למה ככה?! פרק 1

One who loves you 03/09/2016 622 צפיות 3 תגובות

למה ככה?! למה אתה מתחמק ממני? כאילו אתה לא מעוניין,לא מרגיש כלום.
אמרת לי שאתה אוהב ורוצה, אז למה??
**********************
**לפני ארבעה חודשים**
"הגיע ילד חדש לכיתה" אמרה לי חברה שלי. חשבתי שהיא סתם עובדת עלי, אבל הוא באמת היה שם, ראיתי אותו כבר בגלל שהוא הגיע למבחנים של בית ספר לשנה הבאה.
רגע, ראיתי אותך כבר במבחנים, לא? אמרתי לו. "כן באתי למבחנים לשנה הבאה ועברתי דרך אגב אז כבר באתי השנה לבית ספר" הוא ענה לי
**** טוב אז למען הסדר אני אסביר קצת: זה היה חודשיים לפני סוף שנה, אז זה היה מוזר שהוא הגיע רק עכשיו, כאילו עוד שנייה אנחנו מסיימים את השנה. ובקשר למבחנים, אצלינו בבית ספר יש מסלול של חיל האוויר מכיתה ט', וכדי להיכנס למסלול צריך לעשות מבחנים, אותו הילד בא לעשות את המבחנים האלו וכמו שכבר צוין הוא גם יתקבל למסלול והוא הצטרף לבית ספר כבר בסוף כיתה ח' ****
"קוראים לי אהבניאל נעים להכיר" הוא הציג את עצמו "איך?(שמתי שם בדוי אבל באמת יש לו שם מסובך)" שאלתי, "אהבניאל כמו אהבני ואל" ענה "אה אוקי חחח" צחקתי והלכתי לדבר עם חברות שלי.
בהפסקה כולם יצאו לבחוץ ורק הוא נשאר בכיתה, אז שאלתי "למה אתה לא יוצא" הוא ענה שהוא לא מכיר אף אחד, "ככה בחיים לא תכיר אותם, זה בטוח" אמרתי לו, ויצאתי גם לבחוץ.
נראה לי מכאן הכל התחיל……


תגובות (3)

זה נחמד.
הבעיה היא שזה מאוד מסורבל, לא נוח לעין, חסר המון סימני פיסוק… בבקשה תתקני כי העלילה יפה וחבל להרוס אותה…
תשקלי את מה שאמרתי :)

03/09/2016 09:49

    הבנתי.
    אני אנסה ליישם את מה שאמרת.
    תודה רבה

    03/09/2016 11:42

התוכן עצמו הוא תוכן טוב, מסכימה שלא נוח לעין מבחינת חוסר בסימני פיסוק, הרבה פעמים שמת יותר מידי פסיקים ולא הבנתי איפה מסתיים משפט-שימי לב לזה. תראי איפה את שמה אותם והאם הם במקומות המתאימים. ועוד משהו קטן נוסף שיכול לשדרג את הכתיבה שלך לדוגמה כתבת "הגיע למבחנים של בית ספר שנה הבאה", אפשר לכתוב "הגיע למבחנים של בית הספר שנה הבאה". אולי זה משהו קטנוני שלי, אבל לדעתי נכון יותר מבחינת רמת כתיבה.
סכה כתבת מעולה, ואחכה להמשך(:

09/09/2016 16:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך