוק באומנות ציור" היא אמרה וחילקה לנו דפים ריקים כדי לצייר בהם . תציירו ציור שאתם רוצים.. "מה את מציירת?הוא שאל אותי. "מה אני? אה..זאת הפתעה!" עניתי. "אה..זאת הפתעה.ולמי ההפתעה?" הוא אמר. "למישהו".אמרתי."ומי זה המישהו?" הוא שאל אותי. "ל.. אמממממ" "דינג דונג! דינג דונג!" "אני יוצאת להפסקה" עניתי לו והלכתי. "תהנו בהפסקה ילדים" גברת ליאן אמרה בעדינות וכולם יצאו להפסקה. אחר כך חבורה של בנות פנתה אליי. "שלום, את סטייסי נכון?" הראשית של הקבוצה ענתה. "כן" אמרתי. "נעים מאוד! שמי קארי ואלה: ביילי,טיילור,טרייסי ואמלינה. קארי אמרה. "ראיתי אותך מקודם בכיתה עם כריסטיאן." היא אמרה. "נכון. הוא די נחמד ואנחנו מאוד מסתדרים בינינו" עניתי. "זה לא רומז לך משהו?" קארי אמרה. "לא כול כך." עניתי. "נו….. זה בסדר את יכולה לגלות לנו." הי אמרה לי. "לגלות מה?" עניתי. "נו באמת את הרי מאוהבת בו!" קארי אמרה. "מה פתאום!" אמרתי. "באמת אז למה דיברת איתו?" קארי שאלה. "דיברתי איתו כי לא היה לי בררה ,המורה הושיבה לידו והייתי חייבת ליצור יחסים טובים כדי שיהיה לי טוב לשבת שם" צעקתי אליהם והלכתי משם הכי מהר שרק יכולתי אבל האמת שאני די מחבבת אותו בדרך שהלכתי גם בכיתי והסמקתי.שמעתי את צחוקם המעצבן והוא גרם לי לכעס שגבר יותר ויותר. "הם סתם מקנאות בי" מילמלתי לעצמי.


תגובות (4)

נשמע ממש יפה…
שמות לסיפורים שהייתי ממליצה:
מה לי ולך?!
אש ומים
הקנאה…
עולמות שונים
הילד מהכיתה שלי…
עם חברות כאלה לא צריך אויבות…
מקווה שעזרתי :) תמשיכי…
אם את צריכה עוד שמות תגידי לי
Love You All<3
lian…;)

22/05/2013 13:44

שכריסטין ינחם את סטיסי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מחכה להמשך!!!
אז תמשיכיייייייייי

22/05/2013 21:38

מהממממם !!!!!!!!! תמשיכי !

23/05/2013 03:30

תודה!!!

אתם מאוד מעודדות להמשיך:)♥♥♥

23/05/2013 09:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך