בת-אל77
מקווה שאהבתם. מה אתם אומרים?

לנצח את המחלה הקדמה

בת-אל77 22/06/2016 716 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם. מה אתם אומרים?

סיפור על נערה בת 17, ששמה שירה. שירה לפני ארבע שנים גילו שיש לה בעיות בכליות, היא מטופלת דיאליזה כבר כמעט ארבע שנים. הטיפולים לא עוזרים, המצב שלה רק הולך ומחמיר מיום ליום. הרופא אומר לה שהיא חייבת השתלת כליה, כי זה הסיכויי האחרון שלה. וזה עולה המון כסף. אין לה משפחה, אמא, אבא, דודים, דודות, סבתות, וסבים, יש לה את אח שלה גיא. הוא גדול ממנה בשנתיים, הוא עובד מאוד קשה כדי לפרנס אותם. מגיל קטן הוא עובד קשה רק כדי שיהיה לו ולשירה מקום לגור בו. כששירה הייתה בת 14 היא וגיא ברחו מהמשפחה האומנת שלהם, מסיבות אישיות. גיא דאג ששירה תלך לתיכון, ולמקום לגור בו, ולאוכל והוא תמיד קנה לה כל מה שצריך. אבל בעקבות המחלה שירה לא יכלה ללמוד בבית הספר יותר. המחלה כבר נהייתה חלק ממנה. לשירה אבדה התקווה, עד שהיא פגשה בחור בשם דימה שרוצה לעזור לה. אבל האם הוא יכול?, האם היא תנצח את המחלה הזאת?.

תיאור דמיות.
שירה- נערה בת 17, שיער ג'ינגי ארוך וחלק, ועינייה בצבע ירוק. גבוהה ורזה. חולת דיאליזה.
אופי: קצת ביישנית, אוהבת לנגן בגיטרה, מאוד אוהבת את אחיה הגדול גיא, ואוהבת לכתוב שירים.
גיא- בחור בן 19, שיער חום קרה עם פוני, סוג של בלורית, עם עיניים ירוקות. קצת שרירי בידיים, בחזה וברגליים וגבוה.
אופי: מאוד אוהב את שירה, הוא דואג לה, הוא ביישן אבל רק ליד בנות, פעם הוא אהב לגלוש אבל בגלל שהוא כל היום עובד בפיצה אין לו זמן. חשוב לו שיהיה לשירה הכל.
דימה- בחור בן 20. עובד בקיוסק בבית החולים. שיער שחור עם תספורת מארינס ועיניים כחולות. גבוה וחטוב.
אופי: אוהב לצייר, לנגן בגיטרה, לשמוע מוזיקה, אוהב לעזור.
דריה- בת 17, שיער שחור מתולתל וארוך ועיניים שחורות, 1.60 רזה. היא הייתה החברה הכי טובה של שירה עד שהיא ודניאל נהיו זוג. דניאל הוא היה החבר של שירה.
אופי: אוהבת בגדים, לקים, איפור, אוהבת מסיבות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך